هدی نیکو کیست؟ (بیوگرافی کامل 2023)

هدی نیکو

دختران ایرانی بسیار با استعداد و از نظر زیبایی سرآمد هستند. امروزه با پیشرفت فرهنگ جامعه کشور ایران، خانواده‌های ایرانی استعدادهای دختران خود را کشف می‌کنند و در راه زمینه‌ای که او دوست دارد سرمایه گذاری می‌کنند. هدی نیکو یکی از دختران ایران زمین است که بعد از کشف استعداد خود به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است. اگر هنوز با او آشنا نشدید در این مطلب با اون یا این همراه باشید تا با هدی نیکو بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هدی نیکو

هدی نیکو 24 ساله است و در ایران و شهر اهواز متولد شده است. او 54 کیلوگرم وزن دارد و قد هدی نیکو 168 سانتی‌متر است. هدی اولین فرزند خانواده است و در دوران دبیرستان، به هنرستان می‌رود تا در رشته کامپیوتر تحصیل کند. هدی نیکو بعد از کنکور با رتبه‌ی خوبی در دانشگاه دولتی با گرایش کامپیوتر در مقطع کاردانی ادامه تحصیل می‌دهد. او بعد از اتمام دانشگاه حدود یک سال زبان انگلیسی را می‌آموزد زیرا فکر رفتن از ایران را برای تحقق آرزوهایش را داشت. زندگی هدی نیکو با رفتن به کره جنوبی به صورت کلی عوض شد، اما او قبل از مهاجرت هم کاملا فعال و باهوش بوده است.

بیوگرافی هدی نیکو
هدی نیکو در کره جنوبی زندگی می‌کند

او در کره جنوبی در دانشگاه سئول زبان کره‌ای می‌خواند و حدود یک سال و نیم از زمان مهاجرت به کره به تحصیل می‌پردازد. هدی نیکو به خاطر چهره زیبا و ملیح خود در سال 2018 در برنامه دختر شایسته از طرف ایران شرکت می‌کند و مقام چهارم را کسب می‌کند و مقام زیباترین صورت نیز به او می‌رسد. او در حال حاضر اکسوال است و به بازیگری و مدلینگ در کره جنوبی مشغول است. هدی نیکو در فیلم سینمایی همسایه مشکوک ایفای نقش داشته و بازی خوبی را در این فیلم از خود ارائه داده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

هدی نیکو اکسوال
هدی نیکو به کی پاپ علاقه دارد

شخصیت کارتونی مورد علاقه هدی نیکو مستربین و پلنگ صورتی است و از دیدن آن‌ها بسیار لذت می‌برد. این دو برنامه برای او خاطره‌انگیز است، چون یاد کودکی در ایران می‌افتد. از غذاهای مورد علاقه‌ی هدی در کره جنوبی جلبک است که شاید برای ما ایرانی‌ها کمی این علاقه‌مندی عجیب باشد، اما در کره جنوبی امری طبیعی‌ست.
هدی هدف‌ و آرزوهای بزرگی در سر دارد و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. او می‌خواهد بنیان‌گذار یک بیمارستان و یک خیریه باشد تا بتواند از آن طریق به نیازمندان کمک کند. او هتل‌داری را دوست دارد و یکی از هدف‌های او ساختن چندین هتل است.

هدی نیکو مدل
هدی نیکو مدل ایرانی در فتوشات

همچنین او بسیار دوست دارد که نقش اول یک سریال یا فیلم تاریخی مانند جومونگ یا جواهری در قصر را بازی کند و برای بازی در فیلم تاریخی اعلام آمادگی کرده است. اگر اینگونه بشود، او قطعا از موفق‌ترین خارجی‌هایی می‌شود که وارد صنعت K-drama و K-pop شده است.
او وقتی در برنامه‌های تلویزیونی کره جنوبی شرکت می‌کند، به زبان فارسی آهنگ می‌خواند و درباره تفاوت صبحا‌نه‌های کره جنوبی و ایران صبحت و مقایسه می‌کند. او به اصالت و ایرانی بودن خود پایبند است و خیلی دوست دارد با همان شرایط که در کره جنوبی از کارش استقبال می‌کنند در ایران هم از او حمایت کنند تا بتواند همین کار را در ایران انجام دهد.

هدی نیکو اینستاگرام و یوتیوب

او در اینستاگرام نیز فعال است و با آیدی @Hoda_Niku فعالیت می‌کند. طرفداران او می‌توانند از طریق این آیدی او را دنبال کنند و با او در ارتباط باشند. ویدیوهای او در یوتیوب نیز وجود دارد. فیلم همسایه مشکوک که محصول کشور جنوبی و در سال 2018 ساخته شده است با بازی زیبای هدی نیکو را در یوتیوب می‌توانید مشاهده کنید. هدی در خانه ورزش می‌کند و ویدیوهای آموزشی درباره‌ی ورزش کردن و میکاپ و آرایش برای خانم‌ها در صفحه خود منتشر می‌کند.

هدی نیکو ایدل ایرانی
او یک آیدل ایرانی است

او ضرب‌المثل کره‌ای بلد است و آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارد و او معتقد است ضرب‌المثل‌های کره و ایرانی بسیار شبیه هم هستند. او چندین تبلیغ تلویزیونی هم به مناسبت ارتباط کره جنوبی و کره شمالی بعد از ایجاد صلح بین این دو کشور بازی کرده است که می‌توانید در شبکه‌های اجتماعیش آن‌ها را ببینید.

هدی نیکو و کره جنوبی

هدی نیکو در اوایل مهاجرت به کره بسیار از طرف مردم کره جنوبی اذیت می‌شد و برای او بسیار ناراحت کننده بود. به خاطر مسائل سیاسی امریکا و تحریم‌ها علیه ایران، کشور کره جنوبی که کشوری کم و بیش نژاد پرست است، رفتار خوبی با ایرانی‌ها نداشتند، اما او ناامید نشد و راه خودش را ادامه داد تا به قله‌های موفقیت برسد. او پس از فعالیت‌های چند ساله‌ای در عرصه مدلینگ و بازیگری در این کشور، کم کم این نگرش بد را در مردم کره کم‌رنگ‌تر کرد و امروزه هدی از این بابت بسیار خوشحال است که توانسته این افکار بد و نژادپرستانه را از بین ببرد.

هدی نیکو
هدی نیکو بدون آرایش

شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

در آخر

هدی نیکو از آیدل ایرانی موفق در کره جنوبی است که با سختی و مشکلات زیادی به این جایگاه رسیده است. او با زیبایی خاص خودش و پشت‌کار بسیار توانست به محبوبیت و بازی در فیلم سینمایی برسد، اما کار خود را با یوتیوب و اینستاگرام هم پیش می‌برد. به زودی در سال جدید یعنی 2021 خبرهای زیادی از این آیدل ایرانی خواهیم شنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

62 نظر در “هدی نیکو کیست؟ (بیوگرافی کامل 2023)”

  1. ی عده خودشونو کشتن از بس گفتن با عمل خوشگل شده ؛ اصلا فرض کنیم درست میگین حداقل با دوتا عمل جزئی به این چهره زیبا رسیده 😇
    شمارو ک اگه کلا بکوبن از نو بسازن بازم امیدی بهتون نیس 😂 البته خدا مهربون و بخشندس و ما احتمال میدیم ک در خوش بینانه ترین حالت شاید دوتا تک ماده از شکل و شمایل بیضی الاضلاع ناقص به ذوزنقه الساقین نارس ارتقا پیداکنی البته گفتم اگه ب خدا توکل کنی 😁
    اگه نشد بازم امیدتو از دس نده
    و اینقد ب انسان های قوی و با اراده حسودی نکن
    بجای اینکه ب طی کردن این مسیر سخت با تمام مشکلات کوچک و بزرگ و در اخر رسیدن ب جایگاه فعلی و موفقیت هاش تو این راه توجه کنی چسبیدین ب ی مشت چرندیات ک فقط از ذهن های بیمار بیرون میاد
    هدی دوست داشتنی ؛ بشدت تحسینت میکنم و امیدوارم بهترین ها واست اتفاق بیوفته 🌹

  2. واقعا عالیه که مردم ایران میتونن تو خارج از کشور هم برتری خودشونو ثابت کنن و پیشرفت کنن ولی هدی هیچگونه عملی نداشته اینو به وضوح میشه از تو صورتش تشخیص داد شما دوست عزیز هم اگه خیلی تخصص داری تو تشخیص عمل زیبایی حتما اینو فهمیدی☺️
    ولی نمیفهمم چرا همتون انقد مشتاق رفتن به کره‌این ، البته درک میکنم واسه چندتا نوجوون بیفکر طرفدار کیپاپ طبیعیه ولی کره یه کشور با اقتصاد فقیره که خودشو پشت آیدلاش قایم کرده و هرکس برای مهاجرت انتخابش کنه قطعا یه آدم شکست خوردس
    شما عزیزان هم برای تصمیم گیری آیندتون بهتره رو این جور چیزا سرمایه گذاری کنید تا قیافه چندتا از پسرا معروف کره ایا

  3. واقعا عالیه که مردم ایران میتونن تو خارج از کشور هم برتری خودشونو ثابت کنن و پیشرفت کنن ولی هدی هیچگونه عملی نداشته اینو به وضوح میشه از تو صورتش تشخیص داد شما دوست عزیز هم اگه خیلی تخصص داری تو تشخیص عمل زیبایی حتما اینو فهمیدی☺️
    ولی نمیفهمم چرا همتون انقد مشتاق رفتن به کره‌این ، البته درک میکنم واسه چندتا نوجوون بیفکر طرفدار کیپاپ طبیعیه ولی کره یه کشور با اقتصاد فقیره که خودشو پشت آیدلاش قایم کرده و هرکس برای مهاجرت انتخابش کنه قطعا یه آدم شکست خوردس
    شما عزیزان هم برای تصمیم گیری آیندتون بهتره رو این جور چیزا سرمایه گذاری کنید تا قیافه چندتا از پسرا معروف کره ایا

  4. واقعا باید توی ایرانم قانون کامنت بد رو بزارن تا آدم های (حسود) و تازه به دوران رسیده ایی که به جای آرزوی خوشبختی و موفقیت کامنت هایی میزارن که من واقعا از خوندنش شرمنده میشم بفهمن چند چنده
    ابن طرز تفکر واقعااااا قدیمیه که هنوز هم متاسفانه بعضی ها فکر میکنن که بچه های هنرستان آدم های خنگی هستن!!!
    برین طرز تفکرتون رو درست کنید خواهشا
    به عنوان یه تجربی که نمونه قبول شده داره میره یازدهم وظیفم دوستم که از دوستام که هنرستان میرن و هدی دفاع کنم
    اینکه راست بودنش رو تشخیص بدین با خودتونه

    ما فقط یکبار زندگی می‌کنیم به جای حسادت تلاش کنیم).

  5. واقعا فکر میکنین کسی که می‌ره هنرستان کند ذهن یا تنبل واقعا باید برای این افکار فاسدتون تاسف خورد . مگه هنرستان چشه ؟ اگه رشته طراحی لباس که تو هنرستان نبود یا کسی نمی‌رفت که منو تو باید گونی میپوشیدیم و با برگ خودمونو میپوشوندیم یا هر رشته دیگه ای فقط دکتر و مهندس که نیست .
    در رابطه با رشته کامپیوتر الان خیلی از اونایی که هنرستان کامپیوتر خواندن دانشگاه شریف قبول شدن از جمله داداش خودم . کسی که دانشگاه شریف قبول شده تنبل یا کند ذهنه ؟؟ ازصدتای تویی که میگه هنرستانیا تنبلن باهوشتره 😏

  6. اونایی که از هدی بدتون میاد و هیت میدین پیگیریتون اینو نشون نمی ده بدت میاد نیا تو سایت هوم؟؟؟؟
    اگه خیلیییی ادعات میشه چرا الان نشستی داری ول می‌گردی تو سایتا و به این و اون هیت میدی ؟؟؟؟؟
    وقتی میاین هی میگین این فلان کرده این عمل کرده اون فلان کرده علاوه بر اینکه طرفداراش کم نمیشه سطح شعور و فرهنگ شما هم میاد پایین .

    در جواب اکانت (ن) فکر می‌کنی خوشگل تری ؟؟؟؟ خب هستی چیکار کنم . هدی که جاتو تنگ نکرده . میخواستی تلاش میکردی تو هم به یه جایی میرسیدی .

    در اخر
    نونا امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی

  7. تحسین بر انگیره و برای من مایه افتخاره که چنین شخصی یه ایرانیه
    بهتره بقیه هم حسادت نکنن

  8. یه مشت گاو میان نظر میدن کسایی که کامپیوتر میخونن داخل همون هنرستان برنامه نویسی یاد میگیرن ولی کسی که ریاضی فیزیک میخونه وقتی بره دانشگاه تازه برنامه نویسی یادش میدن اونم اگههههه کامپیوتر قبول شه خود من کامپیوتر میخونم سال آخر برا سه تا شرکت هلندی کار میکنم حالا ببین منی که هنرستان کامپیوتر خوندم باهوشم یا توکه باید هزار سال درس بخونی تا به من و امسال من برسی عقب مونده ی تازه به دوران رسیده نژاد پرستی بیش نیستی برو تجربی و ریاضیتو بخون ببینم به کجا میرسی هدی نیکو موفق ترین شخص از نظر من و بجای اینکه اونو الگوی خودتون قرار بدید یه مشت حرف مفت و زر زر میگید تاسف بعد انتظار تغییر زندگی و سبک زندگیم دارن عقب مونده هاااا

  9. سلام
    ببینید بچه ها اروم باشید نظر ی تعداد خوندم که میگفتین این کارا چیه و این حرفا
    بچه ها اون تلاش کرده ک ب اینجا رسیده
    از تو یا کس دیگه ای ب اینجا نرسیده همش خودش بوده
    میدونی چیه خودتو بذار به جای اون
    ناراحت نمیشی کسی دربارت اینجوری حرف بزنه اونم هم وطن خودت
    بچه ها قبل اینکه حرفی گفته بشه خوب فکر کنین
    ❤💜
    من شخصا میخوام بورسیه بگیرم دارم کاراشو انجام میدم ک برم
    شما اگر علاقه داشته باشین و تلاش کنید قول میدم بهش میرسین

  10. باهوش؟؟؟؟ اگه باهوش بود میرفت ریاضی‌فیزیک، نه هنرستان😂😂😂کسی که از هنرستان بره دانشگاه کامپیوتر بخونه اصلا مهندس محسوب نمیشه، از دیپلم ردّی هم پایینتره. چون هوشش کمه و اصلا محاسبات و ریاضی مهندسی و دروس سخت رو ندارن و قاعدتا اصلا کشش مغزی اینو ندارن که برنامه‌نویس بشن. فوقش بتونن فتوشاپ‌بازی کنن🤣🤣🤣. ضمنا این خانم هدا با دماغ‌عملی و ژل‌لبی که داره از لباش میریزه بیرون اصلا مدل محسوب نمیشه. حتی یه کره‌ای هم اینو نمیشناسه. ایشون صرفا مثل خیلی از اینستابازهای دیگه، شاخ مجازی به حساب میان.

  11. خانم یا اقای ن تو غلط کردی ندونسته قضاوت می کنی
    تو فکر می میکنی کی هستی که ندونسته درباره دیگران قضاوت می کنی
    تو فقط حسودی حسود
    تو فرکر میکنی خودت خیلی خوشکلی با اون صورت وزقیت
    تواول برو خودت اگه عرضشو داری این کارو بکن بعد بیا قضاوت کن
    حقا که یک ایرانی بی شرم و بی عرضه ای
    شما اول حرفت دهنت رو بهفهم بعد بیا دهن گشادت رو باز کن

  12. بچها ایدل به معنای الگوئه که اون الگو شخص معروف باشه نسبتا.
    مثلا یکی پاشه بگه ایدل من شجریانه مسخرس ولی درسته

  13. آقا یا خانوم ن تو از کجا می دونی که عما داشته هم اینکه اگه عمل هم داشته باشه به تو چه یا جوری می گی که انگار خودت عمل کردی 🤣اگه یه ذره عقل داری فکر کن ببین اصلا عمل کردن هدی چه ربطی به تو داره نگم که انقدر حسودی که داری می ترکی نمی دونی چی بگی🤣🤣😂😂😂هدی به نظر های بی احترامانه و توهین آمیز توجه نکن اینا دارن از حسودی می ترکن که می گن تو چرا رفتی کره و مدل شدی ما جرا نشدیم برای همین حرف هایی از روی بی عقلی و حسودی کردناشون یه چیزایی می گن تو به دل نگیر😊 سه سال بعد تو که جنوبی می بینمت سخت تلاش می کنم تا بیام کره به امید دیدار

  14. خانوم سیما می گم مگه تو اون لباسا را می پوشی و سرلخت می گردی که دستور می دی اگه حفظ حجاب کنه بهتری اصلا به تو چه هز کی هر جوری می خواد زندگی می کنه و می پوشه باید برای پوشیدن همچین لباسایی و برداشتم روسری از تو اجازه بگیره اگه اینطوریه من از طرف هدی عذر می خوام دفعه‌ی بعد می گم از تو اجازه بگیره که چجوری بخواد بگرده روانی تو به فکر حفظ حجاب خودت باش نه بقیه دیگه هم تو کار دیگران دخالت نکن این نسل شماست که داره دخترای ایرانی و به کشتن می ده😒

  15. اوکی….اما اون که آیدل نیست 😐
    مدل هستش…:|
    ایشالله…هر کی مثل من دوست داره بره کره.،بره:|
    اصلا یکی بیاد کلیشو بفروشه تا بتونیم بریم،🍿💔

  16. کره با اینکه جمعیت کمی داره ولی نصفشون بیکارن و شرایطشون انقدر سخته که همش خودکشی میکنن بعد این میره آویزون کشوری میشه که خودش آویزون کشور دیگه یعنی مثل گاو شیرده آمریکا بگه بمیر میمیره، کره شمالی یه موشک زد تو دریاشون نتونست حتی از خودش دفاع کنه یه موشک کوچولو داشت که هنوز نزده خراب شد و تو کل دنیا هم این خبر وایرال شد، البته اگه تو کشتار خیابون ایته وان که به خاطر هالویین که اصلا جز فرهنگشون نیست و صرفا یه تقلید بود جمعیتی براشون مونده باشه

  17. چه بگم چه نگم که هر چه بگم یا نگم در هر حال 😞 چطور تونسته بره کره موندگار شه الله اکبر…

  18. منم اکسوال دو آتیشه م ولی فک نکنم هدی زیاد مشهور باشه و بین کمی از مردم ایرانی نرفش زبان زد شده ولی در کل مشهور نیست . در هر حال موفق باشه ولی الان که مدله و شرایط نالی بسیار خوبی داره چرا یه کنسرت اکسو هم نرفته😂

  19. عهم عهم
    صدا میاد
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
    خوب عستین
    هدی بعت افتخار میکونم
    هدی منو دوستمم میخاییم آیدل بشیم:)
    آرزو میکنم ک ماهم بتونیم مث تو موفق بشیم:)
    هدی فاتینگ:) ♡
    از طرف.: ممد دختری در مردشور خانه:)))

  20. کاش میتونستم ریپلایی کنم جواب چند نفر رو بدم خب آقای ن یا خانم ن تو دیدی عمل کنه؟ ندیدی دیگه بعد از نباید هم قضاوت کنید آدم ها اگر هم عمل کنه به من و تو چه زندگی شخصی خودشه و خانم سیما انسان هر جور دلش میخواد میپوشه و حجابش رعایت کنه باز هم به من و تو هیچ ربطی نداره کی چجوری لباسشو میپوشه آقا یا خانم ب ادب رو رعایت کنید این چجور حرفیه
    شماها دوست ندارید موفقیت بقیه رو ببینید هیت می دیدی اگه راستی می‌گید خودتون تلاش کنید به جای برسید افتخار سرزمینت بشی

  21. من عاشققققق هدی هستم و فیلم و عکس های مدلش و برنامه هایی که میره همرو میبینمم عاشقتم من هدی فایتینگ

  22. هدا خانم سلام من رو به بی تی اس و گوم جاندی برسون مخسوسن به جیمین بگو دوسش دالم وبه جیهو هم بگو خیلی اسکله که گوم جاندی رو از گو جونپیو نگرفت وبای

  23. کجا رفتارهای نژادپرستانه کره رو اصلاح کرده؟از کجا فهمیدین از بین برده؟ معنی از بین بردن رو میدونین؟؟؟؟
    مردم کره نسبت بسلبریتی هاشون خیلی واکنش نشون میدن ، چرا برای آزادسازی چندین میلیارد دلار بلوکه ایران واکنش نشون نمیدن؟

  24. شماها به دختری میگین زیبا ک چن تا عمل داشته
    از جمله عمل کوچک تر کردن دماغ و فک
    این جالبه که شما به چنین آدمی میگین خوشگل
    خدااااااا

  25. واقعا خیلی خوشحال شدم که یه دختر ایرانی تونسته توی کره طرفدار پیدا کنه😍واقعا بهش افتخار میکنم

  26. چجوری رفته اونجا هزینش باید زیاد باشه برای چی کره جنوبی با من مشکل داره کاش مسائل رو کامل توضیح میدادین

  27. خیلی دوسش دارم باحاله حتی برای بی تی اس هم تبلیغ کرده ، موفق باشی😊 شعار اکسو ، وی آر وان ❤❤

  28. به نظرم ایشون نشون دادن که دخترای ایرانی هر چیزی رو که بخان براش تلاش وکوشش میکنند و در اخر هم بهش میرسن باتشکر از شما که ابن نوشته‌رپ گذاشتین

  29. واقعا دمت گرم که تونستی افکار بد و نژاد پرستانه رو از بین ببری مرسییی ❤❤

دیدگاهتان را بنویسید