لکسی ریورا کیست؟

لکسی ریورا یوتیوبر

نیکولاس کیج فامیلی خود را تغییر داد تا تحت تاثیر نام بزرگ فرانسیس فورد کاپولا نباشد و شهرت خود را به دست آورد. چرا این را گفتیم؟ چون لکسی ریورا (Lexi Rivera) یوتیوبر و فعال اینستاگرامی معروف اوایل حرفه‌ی خود زیر سایه شهرت برادرش برنت ریورا بود، اما بعد از این‌که به یک دختر زیبا تبدیل شد از زیر این شهرت درآمد و خود تبدیل به یک ستاره اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی شد. او هنوز با افرادی که بیشترین تعداد فالوور در شبکه اجتماعی را دارند فاصله دارد، اما سر و صدای زیادی را به پا کرده است. با اون یا این همراه باشید تا با راه موفقیت لکسی ریورا یوتیوبر آشنا شویم.

بیوگرافی لکسی ریورا (Lexi Rivera)

الکسا بروک ریورا (Alexa Brooke Rivera) با نام خلاصه شده لکسی ریورا در 7 ژوئن سال 2001 در ساحل هانتینگتون، کالیفرنیا متولد شد. او در کنار سه برادر بزرگترش با نام‌های بلیک ریورا، برایس ریورا و برنت ریورا بزرگ شده است. برادر بزرگ او بلیک، هاکی باز ماهری‌ست و در مسابقات قهرمانی کشوری با تیم هاکی جونیور داکس بازی می‌کرد. برایس دومین برادر و برنت سومین برادر اوست.

لکسی ریورا یوتیوبر
لکسی در اینستاگرام محبوبیت خود را به دست آورد

همانطور که در اینستاگرام و یوتیوب لکسی می‌توانیم ببینیم او برادرهایش را بسیار دوست دارد، اما بیشتر با برنت ریورا یوتیوبر معروف وقت می‌گذراند. هنگامی که از لکسی پرسیدند کدام برادرت را بیشتر دوست داری؟ او جواب داد: من برادر مورد علاقه‌ای ندارم، همه اون‌ها رو به یک اندازه دوست دارم… من عکس‌هایی با برادرام پست می‌کنم و مردم می‍‌گن “اوه خدا! تو و برادرات خیلی خوش شانس هستید که اینجوری با هم کنار میاید.” بله من واقعاً خوش شانسم. من واقعاً خوش شانسم که اون‌ها من رو دوست دارند و منم اون‌ها رو.”


لکسی ریورا یوتیوبر
لکسی ریورا عاشق سلفی است

لکسی از 6 سالگی به کلاس‌های رقص و ژیمناستیک می‌رود و بدن انعطاف پذیری دارد. مسیر شهرت او از جایی شروع شد که اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرد و اولین پست خود را گذاشت. وقتی او این کار را کرد از اولین ویدیو برادرش برنت در یوتیوب 3 سال می‌گذشت و تقریبا برنت ریورا مسیر موفقیت را پشت سر گذاشته بود. حضور لکسی در یکی از ویدیوهای برادرش آغازی بود تا مردم عاشق او شوند، اما دلیل محبوبیتش فقط حضور در ویدیوهای برادر معروفش بود، برای همین لکسی ریورا سعی کرد مسیر خود را از برادرش کمی جدا کند. شانس با او یار بود چون او به یک دختر زیبا تبدیل شد و توانست مخاطبان خودش را پیدا کند. لکسی سپس تصمیم گرفت کانال یوتیوب مستقل خودش را بزند و ژانر کمدی و چالش را انتخاب کرد. این اولین قدم‌های لکسی برای معروفیت بود.

الکسا ریورا
او ژیمناستیک و رقص را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند

لکسی در اینستاگرام طرفداران زیادی داشت و اولین ویدیو یوتیوبش در سال 2018 نیز پاسخ به سوالات طرفدارانش در اینستاگرام بود. ظرف 2 سال ویدیو گذاشتن در یوتیوب و فعالیت در اپلیکیشن تیک تاک محبوبیت بیش از حدی برای او به ثمر آورد و لکسی کاملا از زیر سایه‌ی برادرش درآمد. او امروزه علاوه بر ویدیوهای کمدی و چالش های رقص تیک تاک و… ویدیوهایی درباره فشن و بیوتی هم پست می‌کند که دختران جوان عاشقش هستند. او در تیک تاک بیش از 20 میلیون فالوور دارد و می‌خواهد روزی تاج ملکه را از چارلی داملیو تیک تاکر بدزدد.


برنت و لکسی ریورا

برنت ریورا برادر سوم لکسی ریوراست. شاید او نگوید کدام برادرش را دوست دارد اما مشخص است رابطه نزدیک‌تری با برنت دارد. علت محبوبیت لکسی در قدم اول برادر معروفش بود و لکسی بیشترین تاثیر را از برنت گرفته است، هر چند او مشوق خود را مادرش اعلام می‌کند و می‌گوید: “مادرم فداكارترین فرد زندگی من هست و به من اهمیت نگرش مثبت و تلاش را می‌آموزد. از همه مهمتر، او همیشه به من تأکید می‌کند تا به دیگران احترام بگذارم، هر چند که با آن‌ها اختلاف سلیقه داشته باشم.”

برنت و لکسی ریورا
برنت و لکسی ریورا ویدیوهایی زیادی با هم دارند

گاهی برنت و لکسی ریورا ویدیوهای دوربین مخفی یا Prank می‌سازند که بسیار جالب و خنده‌دار است. یکی از همین ویدیوها که لکسی به خانواده و دوست پسرش می‌گفت من حامله هستم بیش از 20 میلیون بازدید در یوتیوب داشت و همین ویدیو سکوی پرتاب او به سوی شهرت بود. در حال حاضر او 7 میلیون فالور در اینستاگرام و 4 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد. 20 میلیون فالوور تیک تاکش را هم باید حساب کنیم. در حالی که اولین ماشین لکسی ریورا 19 ساله بنز کلاس C هست، کارشناسان ثروت خالص او را در سال 2020 چیزی حدود 1.8 میلیون دلار تخمین می‌زنند که در حال افزایش و رشد نیز هست. او ثروت خود را از راه یوتیوب، مدلینگ و اسپانسرینگ ویدیوهایش به دست می‌آورد و هنوز به صورت رسمی به فروش محصولات خودش روی نیاورده است.

دوست پسر لکسی ریورا

برخی از ویدیوهای برنت و لکسی ریورا درباره مراقبت برنت از او در مقابل پسرهایی است که لکسی با آن‌ها قرار می‌گذارد. در ویدیوها برنت یک برادر غیرتی است که به هیچ وجه نمی‌گذارد خواهرش با پسرها صحبت کند، اما در دنیای واقعی لکسی ریورا با دوست برنت یعنی بن آزلرت رابطه دارد.

این دو با هم قرار می‌گذاشتند اما هیچوقت آن را به صورت رسمی اعلام نکردند تا این‌که این اواخر اعلام کردند که با هم در رابطه هستند. بن آزلرت که بزرگ شده هاوایی است 3 سال پیش کانال یوتیوب خود را راه انداخت و به کار مدلینگ پرداخت. دوست بودن با برنت باعث شد تا بن با لکسی آشنا شود. بن و لکسی گاهی با هم ویدیو می‌سازند که ویدیوهایشان بسیار پربازدید است.

پیشنهاد مطالعه: هالزی کیست؟

لکسی ریورا در 2 سال فعالیت کاملش در شبکه‌های اجتماعی توانست به محبوبیت زیادی برسد. او حتی برای جایگاه چارلی داملیو در تیک تاک هم دندان تیز کرده بود، اما با تحریم تیک تاک توسط ترامپ این جاه‌طلبی او به احتمال به جایی نخواهد رسید. چیزی که مشخص است برنت و لکسی هر روز بر محبوبیت‌شان اضافه می‌شود و آن‌ها به خوبی نیاز مخاطبانشان را می‌دانند.

اگر این مطلب را دوست داشتید، به احتمال مطلب لورن گوری کیست را هم دوست خواهید داشت.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید