بلا پورچ کیست؟

بلا پورچ

اگر در اینستاگرام و تلگرام و شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، قطعا دختری را دیدید که چالش تیک تاک M to the B را اجرا می‌کند و با میمیک صورتش دل مخاطبان را برده است. بلا پورچ (Bella Poarch) این روزها در تیک تاک و دیگر شبکه‌های اجتماعی طوفان به پا کرده است و بسیاری از مردم چالش او را انجام می‌دهند. با اون یا این همراه باشید تا با بلا پورچ (بلا پورک)، ترند این روزهای تیک تاک و اینستاگرام بیشتر آشنا شویم.

بیوگرافی بلا پورچ

بلا پورچ (بلا پورک) در 8 فوریه سال 2001 در فیلیپین به دنیا آمده است. او همراه با خانواده در 13 سالگی به آمریکا مهاجرت می‌کنند. نکته عجیب زندگی بلا پورچ عضویت او در نیروی دریایی آمریکا در سال 2017 به مدت 3 سال است، چیزی که تاریخ تولدش را شک برانگیز می‌کند. برای عضویت در ارتش آمریکا شما باید حداقل 17 سال داشته باشید، در حال حاضر بلا 19 ساله است، پس اگر 3 سال پیش در نیروی دریایی آمریکا حضور داشته باشد، در واقع هنگام عضویت 16 ساله بوده است.

بیوگرافی بلا پورچ
بلا پورچ تیک تاکر بسیار محبوبی‌ست

قد 155 سانتیمتری او باعث نشد تا عضو نیروی دریایی شود، اما محبوبیتش از آپریل سال 2020 در دوران شیوع کرونا شروع شد. جایی که در اپلیکیشن تیک تاک عضو شد و اولین ویدیوی خود را در این پلتفرم اجتماعی به اشتراک گذاشت. پس از عضو شدن و شکوفایی استعدادش، او با اجرای چالش تیک تاک M to the B به محبوبیت بالایی رسید و ترند شد. به قول معروف استارت معروفیت او از این ویدیو زده شد و خیلی زود به یک ستاره تبدیل شد. حالا او می‌خواهد با چارلی دآملیو در شکستن رکوردهای تیک تاک رقابت کند و در این کار نیز موفق شده است. او در همین چند ماه 22 میلیون دنبال کننده وفادار در تیک تاک و بیش از 6 میلیون فالوور اینستاگرام به دست آورده است.

دانلود ویدیو از آپارات | چالش تیک تاک بلا پورچ

خانواده‌ی بلا در فیلیپین هستند، اما در حال حاضر بلا در هاوایی زندگی می‌کند. در سپتامبر سال 2020 او ویدیوهایی با جیمز چارلز و رپر معروف Tyga منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. از زمان ضبط ویدیوی تیک تاک با Tyga برخی رسانه‌ها می‌گویند این دو نفر با هم رابطه‌ای را آغاز کردند، اما هیچکدام این مسئله را تایید نکردند.


بلا پورچ در تیک تاک

در آپریل 2020 تقریبا همزمان با کریس کالینز دیگر تیک تاکر معروف عضو تیک تاک شد و کار خودش را با ویدیو‌های لب‌خوانی شروع کرد. دیری نگذشت که بسیار محبوب شد و امروزه بلا پورچ روزانه در حدود 1 میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی خود جذب می‌کند. درست است با ویدیو چالش تیک تاک M to the B معروف شد، اما ویدیوهای بسیار خوب دیگری هم دارد. البته رسانه‌ها و منتقدان او را راحت نگذاشتند و ویدیوهای او را فاقد محتوا و تلاش خواندند، از این رو برای اثبات خودش سعی کرد رو به خوانندگی و رقص در ویدیوهایش بیاورد. وقتی نام بلا پورچ را می‌آوریم، حاشیه نیز با او همراه می‌شود.

بلا پورچ تیک تاکر
بلا پورپ در آینده موفقیت زیادی به دست خواهد آورد

حاشیه و شایعات ول کن بلا پورچ تیک تاکر نیستند. چندی پیش او را از کامنت گذاشتن در تیک تاک ممنوع کردند که چند دلیل داشت، او از چند طرف به نژادپرستی محکوم است. برای مثال او دوست سیاهپوستش را میمون خطاب کرد و بسیاری از سیاهپوستان او را محکوم کردند. در طرف دیگر تتو خورشید 16 پر او باعث دردسر شد، چون نمادی از نژادپرستی و ظلم علیه مردم کره جنوبی در زمان جنگ جهانی دوم بود. او در این‌باره گفت من واقعا تاریخ پشت این نماد را نمی‌دانستم وگرنه این تتو را نمی‌زدم. پس از بیرون آمدن از ارتش آمریکا، او دچار اختلال افسردگی و PTSD نیز شد و تحت درمان قرار گرفت.

بلا پورچ و خوانندگی 2021

بلا پورچ به تازگی اولین تک آهنگ خود را که درباره وضعیت روانی و فشارهای شبکه اجتماعی بر افراد است را با نام Build a Bi**h منتشر کرده است. این تک آهنگ که در موزیک ویدئو آن بسیاری از تیک تاکرهای معروف حضور دارند به سرعت تبدیل به ترند در تیک تاک شد و در حال حاضر فروش خوبی داشته است. هر چند بسیاری از افراد گفتند که او از آهنگ‌های موتزارت، لویی تاملینسون و بی بی رکسا و … تقلید کرده است. به هر حال این اولین گام بلا پورچ در خوانندگی است، راهی که قبلا ادیسون ری و دیگر تیک تاکر معروف لورن گری هم رفته بودند.


بلا پورچ تیک تاکر
بلا پورچ در یونیفرم نیروی ارتش آمریکا

در حال حاضر بلا پورچ دوست ندارد در رابطه با خودش یا رابطه‌هایش با خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها صحبت کند و آن‌ها را از خود می‌راند. ثروت خالص او نیز در هاله‌ای از ابهام است چون به تازگی وارد عرصه شده است، برای همین نتیجه گیری درباره ثروت او هنوز مشخص نیست. به هر حال بلا پورچ، نمونه‌ی دیگری از محبوبیت یک شبه در اینترنت و شبکه اجتماعی است. جایی که برخی بسیار محبوب و پولدار می‌شوند و برخی دچار آسیب‌های روانی!

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری هم به مطلب لکسی ریورا یوتیوبر بزنید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

5 نظر در “بلا پورچ کیست؟”

  1. زمان مشخص می کنه که اینترنت چقدر مفید و چقدر مضرر هست. ولی تغییر لایف استایل دست هیچکس نیست فقط باید خودمون رو تطبیق بدیم

  2. سلام.
    کلا توی تمام ویدیوهایی که ازش هست چشماشو چپ میکنه زبونشو درمیاره و‌ هد میزنه و با یه آهنگ عجیب غریب و لوس و بچه گونه لب خونی میکنه.توی هر هزار و شونصد تا ویدیویی که ازش موجوده.دنیا به سمت عجیبی میره به خدا…ملت الکی الکی و با هیچی معروف میشن و‌پولدار.

دیدگاهتان را بنویسید