کدام هدفون بی سیم هواوی را بخریم؟

هدفون بی سم هواوی

امروزه هدفون‌ها جزئی از زندگی ما و مهمترین وسیله برای کارهای روزمره، ورزش، ادارات و… گردیده است. با ورود تکنولوژی‌های جدید مانند هدفون های بی سیم (True Wireless)، این هدفون‌ها از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار شده است. ما در این مطلب بهترین هدفون بی سیم هواوی را به شما معرفی می‌کنیم. با توجه به سابقه‌ی درخشان شرکت هوآوی در تولید دستگاه‌های دیجیتال می‌توان هدفون‌های این شرکت را با خیالی آسوده در لیست خرید خود قرار دهید. اگر دنبال یک هدفون خوب از برند هوآوی هستید پس با اون یا این همراه باشید، چون در این مطلب به بررسی بهترین هدفون بی سیم هواوی می‌پردازیم.

هدفون بی‌ سیم هواوی مدل FreeBuds Pro

هدفون بی‌ سیم هواوی مدل FreeBuds Pro محصول جدید شرکت هوآوی است که نسبت به نسل قبلی خود بهتر نویز محیط را حذف می‌کند. این هدفون دارای سری‌های مختلف کوچک و بزرگ است تا کاربران نسبت به گوش خود سری مناسب را انتخاب کنند تا احساس راحتی نمایند. شرکت هوآوی اظهار داشته است که اپلیکیشنی همراه این هدفون بی سیم منتشر کرده است که می‌تواند تشخیص دهد که کدام سری برای شما مناسب است. هوآوی ادعا می‌کند این هدفون اولین هدفونی است که خودکار حذف نویز را تنظیم ‌می‌کند و قابلیت‌های بسیاری برای تقویت صدای خارجی دارد.

هدفون بی سم هواوی فری بادز
این هدفون طراحی بسیار خوبی دارد

هدفون بی‌ سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro قابلیت پخش 30 ساعت موسیقی را داراست و از درایوهای 11 میلی‌متری در آن استفاده شده است. اگر می‌خواهید موسیقی پخش یا متوقف شود فقط کافی‌‌ست روی میکروفن ضربه بزنید و با سوایپ کردن روی هدفون می‌توانید شدت صدا را کنترل نمایید. هر یک از گوشی‌های این مدل 3 میکروفون دارد. FreeBuds Pro از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. این محصول در بازار در 3 رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی موجود است و بسته به سلیقه می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین هدفون بی سیم شیائومی بزنید.

این هدفون بی‌سیم مناسب برای مکالمه، کاربری عمومی و گیمینگ است. همراه این محصول یک دفترچه راهنما، کابل شارژ USB Type-C و یک محفظه شارژ دارد. این محصول اخیرا به عنوان بهترین هدفون بی‌‌سیم جهان انتخاب شده است. در حال حاضر هیچ نقطه ضعفی برای FreeBuds Pro ذکر نشده است. پس می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید باشد.


هدفون بی سیم هوآوی Freebuds 3

هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3 دارای دو گوشی است که به طوری طراحی شده است که در گوشتان احساس راحتی می‌کنید و در انجام کارها و ورزش هم مناسب است. این هدفون قابلیت تنفس گوش و گردش هوا را دارد و گوش‌های شما را خسته نمی‌کند. Freebuds 3 دارای محفظه شارژ کوچک و قابل حمل است که در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی در بازار وجود دارد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این هدفون 20 ساعت است که می‌توان به طور مداوم از آن برای مکالمه، گیمینگ، موسیقی و… استفاده نمود. محفظه شارژ این هدفون تنها به 1 ساعت زمان نیاز دارد تا گوشی‌ها را شارژ کند.

هدفون بی سم هواوی فری بادز 3
این هدفون بی سیم رنگ قرمز، مشکی و سفید دارد

هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3 از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و با پیشرفت تکنولوژی بلوتوث این هدفون قابلیت پوشش دهی مسافت بیشتری را دارد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر رطوبت و عرق اشاره کرد. با ضربه زدن به گوشی این هدفون می‌توانید پخش موسیقی و مکالمه را کنترل کنید. از نقاط ضعف این هدفون می‌توان به نبود کنترل کم و زیاد موسیقی اشاره نمود. در مورد شنیده شدن صدای محیط اطراف هم عملکرد معمولی دارد.


هدفون FreeLace

هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeLace برای افرادی که اهل ورزش هستند و فعالیت‌های فیزیکی بسیاری دارند طراحی شده است. در اولین ارتباط با گوشی به پورت USB-C وصل کنید تا ست شود و همین کافی‌ست تا برای دفعات بعدی به راحتی بدون سیم ارتباط برقرار کنید. FreeLace نویزگیر بسیار خوبی دارد و باعث می‌شود تمامی صداهای اضافی اطراف مانند تنفس و باد را حذف می‌کند. یک بار این هدفون را شارژ کنید تا 12 ساعت مکالمه و 18 ساعت موسیقی به طور مداوم انجام دهید و از آن لذت ببرید.

هدفون بی سیم هواوی freelace
این هدفون برای ورزش بسیار خوب است

یکی از قابلیت‌هایی که این هدفون دارد این است که حتی با 5 دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید 4 ساعت استفاده نمایید. این هدفون با نسخه بلوتوث 5.0 سازگار است و تا 10 متر مسافت را پوشش می‌دهد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و تمامی استانداردهای مقاومت را به دست آورده است. بدنه‌ی FreeLace از پلاستیک، سیلیکون و آلمینیوم با کیفیتساخته شده است. هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeLace از طریق Type-C شارژ می‌شود و نیازی به کابل اضافه برای شارژ ندارد. گوشی‌های این محصول خاصیت مغناطیسی دارد و همدیگر را جذب می‌کند. نقطه ضعف چشم‌گیری برای این محصول اشاره نشده است و می‌توانید آن‌را گزینه‌ی مناسبی برای خرید بدانید.

بهتر است مطلب بهترین هدفون بی سیم سامسونگ را هم بخوانید.


هدفون بی سیم هواوی مدل Freebuds 3i

هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3i دارای 2 گوشی بی‌سیم و محفظه‌ی شارژ است. این هدفون دارای 3 میکروفون است که 2 میکروفون به سمت بیرون و 1 میکروفون به سمت داخل گوش قرار دارد. 2 میکروفون آن صدای کاربر را هر چه بهتر منتقل کند و 1 میکروفون داخل گوش برای از بین بردن صداهای اضافی و مزاحم است.

هدفون بی سم هواوی فری بادز 3i
هدفونی برای تمامی فصول

عمر باتری آن 14.5 ساعت است اما برای موسیقی فقط 3.5 ساعت می‌تواند برای شما موزیک پخش کند، از این‌رو برای موسیقی زیاد گزینه‌‌ی مناسبی نمی‌باشد. برای شارژ کردن این هدفون فقط 1 ساعت زمان نیاز است. از نقاط ضعف هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds 3i می‌توان به عدم مقاومت در برابر رطوبت و عرق نام برد.


هدفون Freebuds Lite

هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds Lite از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود و به طور کامل بدون سیم است. نسخه بلوتوث این هدفون، 4.2 است. Freebuds Lite از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و تا 3 ساعت پاسخگویی با آن را می‌توان انجام داد، اما با استفاده از محفظه شارژ تا 12 ساعت پخش موسیقی را می‌تواند ساپوت کند. با 15 دقیقه شارژ این هدفون تا 90 دقیقه موسیقی را با خیال راحت گوش کنید.

هدفون بی سم هواوی
هدفون هواوی Freebuds Lite

Freebuds Lite را برای ورزش و کارهای روزمره می‌توان استفاده نمود بدون آن‌که احساس ناراحتی با آن داشته باشید. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و به راحتی در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید. همراه هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds Lite محفظه شارژ، دفترچه راهنما و کابل Micro UsB قرار دارد. از دیگر قابلیت‌های این هدفون کاهش نویز و روکش نانو و وزن بسیار سبک آن است که آن‌را در بین کاربران محبوب کرده است. شارژدهی بدون محفظه یکی از نقطه ضعف‌های Freebuds Lite است.


جمع بندی

هر کدام از هدفون بی سیم هواوی معرفی شده در مطلب بالا در نوع خود بهترین هستند و ارزش خرید را دارند. اما بستگی به نوع استفاده‌ی شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر اهل ورزش هستید بهتر است مدل Freelace را انتخاب کنید، اما اگر یک هدفون بی سیم هواوی همه چیز تمام می‌خواهید سراغ FreeBuds Pro بروید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، مطلب بهترین ایرپاد اپل را بخوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید