فرشاد سایلنت (Farshad Silent) کیست؟

فرشاد سایلنت

یوتیوب فارسی بسیار قدرت گرفته است و کمپانی یوتیوب به تولید محتوا فارسی اهمیت می‌دهد، هر چند هنوز هم شناسایی سابسکرایبرهای ایرانی که با برنامه‌های تغییر IP وارد یوتیوب می‌شوند، حل نشده است اما یوتیوبرهای ایرانی پا پس نکشیدند. از یوتیوبرهای ایرانی معروف فرشاد سایلنت است. فرشاد سایلنت (Farshad Silent) سابسکرایبرهای بسیاری دارد و هر روز بر طرفدارانش که آن‌‌ها را سایلنت آرمی (Silent Army) می‌نامد اضافه می‌شود. با اون یا این همراه باشید تا با فرشاد سایلنت آشنا شویم.

بیوگرافی فرشاد سایلنت

همه او را با نام فرشاد سایلنت می‌شناسند، اما در واقع نام واقعی او فرشاد دهقانی است. فرشاد متولد 1 آبان سال 1367 در بندرعباس است. این که چرا و چطور به یوتیوب و استریمر شدن رو آورد ماجراهای جالبی دارد اما بیایید از اول شروع کنیم. فرشاد تا 4 سالگی در بندرعباس بود و پس از آن به اصفهان آمد. در اصفهان زندگی نسبتا خوبی را داشت و مانند یک دهه شصتی تمام عیار رفتار می‌کند. در دانشگاه کارشناسی برنامه نویسی گرفت و کم کم وارد یوتیوب و داستان‌های یوتیوبری و کسب درآمد دلاری از یوتیوب شد.

فرشاد سایلنت یوتیوبر
فرشاد سایلنت قبل از یوتیوب مدل بوده است

فرشاد سایلنت در حدود 3 سال است که در کار استریمری و یوتیوبری است اما حدود 1 سال و نیم است که خودش را وقف یوتیوب و ویدیوهایش کرده است. ادیت‌های روی ویدیو فرشاد بسیاری حرفه‌ای است و دوست دارد همیشه بهترین کیفیت را برای سایلنت آرمی خود به ارمغان آورد. همچنین در اینستاگرام نیز بسیار فعال است و همیشه با پست و استوری‌های خود با هوادارانش در ارتباط است. او می‌گوید در سال 2011 استریم نگاه می‌کردم تا اینکه در سال 2018 تصمیم گرفتم که به صورت تفریحی وارد این عرصه بشم. در ابتدا تعداد ویوهای بسیار پایینی در یوتیوب داشتم و در ماه اول استریم میانگین بازدیدم 0.9 بود.

فرشاد سایلنت و آریا کئوکسر
فرشاد و آریا کئوکسر

فرشاد سایلنت به سوئد و ترکیه رفت و دوباره بازگشت اما وضعیت اینترنت ایران و کار در یوتیوب باعث شد دوباره به سوئد بازگردد تا بتواند کار یوتیوب را با جدیت دنبال کند. فرشاد همیشه عکس‌های باشگاه و ورزش کردنش را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید خوشتیپ بودن و خوش استایل بودن در کار تولید محتوا و یوتیوب بسیار مهم است و می‌تواند بیننده را جذب کند. او با یوتیوبرهایی مانند آریا کئوکسر و کیودی پای نیز ویدیو استریم ساخته است.

بیشتر بخوانید: بیلی ایلیش کیست؟

ویدیوهای Farshad silent

معمولا ویدیوهای فرشاد فان و خنده دار است. او درباره موضوعات مختلفی مانند چالش، ری‌اکشن، دوربین مخفی، ویلاگ، بازی و استریم، همکاری با یوتیوبرهای مختلف ویدیو می‌سازد. در مصاحبه‌ای فرشاد سایلنت گفت از هیچکدام از ویدیوهایی که در یوتیوب اپلود کردم پشیمان نیستم و تمام ویدیوهایم را دوست دارم. فرشاد گیمری را از 4 یا 5 سالگی با آتاری شروع کرده است و بازی هواپیمایی River rade را بازی کرده است، اما همیشه بازی World of warcraft را دوست داشته است و همیشه جزو 5 تای اول گیلد بازی بوده است.

فرشاد سایلنت آرمی
فرشاد ویدیوهای دوربین مخفی را بیشتر دوست دارد

فرشاد می‌گوید بازی‌های اول شخص مانند بازی پابجی، کانتر را هم دوست دارد، اما بازی فورتنایت را رومخ می‌داند و امانگ آس را مافیا کوچولو می‌داند. با این حال در اوایل کارش با استریم گیم شروع کرد و به سرعت پله‌های موفقیت را ترقی کرد.

پیشنهاد مطالعه: فیمس حاجی کیست؟

یوتیوب و اینستاگرام فرشاد سایلنت

سال 2019 برای فرشاد سایلنت سال بسیار خوبی بود، چون کانال یوتیوبش در کمتر از 24 ساعت به درآمدزایی رسید. او در مصاحبه‌ای گفت روز آخر در ترکیه بودم که ایمیلی از طرف یوتیوب آمد. به سرعت فرم‌های درآمدزایی را پر کردم و حساب ادسنس را فیکس کردم. وقتی به ایران آمدم دیدم کانالم تایید شده است و اون روز بسیار خوشحال بودم. او یوتیوبرهایی مانند KSI، مارکو پلایر، پیو دی پای و دیگران است و بیشتر ویدیوهای خود را از این یوتیوبرها الگوبرداری کرده است.

فرشاد سایلنت استریمر
فرشاد ویدیوهای مخ زنی بسیاری دارد

فرشاد در کانال یوتیوب خود ویدیوهای آموزش مخ زنی یا (Pickup line) دارد و معمولا در اینستاگرام از سایلنت آرمی و هوادارانش می‌خواهد بهترین جملات مخ زنی را برایش بگذارند تا در ویدیو از آن‌ها استفاده کنند. نکته مثبت ویدیوهایش این است که همیشه در اینستاگرام موضوعی که می‌خواهد درباره آن ویدیو بسازد را استوری یا پست می‌کند و سپس نسبت به جواب‌های هوادارانش عکس‌العمل خود را ضبط می‌کند، اینگونه این ویدیوها هم می‌تواند آموزشی باشد و هم درس ادب و گرفتن تجربه!


فرشاد سایلنت کجا زندگی می‌کند؟

در حال حاضر فرشاد سایلنت در استکهلم سوئد زندگی می‌کند. قبل از رفتن به استکهلم در اصفهان بود.

فرشاد سایلنت چند سال دارد؟

فرشاد سایلنت متولد 1367 است و در حال حاضر 32 سال دارد. او برای اینکه شناسنامه نیمه اولی داشته باشد تا زودتر به مدرسه برود، در شناسنامه 2 آبان را 30 شهریور برایش ثبت کردند.

شغل فرشاد سایلنت چیست؟

او در حال حاضر یک یوتیوبر تمام وقت است، اما قبل از یوتیوبری در شغل مدلینگ مشغول فعالیت بود. او می‌گوید تا وقتی که درآمد یوتیوب شما نتواند هزینه 1 ماه را کامل دهد باید شغل دومی نیز داشته باشید.

در نهایت فرشاد سایلنت نیز مانند دیگر استریمرهای ایرانی از گیم شروع کرده است و سعی دارد بهترین کیفیت را در کامیونیتی گیم و چالش‌های هیجان انگیز نشان دهد، پس اگر بالای 30 سال دارید و بازی را برای بچه‌ها می‌دانید، بد نیست به ویدیوهای فرشاد سایلنت سری بزنید. همچنین می‌توانید مطلب آرمان اورکا کیست را هم بخوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

9 نظر در “فرشاد سایلنت (Farshad Silent) کیست؟”

  1. خاک تو سر اینایی که هشتگ میزارن میگن نه به فرشاد بیناموس
    من فن فرشادمم سایلنت ارمیم خیلی فیلم هاش خفنن
    فرشید سکوت و مرض
    خوبه ما هم صدات بزنیم مستر مریض لقب به همه میدی خو منم بلدم😒
    #فرشاد_عشق_است❤️‍🩹😌

  2. فرشاد بهترین یوتوبر هستش هر کی هم ازش بد بگه بره بمیره 😐😡
    من و سایلنت آرمیا عاشق فرشادیم ❤️

  3. فرشید سکوت به درد نخور ترین یوتیوبر دنیاست 200k ساب داره فکر کرده چه انیه فقطم ری اکت میزاره
    #نه به فرشاد بی ناموس

  4. وااااااهاااای اینجا هم ازمون کامنت میخای؟
    بابا بسه دیگه شصتامون زخم شد😂😂

  5. سلام تارا عزیز. ممنون از پیشنهادت، حتما این کار را خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید