کتاب اثر مرکب {نوشته دارن هاردی}

دانلود کتاب اثر مرکب

اثر مرکب می‌تواند لکه‌ای زیبا و هنری در صفحه زندگی ما را نقاشی کند و ما را از تاریکی و بی‌انتهایی در زندگی نجات دهد. اینکه ما در زندگی خود می‌خواهیم موفق باشیم و اثری ماندگار از موفقیت‌های خود در صفحه زندگی به یادگار بگذاریم باید از عادت‌های کوچک خود در زندگی شروع کنیم و شخصیتی محکم و موفق از خود بسازیم. اگر شما هم علاقه به زیر و رو کردن زندگی خود دارید با معرفی کتاب اثر مرکب با اون یا این همراه باشید.

معرفی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب شاهکاری از دارن هاردی نویسنده آمریکایی در سال 2010 است که موفقیت و محبوبیت زیادی در بین مخاطبان خود به دست آورد. از آثار دیگر این نویسنده می‌توان بهترین سال زندگی تو، مرد واقعی، 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا و دیوانگان ثروت ساز نام برد.

در کتاب اثر مرکب نویسنده معتقد است با تغییرات کوچک و آهسته در کارهای روزانه خود می‌توانیم زندگی خود را تغییر دهیم و کلید اصلی موفقیت را در دستان خود بگیریم. زندگی خود را پر از اتفاقات مثبت کنیم و با حذف کردن کم کم عادت‌های بد روزمره، راه رسیدن به موفقیت را برای خود آسان کنیم.

کتاب اثر مرکب
شاهکار دارن هاردی را بخوانید

در این کتاب یاد می‌گیریم چگونه به جای اینکه دنبال انگیزه دادن‌های پوچ و تو خالی باشیم با راهکارهای مفید و آسانی که در اختیار ما می‌گذارد می‌توانیم به راحتی از آن‌ها استفاده کنیم و نتیجه آن را در زندگی خود لمس کنیم. اگر به صورت جدی و پی در پی به توصیه‌های دارن هاردی در کتاب اثر مرکب عمل کنیم به تغییراتی مثبت به صورت خودآگاه یا ناخداگاه در پیشرفت زندگی و موفقیت و رسیدن به اهداف و آرزوها خواهیم رسید.

جمله ای زیبا از کتاب را با هم بخوانیم:

” 95درصد از همه چیزهایی که احساس می‌کنیم، فکر می‌کنیم، انجام می‌دهیم و به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم در نتیجه یک عادت یاد گرفته شده است.”

کتاب اثر مرکب – دارن هاردی

خلاصه کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب در ابتدا به ما یادآور می‌شود که برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت باید مسئولیت زندگی خود را به صورت تمام و کمال بپذیریم و برای زندگی خود ازهیچ تلاشی دریغ نکنیم. تصمیماتی که ما در زندگی خود می‌گیریم هر چقدر کوچک می‌تواند عواقبی بزرگ در زندگی ما داشته باشد.

این کتاب به ما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به موفقیت و انجام کارهای بزرگ نیازی نیست کوه را جا به جا کنیم، فقط کافی‌ست چند نکته مهم و ساده را درباره زندگی یاد بگیریم و آن‌ها را در زندگی روزمره به کار ببریم. اگر فکر می‌کنید برای کارهای بزرگ باید قدم‌های بزرگی را هم بردارید در اشتباه هستید چون در این کتاب با ارائه راهکارهایی، به ما یاد می‌دهد تا چگونه با قدم‌های کوچک و تغییرات بعضی عادات به اهداف بزرگ خود دست پیدا ‌کنیم و طعم شیرین موفقیت را بچشیم.

خرید کتاب اثر مرکب
دانلود کتاب اثر مرکب دارن هاردی به صورت pdf در اینترنت وجود دارد

دارن هاردی در کتب خود معتقد است که پول و موفقیت از یک قانون به نام قانون تکانه فیزیک پیروی می‌کند. این قانون می‌گوید: “اجسام تمایل به حفظ وضعیت خود دارند. یعنی اگر جسمی در حال حرکت است، تمایل به ادامه حرکت دارد و جسم ساکن می‌خواهد ساکن باشد.”

جمله‌ای از کتاب که در همین زمینه نوشته شده است را با هم بخوانیم:” مثل لاک پشت باشید. فردی اگر زمان کافی به او بدهند. در نتیجه رفتارها و عادت‌های مثبتی که باثبات و پایداری انجام می‌دهد. هرکسی را در هر رقابتی شکست می‌دهد.” این یعنی باید آرام آرام خود را راه بیاندازیم.

نقد کتاب اثر مرکب

از نظر منتقدان این کتاب از بهترین و اثرگزارترین کتاب‌های موفقیت و انگیزشی محسوب می‌شود که بین مخاطبان خود از ارزش بالایی برخوردار است. این کتاب انگیزه حرکت بسیار قوی در مسیر زندگی، رو به زندگی موفق و مثبت است و آثار مثبتی را در مخاطب و زندگی او می‌گذارد.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی
دارن هاردی نویسنده این کتاب

اثر مرکب می‌تواند با فرمولی خاص و جذاب مسیری روشن در زندگی ما برای رسیدن به موفقیت باشد. اثری که از این مرکب در زندگی نقش می‌بندد همان لکه‌ای است که باید در زندگی به زیبایی هر چه تمام‌تر پیرایشش کنیم و به او بال و پر دهیم و با آن موفقیت را به گرمی در آغوش بفشاریم.

در این کتاب نویسنده تلاش کرده تا با چند نوع آموزش چند مرحله‌ای بر روی فکر و رفتار به مخاطب کمک کند تا افکار و عادات مثبت را در زندگی خود جایگزین افکار و عادات منفی کند. اثر مرکب کتابی است بسیار کاربردی و پر از راهکارهایی برای رسیدن به آرزوهای دست نیافتنی که در ذهن خود داریم، به شرط آنکه به گفته‌های نویسنده کتاب دارن هاردی عمل کنیم تا بتوانیم آثار مثبت این کتاب را در زندگی خود ببینیم.


کاربران چه می‌گویند؟

از نگاه کاربران اثر مرکب از بهترین کتاب‌های انگیزشی است که در چند سال اخیر خواندند. این کتاب به جای اینکه به شما انگیزه‌های پوچ و تو خالی بدهد راهکارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر قصد دارید خود و زندگیتان را اصلاح کنید، اثر مرکب پر از نکات طلایی کوچک و ساده است که می‌تواند در شما و زندگی شما انقلابی مثبت را رقم بزند. از دید مخاطبان این کتاب تحولی زیبا را درباره اطراف و حتی خودتان ایجاد می‌کند که به خودشناسی و درک متقابل و ایجاد عادت‌های صحیح در زندگی می‌شود که باعث موفقیت روز افزون شما می‌گردد.


شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

کلام آخر

اثر مرکب یک کتاب انگیزشی ساده نیست که شما را دچار هیجانات لحظه‌ای کند و بعد از چند روز آن را فراموش کنید. این کتاب با ارائه راهکارها به شما کمک می‌کند تا زندگی مطلوب‌تری را تجربه کنید و به موفقیت‌های بزرگی که منتظر شما هستند دست پیدا کنید. خواندن این کتاب را به شما که دوست دارید زندگی جذاب‌تری را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید