فیمس حاجی کیست؟

فیمس حاجی

یوتیوب باعث شد که سازندگان محتوای با استعدادی در جامعه‌ی ایران پرورش یابند و معروف شوند. بسیاری از این سازندگان محتوا به قدری جوان بودند که باعث تعجب بود آن‌ها را با چنین معروفیتی پشت دوربین ببینیم. فیمس حاجی (Famous Haji) یکی از یوتیوبرهایی‌ست که با سن کم‌اش توانست در یوتیوب بسیار معروف شود و به خوبی دیده شود. او ویدیوهای مختلفی می‌سازد و هم اکنون سه چنل در یوتیوب دار. او روز به روز معروف‌تر شد و به خوبی توانسته که طرفداران زیادی را نیز در جامعه‌ی یوتیوب فارسی پیدا کند. با اون یا این همراه باشید تا بیوگرافی فیمس حاجی را بخوانیم.

بیوگرافی فیمس حاجی

احتمالا اگر از یوتیوبرهای معروف بپرسید که مسیر آن‌ها از کجا شروع شده است، جواب‌های مختلفی را دریافت کنید. شاید برخی از آن‌ها بگویند که یک روزه این تصمیم را گرفتند و سعی به ضبط و آپلود ویدیو در یوتیوب کردند.

شاید برخی از آن‌ها مثل آریا کئوکسر یا باگ مازل، اول در ایونت‌های گیم شرکت می‌کردند و پیش زمینه‌ای نیز با یوتیوب داشتند. برخی دیگر نیز، فعالیت خود را در پلتفرم‌های ساده و کم‌تر شناخته‌شده شروع کرده‌اند و به مرور زمان رشد کرده‌اند مثل میا پلیز. فیمس حاجی جزو همین دسته است. دسته‌ای که پشتکار و علاقه را بیشتر از هرچیزی برای خودش اولویت می‌گذارد.

بیوگرافی فیمس حاجی
سرعت رشد کانال یوتیوبش سرسام آور بود

فیمس حاجی در سال 1381 متولد شده است و تولد او در روز 19 مهرماه است و الان 19 سال سن دارد. او در رشته‌ی تجربی درس می‌خواند که بعدا به دلیل فعالیت در یوتیوب درسش را کنار گذاشت و به دانشگاه نیز نرفت.

او بیشتر زندگی‌اش را در شمال کشور و در شهر چالوس گذرانده است. وی پس از موفقیت در یوتیوب به ترکیه رفت و مدتی را نیز در آنجا اقامت کرد اما بعد از برگشت به ایران در هنگام عید، نتوانست دوباره از کشور خارج شود و فعلا در ایران مانده است. البته در حال حاضر در استانبول زندگی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین یوتیوبر های ایران

فیمس حاجی از کجا شروع کرد؟

حاجی اولین ویدیوهای خود را در آپارات منتشر می‌کرد و طرفداران اولیه‌ی خود را از همانجا پیدا کرد. او به ساختن ویدیو علاقه داشت و بیشتر ویدیوهای او در سبک ولاگ یا گیم بودند. حتی برخی از ویدیوهای اولیه کارهای ترسناکی بود که هیچکس دیگری انجام نمی‌داد، به همین دلیل اگر در گوگل بزنید فیمس حاجی ترسناک شاید ویدیوهای جالبی ببینید.

فیمس حاجی آپارات
فعالیت او در اینستاگرام زیاد است

مثلا به خانه‌های ترسناک جن‌زده می‌رفت یا شب را در قبرستان می‌گذراند و آن‌را در آپارات می‌گذاشت. چندی نگذشت که مخاطبان Famous Haji بیشتر شد و او فعالیتش در اینستاگرام را نیز بیشتر کرد. تعامل فیمس حاجی با طرفدارانش در اینستاگرام نیز بیشتر و بیشتر شد و او تصمیم گرفت تا ویدیوهای خود را در یوتیوب نیز آپلود کند.

او با کمک الگوریتم‌های خاص یوتیوب که کاملا به آن‌ها آشنا بود، توانست طی مدت 8 ماه مخاطبان زیادی را جمع کند و بازدید و سابسکرایبر بالایی را کسب کند. البته لازم به ذکر است که او طرف یوتیوبرهای بزرگ دیگری مثل علی بروکس نیز تحت حمایت قرار گرفت و یوتیوبر علی بروکس به او کمک زیادی کرد تا در کانال یوتیوبش پیشرفت کند. همین کار باعث شد تا انگیزه‌ی او بیشتر و بیشتر شود.

فیمس حاجی ترسناک
در ابتدا ویدیوهایش بسیار خاص بود

او تصمیم به ساخت دو کانال دیگر نیز گرفت که ویدیوهایش را جدا آپلود کند و هر ویدیویی را با توجه به ژانر مخصوص خودش در چنل مخصوص آن آپلود کند. نام کانال‌های یوتیوب او MoreFamousHaji و FamousHaji React است و کانال اصلی یوتیوب او نیز Famous Haji نام دارد. همچنین فیمس حاجی آهنگ نیز می‌خواند و توانسته استعداد خود را به خوبی کشف کند.

فیمس حاجی اینستا

همانطور که در بالا گفته شد، Famous Haji فعالیت خود را در آپارات و بعد در اینستاگرام شروع کرد. فیمس حاجی جدید که 3 کانال یوتیوب دارد هم اکنون بسیار معروف است، به همین دلیل اینستاگرام اصلی او را باید فالو کنید. پیج اصلی او با نام @famous.haji در اینستاگرام وجود دارد.

فیمس حاجی در یوتیوب

تاریخ دقیق شروع فعالیتش، 11 اکتبر سال 2019 است. فعالیت‌های اولیه‌ی او بیشتر حول محور گیم می‌چرخید و اکثرا بازی‌های ترسناک مختلف را استریم می‌کرد. اولین استریم‌های او در پلتفرم توییچ بود که در آنجا مخاطبین زیادی نداشت. Famous Haji به دلیل نداشتن تماشاگر و مخاطب در توییچ، تصمیم گرفت که در آپارات استریم کند و بازخورد بهتری را نیز در آپارات گرفت.

او اولین استریم‌های خود را با کنسول ایکس باکس آغاز کرد و پس از مدتی توانست یک پلی استیشن 4 بخرد تا بازی‌های جدیدی را از آن دستگاه استریم کند. بیشترین بازی که در آن زمان آن را استریم می‌کرد و بسیار دوست داشت، فورتنایت بود.

فیمس حاجی سعی کن نخندی
او یک فروشگاه اینترنتی با نام حاجی فم دارد

او بسیار در این بازی توانا بود و خوب بازی می‌کرد و تصمیم گرفته بود که همین بازی را استریم کند. فیمس حاجی، اولین ویدیوهای خودش را با موبایلش می‌گرفت و همیشه هم می‌گوید که او از کمترین امکانات شروع کرده است. اما پس از مدتی یک دوربین خرید و از آن پس سعی کرد که ولاگ‌ها و ویدیوهای بیشتر و بهتری را ضبط کند و آن‌هارا بیشتر در یوتیوب بگذارد.

او در اوایل کارش مخاطبین بسیار کمی داشت. اما علی بروکس، که یک یوتیوبر قدیمی و فعال بود و طرفداران زیادی نیز داشت بسیار در این راه به فیمس حاجی کمک کرد. علی بروکس، به فیمس حاجی انگیزه و اطلاعات زیادی را می‌داد و او را راهنمایی می‌کرد. علی بروکس از فیمس حاجی حمایت زیادی کرد که باعث شد مخاطبین او نیز روز به روز بیشتر شوند.

فیمس حاجی اینستا
عکس از اینستاگرام Famous Haji

او پس از مدتی توانست یکی از یوتیوبرهای معروف یوتیوب فارسی شود و سابسکرایبرهای زیادی را جمع کند. هم‌اکنون Famous haji در کانال‌هایش بازدید‌های بالایی دارد. حتی بازدید برخی از ویدیوهای او به 500k نیز می‌رسد. فیمس حاجی با یوتیوبرهای زیادی نیز همکاری کرده است.

او همچنین با آرمان اورکا، پوریا پوتک و چندین یوتیوبر دیگر ویدیوهای مختلف همکاری داشته است. ویدیوهای فیمس حاجی سعی کن نخندی، فیمس حاجی بازی ترسناک، فیمس حاجی بازی خنده دار و … از ویدیوهای معروف و پربازدیدش هستند.

پیشنهاد مطالعه: فرشاد سایلنت کیست؟

ماجرای وویس لو رفته از فیمس حاجی

چندی پیش، وویسی از Famous haji لو رفته بود. فیمس حاجی در این ویس، به دیگر یوتیوبرها و دوستانش توهین می‌کرد که باعث شده بود بسیاری از ‌یوتیوبرها و طرفدارانش دیگر او را دنبال نکنند. او در این وویس سبک ویدیوسازی دیگر یوتیوبرها و محتوای آن‌ها را به سخره گرفته بود که باعث شد بسیاری از دست او ناراحت شوند.

فیمس حاجی یوتیوب
نام او برای مدت‌ها مشخص نبود

البته این قضیه به خوبی و خوشی حل شد و فیمس حاجی از همه‌ی دوستان یوتیوبر و طرفدارانش عذرخواهی کرد. در همین قضیه نیز نام او، لو رفت. نام اصلی او مهدی برهانی می‌باشد. اما او فیمس حاجی را به عنوان لقب خود ترجیح می‌دهد و دوست ندارد که او را به اسم مهدی برهانی بشناسند.

در نهایت

او از یوتیوبرهای خوب جامعه‌ی یوتیوب فارسی است. او ویدیوهای خوبی می‌سازد و سبک خاصی را در ساخت محتوای ویدیویی در یوتیوب فارسی دارد. فیمس حاجی را می‌توان از موفق‌ترین یوتیوبرهای جوان دانست که توانسته مخاطبان زیادی را جمع کند.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

8 نظر در “فیمس حاجی کیست؟”

  1. امکان نظر دادن رو نزاشتن که شما بیاید هرچی از دهنتون در میاد به این بدبخت و آدمای دیگه بگین یکم شخصیت داشته باشین بد نیست 🤨

  2. مبارک خودتو و جیقیل های دور برت باشه ، فنچول جات بودم به جا ps4 میرفتم باشگاه ثبت نام میکردم از این ریقویی در می اومدم هیکلتو یعنی کتک خورم ملسه ایشه می خوای دل دختر ها رو اینطوری باش

  3. هم سنای این برا کنکور میخونن این رفته همسنای پدرشو دیس کرده

دیدگاهتان را بنویسید