کریس کالینز کیست؟

کریس کالینز

اگر چارلی دآملیو و لورن گری را نسل اول افراد معروف تیک تاک قرار دهیم، نسل دوم افراد معروف مانند بلا پورچ در راه هستند. یکی از این نسل دومی‌های معروف کریس کالینز کانادایی است که به تازگی بیش از 10 میلیون فالوور به دست آورده است و شهرت و محبوبیتش در کانادا رو به افزایش است. با اون یا این همراه باشید تا ببینیم کریس کالینز کیست و علت محبوبیت او در اپلیکیشن تیک تاک چیست؟

بیوگرافی کریس کالینز (Kris Collins)

کریس کالینز کانادایی متولد 1 جولای 1996 است و در سال 2020 تنها 24 سال دارد. قبل از این‌که او را با موهای رنگ شده و دست‌های اسباب بازیش در تیک تاک ببینیم، شغلش مدل عکاسی بود که می‌توان برخی از فتوشات‌های او را در اکانت اینستاگرامش دید. از سابقه تحصیلی او در کانادا اطلاعات زیادی در دست نیست اما به نظر می‌رسد اوقات خوبی را در دبیرستان خود گذرانده است.

کریس کالینز در تیک تاک
کریس کالینز در کانادا زندگی می‌کند

او 56 کیلوگرم وزن دارد و قدی حدود 164 سانتیمتر دارد. او اکانت تیک تاک خود را در اپریل 2020 ساخت و اولین ویدیو از خودش را پست کرد. اولین ویدیو او بازدیدی نزدیک به 1 میلیون داشت و او را سر زبان‌ها انداخت. کریس قبل از این‌که به یک ستاره اینترنتی تبدیل شود که مانند طوفان همه جا را بگیرد، مدل عکاسی بود و برندهای مختلفی نیز از او خواسته بودند تا مدلشان شوند، اما محبوب شدن در تیک تاک و اینترنت درهای بزرگی را به روی او باز کرد. شرکت‌هایی مانند ردبول در کانادا او را دعوت کردند و یک یخچال کوچک و چندین باکس نوشیدنی انرژی زای ردبول به او دادند تا هیچوقت انرژیش کم نشود! ردبول تنها شرکتی نبود که از محبوبیت کریس کالینز برای تبلیغ استفاده کرد، بلکه شرکت‌های دیگر نیز شروع به کار کردن با او کردند.

کریس کالینز نام خود را در اینستاگرام و تیک تاک Kall Me kris گذاشت که همان مخفف Call me Kris یا صدام کنید کریس است. ویدیوهای او حس شوخ‌طبعی زیادی دارند و گاهی او ادای بازیگرانی چون استیو کارل، دراکو مالفوی در فیلم هری پاتر و دیگر بازیگران را درمی‌آورد.

کریس کالینز در تیک تاک

در آپریل سال 2020 کریس کالینز اپلیکیشن تیک تاک را نصب کرد و اکانتش را ساخت. اولین ویدیوی او درباره پدرش بود که بیش از یک میلیون بار دیده شد. حال کریس باید تصمیم می‌گرفت که می‌خواهد درباره چه موضوعی ویدیو بسازد و در تیک تاک پست کند. طولی نکشید که او ویدیوهای بامزه، لب‌خوانی با آهنگ‌ها، درآوردن ادای بازیگران و صحبت کردن شبیه آن‌ها را انتخاب کرد. ظاهر زیبا و چشم‌های درشت کریس به او کمک کردند تا بیش از پیش محبوب شود و بر تعداد دنبال‌کننده‌هایش افزوده شود.

کریس کالینز تیک تاکر
کریس کالینز رنگ موهایش را دائم تغییر می‌دهد

او در رسمی، هر وقت که 2 میلیون به تعداد دنبال‌کننده‌هایش در تیک تاک اضافه شوند، موهایش را رنگ می‌کند. برای همین تعجب نکنید اگر دیدید او محبور شد هر دفعه مش و هایلایت‌های مختلفی به موهایش دهد. او رنگ‌های قرمز، آبی، بنفش و… را برای رنگ مویش انتخاب کرده است و طرفدارانش منتظر هستند تا رنگ موی بعدی او را بدانند. کریس کالینز عاشق تناسب اندام، سفر، بیوتی، آشپزی است. فراموش نکنید که او اول در اینستاگرام معروف بود چون عکس‌های بسیار زیبایی از مدلینگ خودش پست می‌کرد، بعدها در تیک تاک معروف شد و سپس کانال یوتیوب خود را راه انداخت. در کانال یوتیوب کریس کالینز می‌توانید ویدیوهای خنده‌دار، میکاپ روزانه، کارهایش و پرسش و پاسخ با طرفداران را ببینید.


کریس کالینز در اینستا
ویدیوهای دست کوچک او بسیار طرفدار دارند

اخیرا او دوست پسرش را هم وارد ویدیوهایش کرد و با هم شروع به ساخت ویدیو کردند. نام دوست پسرش آرون است و چندسالی است که با هم هستند. او عکس مادر، مادربزرگ و خواهر بزرگتر خود را نیز در اینستاگرام پست کرده است. علت محبوبیت کریس کالینز در تیک تاک را می‌توان به زیبا بودن، نگاه نافذ، چشم‌های بزرگ، شوخ طبعی بی بدیل، صدای واضح و ظاهر مد روزش که شبیه عروسک‌هاست دانست. اطلاعاتی درباره ثروت خالص او وجود ندارد، اما انتظار می‌رود در آینده از او بیشتر و بیشتر خواهیم شنید. گویا این روزها کریس افتخار کاناداست و پروژه قهرمان ملی ساختن از او کلید خورده است.

اگر این مطلب را دوست داشتید به مطلب لورن گری هم سر بزنید یا مطلب بیوگرافی هدی نیکو را بخوانید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

دیدگاهتان را بنویسید