5 هدفون مخصوص بازی برند اونیکوما (Onikuma)

هدفون اونیکوما

هدفون‌های گیمینگ نقش اصلی را در انتقال حس بازی دارند، برای همین بهتر است از یک برند خوب که هدفون‌هایش را مخصوص بازی می‌سازد خرید کنیم. برند اونیکوما (Onikuma) از برندهای مطرح چینی در زمینه گیمینگ است که هدفون مخصوص بازی تولید می‌کند. این روزها در ایران هدفون اونیکوما یا هدفون اسکال کندی بسیار جا افتاده است، حتی می‌توان از هدفون کیو کی زد هم نام برد. در این مطلب قصد داریم به 5 هدفون مخصوص بازی اونیکوما که در ایران پرفروش است بپردایم. با اون یا این همراه باشید.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما K19

هدفون اونیکوما K19 را می‌توان با USB و جک 3.5 میلی متری استفاده کرد. کابل این هدفون 2.1 متر است و کابل بلند این هدفون بازی به شما آزادی عما می‌دهد تا سرتان را به هر طرف که خواستید تکان دهید. حالا از USB استفاده کنیم یا جک 3.5 میلی متری؟ در واقع استفاده از کابل USB برای استفاده از نورهای RGB تعبیه شده بر روی کاپ‌های هدفون اونیکوما K19 است.

هدفون اونیکوما k19
نور RGB جلوه‌ی خاصی به هدفون اونیکوما می‌دهد

کاپ‌های هدفون اونیکوما 40 میلی متری هستند و به راحتی بر روی گوشتان قرار می‌گیرند. در استفاده‌ی بلندمدت به هیچ وجه خسته نمی‌شوید یا گوشتان عرق نمی‌کند. بازه فرکانسی 15 تا 20000 هرتزی این هدفون تمام گستره‌ی شنوایی انسان را پوشش می‌دهد برای همین هیچ صدایی را از دست نخواهید داد. ظاهر یک دست مشکی و نورهای رنگی زیبا از دیگر ویژگی‌های مهم هدفون بازی اونیکوما K19 است.


هدفون مدل k10 Pro

شما هم دوست دارید کیفیت بازی خود را افزایش دهید و در بازی‌های مختلف صدای پای دشمن را هم تشخیص دهید؟ هدفون اونیکوما مدل K10 PRO مناسب شماست. قطر کاپ این هدفون 50 میلی متری است و از نوع هدفون های دورگوشی محسوب می‌شود. بازه فرکانسی 20 تا 20000 هرتز نوید این را می‌دهد که هیچ صدایی را در این بازه از دست نخواهید داد و تمام حس بازی از طریق صدا به خوبی منتقل خواهند شد.

هدفون اونیکوما k10pro
k10opro بسیار غول پیکر است

ابری که در داخل کاپ‌ها استفاده شده است از نوع Memory Foam می‌باشد که حس راحتی را چند برابر خواهد کرد. کابل 2.25 متری آن نیز مناسب فاصله گرفتن از PC یا کنسول بازی و لم دادن بر روی صندلی گیمینگ‌تان است. نور RGB هدفون به هماهنگی ست گیمینگ شما کمک می‌کند چون به خوبی با ماوس و کیبوردتان ست می‌شود. البته افرادی که جثه‌ی کوچکی دارند شاید با کاپ 50 میلی متری آن راحت نباشند چون K10 pro غول پیکر است.


هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K6

وزن سبک K6 به شما حس راحتی و آرامش را می‌دهد جون به هیچ وجه روی سر شما فشار نمی‌آورد. هنگامی که می2خواهید طولانی به بازی کردن ادامه دهید، تعریق نمی‌کند و باعث خستگی گوشتان نمی‌شود. هدفون K6 کابل 2.2 متری و از نوع دورگوشی است. زیبایی ظاهری این هدفون چشم‌نواز است به صورتی که هر کسی ست گیمینگ شما را ببیند بی درنگ نگاهش به هدفون شما می‌افتد چون نورهای زیبایش جلب توجه می‌کنند. اگر به یک هدفون سبک و با میکروفون خوب احتیاچ دارید، در خرید K6 شک نکنید.

هدفون اونیکوما k6
رنگ آبی، مشکی و چند رنگ را می‌توانید انتخاب کنید

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K1-B

هدفون K1 کیفیت صدا را به شما پیشکش می‌کند، وقتی که هدفون را روی سر خود می‌گذارید و برای اولین بار صدایش را می‌شنوید، شگفت زده خواهید شد. جالب است بدانید که K1 برای تمامی وسایلی که بتوان با آن بازی کرد مانند PC، موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن و … مناسب است چون به وسیله جک 3.5 میلی متری آن می‌توانید به راحتی به تمامی دستگاه‌ها آن را متصل کنید.

هدفون اونیکوما kb
K1 رنگ‌های مختلف دارد

بیس فوق‌العاده و تفکیک صدای بی نظیر این هدفون شما را غافلگیر خواهد کرد چون تمامی فرکانس‌های شنوایی گوش انسان را از 20_20000 هرتز پوشش می‌دهد. این یعنی شما هیچ صدایی را از دست نخواهید داد، حتی صدای راه رفتن شخصیتتان در برف. اونیکوما K1 قسمت مناسبی نیز نسبت به دیگر برندها دارد.


هدست مخصوص بازی اونیکوما مدل K5 PRO

بدنه‌ی منعطف K5 pro نقطه قوت آن است چون می‌دانید به این زودی‌ها شکسته نمی‌شود و می‌توانید آن را پس از باخت به هوا پرت می‌کنید. کاپ‌های آن طوری طراحی شدند تا بتوانید به صورت مداوم و برای ساعت‌های متمادی از آن استفاده کنید و تعرقی نداشته باشید، چون اگر عرق کنید ممکن است لایه‌ی رویی هدفون‌ها گاهی خراب شوند، البته نه هدفون با کیفیت برند اونیکوما.

هدفون اونیکوما k5
این هدفون مخصوص حرفه‌ای‌ها است

مانند دیگر هدفون‌های برند اونیکوما K5 PRO هم بازه 20 تا 20000 هرتزی را پوشش می‌دهد تا مشکلی از نظر کیفیت فوق‌العاده صدا نداشته باشید. زیبایی ظاهری در کنار میکروفون قوی با قابلیت Noise Cancelling این هدفون را خواستنی‌تر از قبل کرده است. دیگر برندهای چینی مانند رپو نیز سر و صدا کردند، به همین دلیل بهتر است مطلب قیمت هدفون رپو را هم بخوانید.


قصد خرید هدفون مخصوص بازی را اگر داشتید حتما برند اونیکوما را زیر نظر داشته باشید چون بسیاری از کاربران هدفون‌های این شرکت را برای بازی مناسب دانستند چون ظاهر زیبایی دارد و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب هدفون گیمینگ ارزان بزنید یا به مطلب بهترین هدفون سنهایزر بروید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

1 نظر در “5 هدفون مخصوص بازی برند اونیکوما (Onikuma)”

  1. من k8 دارم هدفون خوبیه و به نظرم باید تو لیست باشه از هدفون هایی که گذاشتی قوی تره

دیدگاهتان را بنویسید