9 فیلم برتر جیسون استاتهام که باید ببینیم!

فیلم برتر جیسون استاتهام

فیلم‌های معمایی، اکشن و ماجرایی مانند بهترین فیلم ترسناک از سبک‌های پرطرفدار میان مردم است. جیسون استاتهام یکی از بازیگران معروف و پرطرفدار این ژانر است که با بازی خود همه را شگفت‌زده می‌کند. او در سال 2015 برای بازی در دو فیلمspy و fast& furious نامزد دریافت جوایز بسیاری شد. جیسون در ورزش‌های رزمی کاراته، کیک بوکسینگ، کونگ فو و ژیمیناستیک مهارت دارد و شنا‌گر قهاری‌ست. این‌همه را گفتیم تا بگوییم اگر به ژانر اکشن علاقه دارید باید 10 فیلم برتر جیسون استاتهام را حتما ببینید. با اون یا این همراه باشید تا با بهترین فیلم جیسون استاتهام آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سریال های نتفلیکس که باید دید

مامور انتقال 3 (Transporter 3)

Transporter 3 به معنی مامور انتقال، فیلمی آمریکایی پر از صحنه‌های ماجراجویانه و معمایی و جنایی است. این فیلم در سال 2008 به کارگردانی الیویر مگاتن ساخته و اکران شد. ترانسپورتر با داستان مهیج و با بازی جیسون استاتهام میان مردم ایران از محبوبیت خاصی پیدا کرد و چندین بار در تلویزیون ایران پخش شد.

مامور انتقال را حتما ببینید

داستان فیلم درباره ماموریک فرانک مارتین است که باید دختر ربوده شده یکی از مقالامات آمریکایی را به کس دیگری تحویل دهد. در این بین برحسب اتفاقاتی که می‌افتد فرانک احساساتی عمل می‌کند و مشکلاتی را در ماموریت خود به وجود می‌آورد.

این فیلم مملو از صحنه‌های زیبا و مهیج است که هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند اگر هنوز این فیلم که از برترین فیلم جیسون استاتهام است را ندیدید، پیشنهاد ما این است که در اولین فرصت به تماشای آن بنشینید.

فیلم جیسون استاتهام کرانک

فیلمی اکشن با نام Crank که در سال 2006 به کارگردانی مارک نولدین و برایان تیلور در آمریکا ساخته و اکران شد. استاتهام در این فیلم با کاراکتری به نام چو چلیوس نقش آفرینی می‌کند.

او در اینجا نقش یک قاتل و خلافکار حرفه‌ای را بازی می‌کند که به دست چینی‌ها دزدیده شده و آزمایش‌ها و تغییراتی بر روی بدن او انجام داده‌اند.

فیلم جیسون استاتهام کرانک
قسمت های بعدی فیلم جیسون استاتهام کرانک نیز ساخته شده است

او که در این مدت سه ماه بیهوش بوده وقتی بیدار می‌شود متوجه می‌شود که قلب او را درآورده‌اند و به جایش دستگاهی به نام قلب مصنوعی در بدنش گذاشته‌اند. در طی ماجراهایی او می‌خواهد که قلب خود را پس بگیرد.

استاتهام در این فیلم تمامی صحنه‌های اکشن را خود بازی کرده و از بدلکار استفاده نکرده است. ماجرای داستانی عالی و بازی بسیار درخشان استاتهام باعث شده تا جذابیت فیلم برای مخاطب چندین برابر شود.

پیشنهاد مطالعه: فیلم برتر دفاع مقدس

Death race

فیلم سینمایی Death race به معنی مسابقه مرگ، فیلمی حادثه‌ای و مهیج است که در سال 2012 به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون در آمریکا ساخته و اکران شد. این فیلم با داستانی جدید و جذاب باعث جلب نظر بسیاری از مخاطبان شد.

داستان فیلم درباره زندانیان زندان‌های مختلف آمریکا از جمله زندان ترمینال آیلند است که به دلیل ورشکستگی اقتصاد آمریکا دولت یک سری از زندان‌ها را به بخش خصوصی منتقل کرده است و آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر مسابقه‌ی ماشین سواری از طریق اینترنت برگزار می‌کنند.

فیلم جیسون استاتهام مسابقه مرگ
این فیلم جیسون استاتهام را از دست ندهید

یکی از قوانین مسابقه این است که بعد از عبور از خط پایان شرکت کنندگان برای برنده شدن باید یکدیگر را از بین ببرند. رئیس زندان برای بالا بردن جذابیت این مسابقه دست به عملی می زند تا استاتهام را به این مسابقه بکشاند. دیدن این فیلم جذاب را به شما که به دنبال هیجان و استرس مثبت هستید پیشنهاد می‌کنیم.

فیلم جیسون استاتهام Killer elite

Killer elite برگرفته از داستان واقعی کتابی است که به قلم یکی از نظامیان بریتانیا نوشته شده، ولی در فیلم تغییراتی در آن صورت گرفته است که از هیجانی بودن و تخیلی بودن آن نمی‌توان گذشت. آدمکش ویژه پر از صحنه‌های اکشن زیادی‌ست و هر لحظه هیجان را به مخاطب القا می‌کند، به همین دلیل برای بیننده خسته کننده نیست.

10 فیلم برتر جیسون استاتهام
رابرت دنیرو در این فیلم بازی کرده است

داستان فیلم زمان 1981 را به نمایش درآورده است و درباره شیخی در کشور عمان است که سه پسرش را نیروهای ویژه بریتانیا کشته‌اند. او برای انتقام از آن‌ها آدمکشی حرفه‌ای به نام دنی را برای این کار انتخاب می‌کند و با گروگان گرفتن دوست دنی او را مجبور می‌کند تا هر سه افسر را به قتل برساند. اگر به دیدن فیلم‌های هیجان انگیز و اکشن علاقه دارید دیدن آدمکش ویژه رو به هیچ عنوان از دست ندهید.

فیلم جیسون استاتهام مکانیک

The Mechanic فیلمی دو قسمتی است که در سال 2011 در آمریکا به کارگردانی سیمون وست ساخته و اکران شد. این فیلم بر گرفته از فیلمی در سال 1972 توسط مایکل وینر است. استاتهام در این فیلم با نام آرتور نقش آفرینی کرده است.

فیلم جیسون استاتهام مکانیک
شبکه 3 سیما این فیلم را بسیار پخش کرده است

او در فیلم نقش یک مکانیک و یک قاتل حرفه‌ای با مهارت خاص را بازی می‌کند. مهارت او در صحنه سازی این قتل‌هاست. او با مهارت خود کشته شدن قربانیان خود را تصادف یا خودکشی یا درگیری نشان می‌دهد. آرتور تصمیم می‌گیرد توانمندی‌های خود را به شخص دیگری آموزش دهد، اما اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: 10 فیلم برتر ترسناک که باید ببینیم

The Expendables

The Expendables به معنی بی‌مصرف‌ها مجموعه‌ای سه قسمتی است، با ژانر اکشن و ماجراجویانه، که قسمت اول آن در سال 2010 به کارگردانی سیلوستر استالونه و قسمت دوم آن در سال 2012 و قسمت سوم آن در سال 2014 بر روی پرده سینما رفت.

قسمت اول این مجموعه به حد قابل توجهی جذاب و پرفروش بود که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سال اکران خود قرار گرفت.

فیلم جیسون استاتهام بی مصرف ها
یک فیلم اکشن تمام عیار

این فیلم درباره گروهی از خلافکاران حرفه‌ای است که از سربازها تشکیل شدند که هر کدام از مهارت خاصی برخوردارند. جیسون استاتهام در این فیلم در نقش یک چاقوکش حرفه‌ای است.

علاوه بر او و سیلوستر استالونه، جت لی، آرنولد شوارتزنگر، استیو آستین، تری کروز، اریک رابرتز و دیگر بازیگران زانر اکشن نیز در این فیلم حضور دارند.

The fate of the furios

سریع و خشمگین مجموعه‌ای 9 قسمتی است که استاتهام از قسمت 6 به بعد در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته است. این فیلم که محصول مشترک انگلستان و آمریکاست در سال 2013 به کارگردانی جاستین لین ساخته و اکران شد.

این فیلم با تعقیب و گریزهای هیجانی باعث شده تا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. داستان فیلم درباره زنی است به نام لتی که همسر او دومینیک فکر می‌کند که او کشته شده است اما او تنها حافظه خود را بر اثر حادثه‌ای از دست داده است.

فیلم جیسون استاتهام
قوانین فیزیک در این فیلم یک شوخی است

او با یک گروه خلافکاری به رهبری اوون شاو همکاری می‌کند. با زخمی شدن رهبر گروه برادر بزرگش به نام دکارت شاو که استاتهام به نقش آفرینی آن می‌پردازد، وارد این مجموعه می‌شود و تا قسمت هشتم با این گروه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

The Italian job

کسب و کار ایتالیایی یک فیلم مهیج و جنایی است که در سال 2003 به کارگردانی اف. گری گری اکران شد. این فیلم محصول مشترک دو کشور فرانسه و آمریکاست. کسب و کار ایتالیایی اولین فیلم این کارگردان محسوب می‌شود.

فیلم جیسون استاتهام
یک فیلم هیجان انگیز که نباید از دست بدهیم.

The Italian job به گونه‌ای بازسازی شده فیلمی به کارگردانی پیتر کالینسن در سال 1969 است. داستان فیلم درباره یک نقشه‌ای حرفه‌ای برای خالی کردن طلاهای میلیون دلاری از یک بانک در ونیز است، اما با خیانت یک نفوذی و شلیک به یکدیگر نقشه آن‌ها به‌هم می‌ریزد.

در سال‌های بعد برای انتقام از خیانت کار دوباره گروه دور هم جمع می‌شوند و اتفاقاتی هیجان انگیز را رقم می‌زند که دیدنش را به شما دوست عزیز پیشنهاد می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه: 10 فیلم‌ دیوید فینچر که حتما باید ببینیم!

Snatch

Snatch به معنی قاپ زنی یک فیلم جنایی و کمدی است که در سال 2000 به کارگردانی گای ریچی ساخته و اکران شده است. این فیلم دومین فیلمی است که استاتهام در آن ایفای نقش کرده است.

استاتهام در این فیلم نقش یک شرط بند برای بوکس را بازی می‌کند که بوکسور خود را تربیت کرده و از راه دلالی در ورزش زندگی می‌کند. در این حین گیر یک باند مافیایی می‌افتد و بوکسور خود را مجبور به باخت می‌کند که اتفاقات و حوادثی را در این باره به وجود می آورد.

فیلم برتر جیسون استاتهام
برد پیت بازی خوبی ارائه کرده است

داستان دیگری که هم زمان با این جلو می رود داستان یک یهودی است که تاجر الماس است. او الماس‌ها را از آمریکا به انگلیس می‌فرستد تا آن‌ها را به فروش برساند اما دو داستان با هم پیوند می‌خورند و ماجرا جالب می‌شود. دیدن بازی استاتهام در کنار برد بیت و بازیگران بزرگ دیگر برای هر بیننده‌ای می‌تواند جذاب و دیدینی باشد.

کلام آخر

جیسون استاتهام ورزشکار موفق و حرفه‌ای است که در بازیگری هم بی‌نظیر است و همیشه شاهد نقش آفرینی‌های بسیار جذاب و مهیج و اکشن او بوده‌ایم. او که در بسیاری از فیلم‌های خود از بدلکار استفاده نمی‌کند و خودش صحنه‌ها را بازی می‌کند که نشان از توانایی و دقت و سرعت عمل او و استعدادهای بسیاری است که در وجود اوست، پس بهتر است برترین فیلم جیسون استاتهام را ببینید. اگر دوست دارید سری هم به سریال Squid game بزنید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید