بهترین بازی انحصاری پلی استیشن 2021

بازی انحصاری پلی استیشن

پلی‌ استیشن یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی خانگی در بین گیمرهاست. یکی از عامل‌های جذابیت پلی استیشن برای گیمرها عناوین انحصاری بازی‌هایش است که شرکت‌های بازی‌سازی اختصاصا برای این پلتفرم بازی‌های خود را می‌سازند و گسترش می‌دهند. این کار باعث می‌شود که بسیاری از گیمرها برای تجربه‌ی این بازی‌ها به سمت کنسول‌های بازی خانگی مثل پلی استیشن 4 و 5 کشیده بشوند. دنیای بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن بقدری گسترده و وسیع شده که تقریبا دیگر حتی کسانی که به کنسول‌های بازی خانگی علاقه ندارند نیز برای تجربه‌ی این بازی‌های اختصاصی به گیم‌نت‌ها و دوستان‌شان پناه می‌برند یا خود نیز کنسول می‌خرند. جدا از گستردگی آن، این عناوین عنصر جذابیت را نیز دارارهستند، بطوریکه بسیاری از این بازی‌های انحصاری تبدیل به یک فرنچایز دوست‌داشتنی در میان همه شده‌اند. اما سوال مهم‌تر این است که کدام بازی‌ها برای پلی استیشن انحصاری هستند؟ پس با اون یا این همراه باشید.

بازی انحصاری پلی استیشن Uncharted

اگر قرار باشد که سینماتیک‌ترین بازی انحصاری پلی استیشن را نام ببریم، قطعا فرنچایز Uncharted یکی از گزینه‌هایی‌ست که بذهنمان می‌رسد. فرنچایز Uncharted علی‌رغم شروع کم سر و صدایی که با قسمت اول بازی‌هایش داشت، به مرور زمان توانست از بهترین و موفق‌ترین مجموعه بازی‌های دنیای پلی‌استیشن سونی بشود.

شخصیت نیثن دریک (Nathan Drake) یکی از قهرمانانه‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ویدئوگیم‌هاست. بازی‌های آن‌چارتد در دسته‌ی بازی‌های اکشن و ماجراجویانه‌ی سوم شخص قرار می‌گیرند. گیم‌پلی آن‌چارتد ترکیبی از حرکات اکشن، پریدن، شنا، رانندگی، تیراندازی، دویدن، و بالا رفتن از صخره‌های بلند، و دیگر کارهای هیجان انگیز است. شما در این‌‌ بازی‌ها بوسیله‌ی کارکتر اصلی نیثن دریک، ماموریت‌هایتان را کامل کنید و در این بین با داستان همراه می‌شوید و حتی کارکترهای فرعی نیز می‌توانند در فعالیت شما نقش داشته باشند.

بازی های انحصاری پلی استیشن | آن‌چارتد جذاب است.

بازی‌های آن‌چارتد یک داستان خطی را دنبال می‌کنند و حتی عناصر بازی‌های جهان‌باز را نیز دارا هستند. سازندگان بازی یعنی استودیوی Naughty Dog توانسته‌اند که در طراحی این بازی‌ها بسیار خوب عمل کنند؛ گرچه اولین قسمت از این سری، کامل خوب نیست، اما هر قسمت از این بازی‌ها بطوری‌ نیستند که حوصله‌ی شما را سر ببرند و یا از آن خسته شوید.

فرنچایز Uncharted در همراه کردن بازیکن با داستان بازی و فعالیت مستقیم بازیکن‌ها بهتر از بسیاری از بازی‌های موجود حال حاضر عمل می‌کند و آخرین نسخه‌ی آن یعنی Uncharted 4، بهترین قسمت این فرنچایز است و می‌توان بلوغ و تکامل این سری را در قسمت چهارم به وضوح مشاهده کرد.

اگر این مطلب را دوست داشتید سری به مطلب بازی های جدید سونی 2022 بندازید.

Infamous

یکی از آثار انحصاری کمتر معروف پلی استیشن، سری بازی‌های Infamous هستند. بازی‌های Infamous در رد‌ه‌ی بازی‌های اکشن و ماجراجویانه قرار می‌گیرند و یکی از تاریک‌ترین و شوکه‌کننده‌ترین بازی‌های استودیوی Sucker Punch می‌باشند.

در هر قسمت از سری بازی‌های Infamous شما یک شخصیت را کنترل می‌کنید که بر اثر اتفاقی مهیب، دارای قدرت‌های فوق‌بشری می‌شود و صدماتی را نیز می‌بیند. اما این تنها هدف بازی نیست، شما درگیر اتفاق‌هایی در روند داستان بازی می‌شوید و حتی خود شما انتخاب می‌کنید که آن‌را چگونه پیش ببرید! بازی برای شما دو جبهه‌ی کلی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

جبهه‌ی خوب و شر. و انتخاب با شماست که به کدام طرف ملحق شوید و روند داستان را در آن پیش بگیرید. لوکیشن‌های اجرایی بازی در نسخه‌های ساخته‌ شده از شهرهای نیویورک، نیواورلئانز، و واشنگتن اتفاق می‌افتد، اما این شهرها درون بازی نامی متفاوت دارند.

بازی های انحصاری پلی استیشن | بازی‌های Infamous نمرات بالایی دارند.

گیم‌پلی بازی بسیار جذاب است و اصلا حوصله‌سربر طراحی نشده است. شما می‌توانید در این بازی‌ِ جهان‌باز کارهای مختلفی مثل پریدن و پارکور و یا حتی قدرت‌های فرابشری‌تان را نیز استفاده ‌کنید و با دشمنانتان بجنگید. همانطور که گفتیم، اخلاقیات عنصر مهمی از بازی محسوب می‌شوند و بسیار در گیم‌پلی و خط داستانی بازی تاثیرگذار هستند.

شما باید از قدرتی که دارید به انتخاب خودتان در راه خیر یا شر عمل کنید و با این‌کار توانایی‌های متفاوتی را نیز بدست میاورید. همچنین در این بازی روی کارمای شخصیت نیز تمرکز شده است و کوچکترین‌ کارهای شما خوب یا بد بودن شخصیت‌تان و نتیجه‌ی اعمال آن‌هارا مشخص می‌کند. بازی‌های Infamous علی‌رغم قدیمی بودن خود، یکی از بهترین عنوان‌های انحصاری پلی استیشن محسوب می‌شوند که کمی جلوتر از زمان خود بود. این بازی‌ها نمرات بالایی را نیز کسب کرده‌اند.

بازی انحصاری پلی استیشن God of War

از دیگر سری بازی‌های انحصاری و معروف پلی استیشن، مجموعه‌ بازی‌های God of War یا همان خدای جنگ را می‌توان نام برد. بازی‌های خدای جنگ در سال 2005 برای اولین بار برای پلی استیشن 2 منتشر شد و پس از موفقیت بزرگ خود، تبدیل یه یک عنوان انحصاری و پرطرفدار بازی‌های پلی استیشن شد.

بازی های انحصاری پلی استیشن | پر از نبردهای هیجان‌انگیز!

داستان بازی درون قلب‌ قلمروهای اسکاندیناوی اتفاق می‌افتد. درگیری و نبردهای بین شخصیت اصلی یعنی کریتوس و دیگر خدایان. کریتوس که یک جنگجوی اسپارتان می‌باشد، با اندوه از دست دادن زن و بچه‌اش سر می‌کند و توسط دیگر خدایان برایش توطئه چیده شده است. گیم‌پلی بازی شامل مینی‌پازل‌ها و مبارزه‌های سبک Hack and Slash می‌باشد.

شخصیت کریتوس قهرمان بازی‌های خدای جنگ می‌باشد که یک جنگجوی اسپارتانِ تشنه‌ی قدرت است. کریتوس اسلحه‌های قوی‌ای را در اختیار دارد که هرکدام قدرت خاص خود را دارند و به کریتوس در مبارزات‌ش کمک می‌کنند. از جمله این اسلحه‌ها می‌توان به شمشیر آتنا، شمشیر آرتمیس و شمشیر خدایان اشاره کرد.

بازی‌های خدای جنگ با روایت اساطیری‌ای که دارند و مبارزه‌های جذاب، و درگیری‌های عظیم بین خدایان و موجودات مختلف یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ بازی‌های انحصاری پلی استیشن محسوب می‌شوند. این مجموعه بازی هشت قسمت دارد که آخرین قسمت این فرنچایز در سال 2018 منتشر شد و قسمت نهم آن نیز در حال حاضر، در حال ساخته شدن است.

قسمت نهم سری بازی‌های خدای جنگ God of War: Ragnarok نام‌ گرفته است که به احتمال زیاد شاهد Thor، که از دیگر خدایان اساطیری است باید باشیم. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این دو درگیر خواهند شد؟ و اگر قرار باشد جنگی بین آن‌ها پیش بیاید کدام‌یک برنده خواهد شد؟

The Last of Us

یکی دیگر از شاهکارهای استودیوی Naughy Dog، فرنچایز زیبای The Last of Us می‌باشد. اولین قسمت از این فرنچایز در سال 2013 و قسمت دوم آن در سال 2020 ساخته و به بازار عرضه شد. یک بازی اکشن و ماجراجویانه‌ی سینماتیک که توانست بار دیگر در میان بهترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن اسم و رسمی برای خود کسب کند. بازیکن‌ها در این بازی شخصیت جوئل را کنترل می‌کنند، که همراه با یک دختر نوجوان باید در آمریکای اخرالزمانی زنده بمانند.

بازی های انحصاری پلی استیشن | بازی Last of Us بهترین داستان را دارد.

این بازی بطور سوم شخص است و حتی حالت آنلاین را نیز داراست که تا هشت نفر بازیکن می‌توانند بصورت تیمی و رقابتی در آن بازی کنند. فرنچایز Last of Us، بخاطر طراحی صدا و جزئیات ریز و بزرگ بازی، روند داستانی خاص، گیم‌پلی و طراحی بصری از سوی منتقدین تحسین شده است و جوایزی را نیز برده است.

از دیگر نکات بازی که بسیار آن را متمایز می‌کند شخصیت‌پردازی این بازی‌ست که بسیار عمیق و حرفه‌ای نوشته شده است. قسمت اول و دوم Last of Us هم در عرصه‌ی فروش و هم در گرفتن جوایز و عناوینی چون بهترین و پرفروش‌ترین بازی، بسیار خوب عمل کرد.

در سال 2020 شبکه‌ی معروف HBO خبر از ساخت سریالی اقتباسی بر اساس این فرنچایز جذاب را داد که نویسندگان بازی نیز بعنوان تهیه‌کننده‌ها در آن حضور یافتند. فیلمبرداری این سریال احتمالا در 2022 پایان یابد. پیشنهاد می‌کنیم که حتما قسمت اول و دوم این بازی را تجربه کنید تا به شاهکار بودن این فرنچایز پی ببرید. این بازی جزو بهترین بازی های 2020 بود.

Little Big Planet

بازی Little Big Planet یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن می‌باشد که در سبک پازل طراحی شده است. این بازی قسمت‌های مختلفی دارد و در پلی استیشن 3، 4 و حتی 5 نیز قابل بازی است. داستان بازی از این قرار است که شخصیت‌های بازی در دنیایی به اسم Little Big Planet زندگی می‌کنند و هر بازیکنی مسئول بخشی از دنیاست و باید به صورت مستقل پیشرفت کند.

بازی های انحصاری پلی استیشن | یک بازی چالش برانگیز و فان!

جغرافیای دنیای Little Big Planet بر اساس جغرافیای واقعی زمین طراحی شده است. همه‌ی بازی‌ها در یک شخصیت اصلی به اسم SackBoy را دارند که یک موجود بامزه، کوچک و قهوه‌ایست که از پارچه درست شده است. البته این کارکتر قابلیت شخصی‌سازی را نیز داراست و شما می‌توانید با توجه به علایق شخصی خود آن را تغییر دهید.

همچنین بازیکن‌ها می‌توانند چهار نوع از احساسات Sackboy را کنترل کنند. این احساسات شامل  خشم، نگرانی، شادی و ناراحتی هستند. اگر از بازی‌های جدی و خشن خسته شده باشید و بدنبال یک تجربه‌ی فان و جذاب هستید بازی Little Big Planet بسیار مناسب شماست، و فرقی نمی‌کند که چه سنی دارید؛ چرا که این بازی خلاقیت شما را در هر مرحله مورد آزمایش قرار می‌دهد.

بازی Heavy Rain

بازی Heavy Rain یک بازی تعاملی و درام-اکشن است که اولین بار در سال 2010 منتشر شد. این بازی که جزو بهترین بازی‌های تعاملی محسوب می‌شود داستان چهار شخصیت را روایت می‌کند که درگیر جنایت‌های یک قاتل مرموز می‌شوند. این قاتل روش خاص خود را دارد و از قطرات باران برای کشتن و غرق‌کردن قربانی‌های استفاده می‌کند.

نحوه‌ی بازی بدین صورت است که بازیکن باید با حرکات شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و برای آن‌ها تصمیم بگیرد تا در روند داستان قرار بگیرد. تصمیم‌های بازیکن و حرکات‌‌ وی در روایت و روند داستان بسیار موثر است و بی‌نتیجه نیست. این بازی بدلیل موفقیت بالای خود و نقد مثبت منتقدین، بعد از انتشار برای پلی استیشن 3، در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و در سال 2019 برای ویندوز منتشر شد که توانست بسیاری از گیمرهارا به سمت خود بکشد.

بازی های انحصاری پلی استیشن | یک بازی عمیق از دیوید کیج!

نقطه‌ی قوت بازی Heavy Rain درگیر کردن مخاطب با داستان بازی‌ست، بدین صورت که تصمیم‌های گرفته شده توسط بازیکن نقش مهمی را ایفا می‌کنند و بقدری آن‌ها را درون داستان بازی غرق می‌کند که باعث می‌شود فکر کنید خودتان درون دنیای بازی هستید.

بازی Heavy Rain اگرچه در سال 2010 منتشر شده است،  اما جلوتر از زمان خودش می‌باشد و حتی برای بازی در سال 2021 یکی از گزینه‌هایی‌‌ست که اگر تجربه نکردید، حتما باید آن را در نظر بگیرید. بازی Heavy Rain می‌تواند یک تجربه‌ی جنایی خوب برای طرفداران داستان‌ها و بازی‌های مرموز باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای داشتن بهترین تجربه از این بازی، آن‌را روی پلی استیشن 4 امتحان کنید.

Spider-man: Miles Morales

از دیگر بازی‌های انحصاری و اکشن-ماجراجویانه‌ی پلی استیشن بازی Spider-Man: Miles Morals می‌باشد که بر اساس کامیک‌های مارول ساخته شد. این بازی، ادامه‌ی نسخه‌ی انیمیشن مردعنکبوتی‌ست که در سال 2018 منتشر شد.

بازی تلاش‌های مایلز برای برقراری تعادل بین شخصیت عادی‌اش بعنوان یک شهروند و یک ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد. حالا که دیگر محل زندگی‌اش، یعنی هارلم نیز توسط یک خطر خارجی تهدید می‌شود و او را با دوتا از شرکت‌های جنایتکار و فراتکنولوژی مقابل می‌کند. حالا او باید از شهر خود در برابر این خطرات محافظت کند و سختی‌های زیادی را پیش رو دارد.

بازی های انحصاری پلی استیشن | از زیباترین بازی‌های Spider-Man.

گیم‌پلی بازی که بصورت سوم-شخص می‌باشد، بسیار جذاب و وسیع طراحی شده است. ماموریت‌های زیادی درون بازی وجود دارد که می‌توانید انجام بدهید. شخصی‌سازی‌های مختلف همانند لباس، گجت‌های مبارزه و حتی نحوه‌ی مبارزه و قدرت‌های مرد عنکبوتی که می‌توانید به سلیقه‌ی خود آن‌ها را تغییر دهید.

همچنین شخصیت‌پردازی‌های داستان بسیار خوب طراحی شده و در روند داستان بسیار خوب جا افتاده‌اند. مبار‌زه‌ها نیز بسیار انعطاف‌پذیرتر از بازی‌های قبلی اسپایدرمن طراحی شده‌اند و همانطور که گفتیم ماموریت‌های جانبی زیادی نیز وجود دارد تا در مبارزات مرد عنکبوتی قدرت آن‌را بالا ببرید. این بازی گرچه برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شده، اما بهترین تجربه‌ی بازی را می‌توان با پلی استیشن 5 داشت. چرا که سونی این بازی را همراه با پلی استیشن 5 یعنی نسل جدید کنسول‌های خانگی‌اش منتشر کرد.

در نسخه‌ی پلی استیشن 5 ویژگی‌هایی مثل ray-tracing و اجرا در حالت 60 FPS نیز وجود دارد که بدلیل محدودیت‌های نسل قبل پلی استیشن، فقط می‌توان با پلی استیشن 5 آن را تجربه کرد. البته شاید بخواهید این بازی را در تلویزیون پلی استیشن 5 بازی کنید، پس بهترین مدل‌ها را ما معرفی کردیم.

بازی Red Dead Redemption

اگر طرفدار دنیای وسترن قدیمی هستید، فرنچایز Red dead Redemption یکی از معرو‌ف‌ترین‌های این سبک است. بازی‌های رد دد، مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن و ماجراجویانه هستند که در قلب دنیای وحشی غرب صورت می‌گیرند. شاید فرنچایز رد دد، یکی از موفق‌ترین عنوان‌های استودیوی راک‌استار باشد که احتمالا او را با سری بازی‌های GTA بیشتر بشناسید.

بازی‌های رد دد برای پلتفرم‌های مختلفی مثل ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شده‌اند. موفقیت بازی بقدری بالا بود که راک‌استار تصمیم گرفت یک نسخه‌ی برای ویندوز نیز از آن منتشر کند تا همه بتوانند آن‌را بازی کنند. نسخه‌ی منتشر شده‌ برای ویندوز توانست فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و باعث شد که بسیار برای کمپانی را‌‌ک‌استار موفق واقع شود.

بازی های انحصاری پلی استیشن | این بازی سبک جهان‌باز دارد.

یکی از دلایل محبوبیت این بازی، سبک جهان‌باز آن است که مانند GTA، براحتی می‌توانید در محیط وسترن و قدیمی آن، میان بی‌قانونی‌ها و گرمای غرب قدم بزنید و کارهای مختلف بکنید و یا حتی داستان اصلی را پیش ببرید. ماموریت‌های جانبی زیادی نیز در این بازی برای شما قرار داده شده تا حوصله‌تان از بازی کردن‌ آن سر نرود.

قسمت دوم این بازی یعنی Red Dead Redemption 2 موفق‌ترین عنوان این مجموعه است که نقدهای مثبت زیادی را نیز به همراه داشت. اگر دوست دارید که قدمی در دنیای وسترن بزنید و درگیر داستان‌های وحشی غرب بشوید، ماموریت‌های مختلف را به اتمام برسانید، درگیری‌های تن به تن را تجربه کنید، و اسلحه‌های مختلف قدیمی را در دست بگیرید، قطعا بازی‌های رد دد از بهترین بازی‌های در این سبک خواهند بود.

بازی Ghost of Tsushima

از عناوین انحصاری معروف سال قبل، یعنی 2020، بازی Ghost of Tsushima بود. یک بازی هیجان‌انگیز با تِم فیلم‌های کارگردان بزرگ کوروساوا و ژاپن که به خاطر گرافیک فوق‌العاده‌اش نقد‌های مثبتی را دریافت کرد. این بازیِ اکشن برای پلتفرم پلی استیشن 4 معرفی شد و فقط توانست در ماه مارس سال 2021، تعداد 6.5 میلیون نسخه‌‌ی کپی بازی‌اش را بفروشد.

داستان بازی در یک دنیای جهان‌باز و در سال‌های دور در ژاپن اتفاق می‌افتد. بازیکن در این بازی شخصیت جین ساکای را کنترل می‌کند. یک سامورائیِ وفادار و خِبره، که ماموریت دارد از جزیره‌ی Tsushima به هنگامِ اولین غارت مغول‌ها محافظت کند.

بازی های انحصاری پلی استیشن | یکی از بهترین بازی‌ها با تم سامورایی.

بازی بخاطر روایت زیبای خود و داستان بی‌نقص‌اش نقدهای مثبت فراوانی را دریافت کرد و در زمینه‌ی طراحی گرافیکی نیز، تیم سازنده بسیار خوب عمل کرده بود. حتی مبار‌ز‌ه‌ها نیز باجزئیات و هیجان‌انگیز طراحی شده بودند تا بازیکن حال و هوای ژاپن قدیم را در دوران سامورایی‌ها به خوبی حس کند. اما از نقدهای منفی‌ای که به بازی وارد بود، فعالیت‌های جهان‌باز و ماموریت‌های جانبی کم بازی بود که باعث می‌شد بازیکن یک داستان خطی مستقیم را طی کند و از جذابیت‌های دنیای بازی کم‌ترین بهره را ببرد. با این‌حال، بازی Ghost of Tsushima توانست چندین جایزه را برنده شود و مورد تحسین بسیاری از گیمرها و منتقدین قرار گرفت.

در 25 مارس 2021 استودیوی فیلم‌سازی سونی و تهیه‌کنندگان پلی استیشن خبر از ساخت یک فیلم اقتباسی از این بازی را دادند که قرار است توسط کارگردانِ مجموعه فیلم‌های جان ویک، یعنی چد استهلسکی ساخته شود.

بازی Detroit: Become Human

آخرین بازی دیوید کیج، که او را با بازی انحصاری معروف‌اش یعنی Heavy Rain می‌شناسیم، در سال 2018 تحت عنوان Detroit: Become Human منتشر شد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ویندوز در دسترس بود که علی‌رغم انتظار‌های زیاد از دیوید کیج، نقدهای مثبت زیادی را دریافت نکرد. البته گرافیک بازی بسیار خوب بود و واقعا چشم‌نواز و پیشرفته طراحی شده بود، اما مشکل اصلی را در روایت داستان، و شخصیت‌پردازی‌اش داشت که باعث شد همانند دیگر آثار دیوید کیج مورد تحسین قرار نگیرد. سبک بازی ماجراجویانه‌ست و داستان سه شخصیت را تعریف می‌کند که همه‌ی آن‌ها ربات‌هایی با هوش مصنوعی و یا اندروید هستند. با وجود ربات‌هایی با هوش مصنوعی یا همان اندرویدها حتما حدس زده‌اید که داستان قرار است در آینده‌ای نه چندان دور، در میان تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته اتفاق بی‌افتد.

بازی های انحصاری پلی استیشن | کانر، اندرویدی که یک پلیس است.

شخصیت اول، کانر نام دارد. یک پلیس اندرویدی حرفه‌ای که وظیفه‌اش شکار دیگر ربات‌های اندرویدی‌ست که از قانون سرپیچی می‌کنند و برای بقیه و انسان‌ها خطرآفرینی می‌کنند. شخصیت دوم، رباتی‌ست که از دست صاحب‌ اصلی‌اش فرار کرده است و وظیفه‌ی محافظت از یک دخترک کوچک را برعهده دارد و نام او کارا است. شخصیت سوم، مارکوس ایده‌ی آزادی دیگر ربات‌های اندرویدی را از انسان‌ها می‌پروراند و در تلاش است که بردگی را از بین ببرد.

بازی Detroit: Become Human گرچه سر و صدای زیادی به پا نکرد، اما قطعا ارزش یک‌بار تجربه کردن دنیای به ظاهر سازگار ربات‌ها و انسان‌ها را دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم گشت و گذار در شهر مدرن خود کند.

در نهایت

جدا از قدرت بالای کنسول‌ها، بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن یکی از دلایلی‌ست که بسیاری از مردم و گیمرها به سمت کنسول‌های بازی خانگی کشیده می‌شوند. این بازی‌ها دنیای خاصی را خلق می‌کنند و گاها بهترین روایت‌ها و داستان‌ها را با خود دارند و بسیار در بین مردم معروف می‌شوند. اما از این پس احتمال این‌که این بازی‌ها را بر روی کامپیوتر‌ها نیز ببینیم زیاد است و ممکن است که نسخه‌های کامپیوتر نیز برای این بازی‌ها منتشر شود. اما تا آن زمان، همراه با انتظار کشیدن، می‌توانیم این بازی‌های جذاب را روی کنسول‌ها تجربه کنیم. اگر این بازی ها را دوست داشتید، شاید بازی GTA 6 که قرار است منتشر شود را هم دوست داشته باشید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید