5 هدفون سنهایزر که باید خرید!

بهترین هدفون سنهایزر

برند سنهایزر، از شرکت‌های پیشتاز در زمینه‌ی محصولات صوتی می‌باشد. این شرکت خصوصی آلمانی که بیشتر از 70 سال فعالیت دارد. این شرکت از قدیم به عنوان یک شرکت خانوادگی فعالیت مستمر داشته است و هدفون‌های بسیار خوبی را در طول سال‌های فعالیت ارائه داده است. برند سنهایزر، بالای ۵۰ درصد فروش خود را فقط در کشور خود، یعنی آلمان دارد. اما کیفیت بالای محصولات سنهایزر، باعث شده که شهرتی جهانی نیز پیدا کند و تنها به موفقیت در آلمان بسنده نکند. امروزه، هدفون سنهایزر بخش عظیمی از مارکت وسائل صوتی را مانند هدفون‌های برند رپو و هدفون‌های اسکال کندی تشکیل می‌دهند. هدفون‌های سنهایزر به طراحی‌های جذاب و کیفیت‌های صدای مرغوب‌شان بیش‌تر از هرچیزی معروف‌اند و حتی میکروفون‌های بکاررفته در محصولاتشان نیز کیفیت خاص خود را دارا هستند. با اون یا این باشید، تا چند هدفون پرفروش سنهایزر را بررسی کنیم.

هدفون بی سیم سنهایزر RS 175

از مدل‌های برتر و خانگی سنهایزر، هدفون بی‌سیم RS 175 است که با استفاده‌ از یک فرستنده‌ی دیجیتال کار می‌کند. فرستنده‌ی دیجیتالی که تا شعاع صدمتری می‌تواند صدا را با کیفیت خوب انتقال دهد، و بعنوان شارژر آن نیز بکار برود. این هدفون مخصوصا برای استفاده‌های خانگی و تماشای فیلم و سریال ساخته شده است و بجای کار با بلوتوث، با همین فرستنده‌ی رادیویی خود کار می‌کند. نکته‌ی خوبی که راجع به این نوعِ کاربری وجود دارد استفاده‌ی راحت آن‌ در محیط‌های خانگی است و اگر هدفونتان را زیاد به بیرون می‌برید پیشنهاد نمی‌شود.

نوآوری‌ای متفاوت از برند موفق سنهایزر!

طراحی این مدل، یک طراحی‌ جذاب با و مینیمال، با روکشی مشکی‌ست. پارچه‌های Over Ear هدفون نیز کیفیت خوبی دارند، اما پد سر که به دو قسمت تقسیم شده تا جایگاه شارژ را وصل کند، ممکن است در استفاده‌ی طولانی‌مدت سرتان را اذیت کند. گوشی سمت‌ راست، دارای دکمه‌های کنترل صدا، کنترل Bass و کنترل صدای اطراف می‌باشد و دکمه‌ی پاور همراه با نشانگر Led نیز در همین گوشی قرار دارند. باتری این مدل می‌تواند تا 18 ساعت کار کند، اما اگر آن‌را در صداهای کم استفاده کنید قطعا این زمان بیشتر نیز خواهد بود. پایه‌ی دستگاه که بعنوان شارژر و فرستنده استفاده می‌شود طراحی خاصی ندارد اما بسیار کاربردی‌ست. این پایه‌ جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز دارد تا اگر خواستید برای دستگاه‌های دیگر و با سیم استفاده کنید نگرانی‌ای نداشته باشید.

کیفیت صدا در این مدل، بسیار قوی و متفاوت است. مخصوصا برای فیلم و استفاده‌ی تئاترهای خانگی و حتی موسیقی، بهترین کیفیت صدای دیجیتالی را به گوش‌هایتان می‌رساند و دستتان نیز برای تنظیم Bass در آن بسیار باز است. اگر دنبال یک هدفون باکیفیت هستید، این محصول را از دست ندهید.


هدفون سنهایزر GSP 500

یکی از محصولات پرفروش سنهایزر، مدل GSP 500 می‌باشد. این هدفون باسیم، یک هدفون مخصوص گیمینگ است که علی‌رغم وزن زیادش، طراحی راحت‌تری دارد. مهم‌ترین عامل برای هدفون‌های گیمینگ، حس نکردن سنگینی آن بر روی سر، پس از ساعات طولانی‌ست که این مدل با ارائه‌ی هدها و کاپ‌های قابل تنظیم، به شما آزادی عمل می‌دهد. برای جنس بدنه‌ی هدفون از مواد باکیفیتی همچون فلز نیز استفاده شده است تا اصلا حس نکنید که یک هدفون معمولی را در دست دارید.

یک هدفون حرفه‌ای برای گیمینگ.

این هدفون‌ بسیار مقاوم و حرفه‌ای طراحی شده است. از دیگر نکات مثبت این هدفون، کیفیت بالای صداست. خصوصا در بازی‌های مختلف شما می‌توانید صدای پای دشمن و صداهای المان‌های مختلف بازی را بطور دقیق و واضح بشنوید و این درحالیست که حتی این هدفون مانند دیگر هدفون‌های گیمینگ، از قابلیت 7.1 کاناله نیز استفاده نمی‌کند. میکروفون این هدفون نیز می‌تواند صدای شما را بسیار واضح و شفاف به هم‌تیمی‌هایتان برساند و هیچ خبری از نویز نیست. اما اگر اهل گوش دادن موسیقی زیاد هستید، این هدفون Bass زیادی ندارد و برای گوش دادن موسیقی بهینه و تقویت نشده است؛ اما با اینحال می‌توانید موسیقی نیز گوش دهید و ممکن است کارتان را راه بی‌اندازد، تنها فقط کیفیت مطلوب و عالی را از آن نخواهید گرفت. اگر اهل بازی کردن هستید و دوست دارید که یک هدفون با کیفیت داشته باشید، این هدفون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.


هدفون با سیم سنهایزر HD 300

سنهایزر که به ساخت هدفون‌های گران و حرفه‌ای معروف است، در میان بازار هدفون‌های با قیمت پایین‌تر نیز فعالیت خاص خودش را دارد. مدل HD300، یک هدفون با کیفیت و با قیمت بصرفه از سنهایزر است. این هدفون با سیم که طراحی پیچیده‌ای ندارد، و هدبند آن نیز قابلیت تا شدن را دارند. جنس بدنه‌ی این هدفون واقعا در این قیمت بسیار خوب است، و اگر عالی نباشد قطعا بد نیست. این هدفون با وزن 182 گرمی و ابعاد 280x160x40 میلی‌متری، یک هدفون سبک محسوب و جمع و جور محسوب می‌شود. کیفیت صدای این مدل، واقعا ستودنی‌ست و می‌تواند از پس آهنگ‌های مختلف در ژانرهای مختلف به راحتی بربیاید.

بصرفه و مناسب برای استفاده‌های عادی.

گرچه این هدفون مناسب گیمینگ نیست، اما تا حد زیادی می‌تواند برای بازی‌ها جوابگو باشد و کارتان راه بندازد. اما کیفیت صدای این هدفون برای آهنگ گوش دادن و استفاده‌های معمولی فوق‌العاده‌ است و امضای سنهایزر را در این هدفون نیز می‌توان به وضوح دید. این هدفون با رابط جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و می‌توانید در دستگاه‌های گسترده‌ای از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های خوب این هدفون، قابلیت نویز کنسلینگ است که سنهایزر به آن اضافه نموده. با این قابلیت می‌توانید صدای محیط و نویز آن‌را کمتر حس کنید و با آرامش بیشتری موسیقی گوش دهید. اگر بدنبال یک هدفون باسیم، با قیمتی متناسب و کیفیت صدایی متعادل و مطلوب هستید، حتما این هدفون را بررسی کنید.


سنهایزر GSP 350

از دیگر مدل‌های گیمینگ سنهایزر، هدفون باسیم GSP 350 می‌باشد که طرفدار زیادی را دارد. این هدفون گیمینگ که ظاهر پیچیده و جذابی را نیز دارد، مجهز به کاپ‌هایی با آکوستیک بسته می‌باشد، تا هنگام بازی کردن هیچ صدایی را از بیرون نشنوید و اکثر تمرکز خود را روی بازی و صدای درون بازی بگذارید. سنهایزر این‌بار در این هدفون گیمینگ خود قابلیت 7.1 کاناله که متناسب برای گیمینگ است را اضافه کرده که می‌توانید با یک دانگل بین صدای استریو و صدای 7.1 کاناله سوییچ کنید. جنس بدنه‌ی این مدل استحکام و مقاومت خوبی را در برابر ضربه دارد و طراحی جذاب آن بیشتر از هرچیزی باعث شده که شبیه هدفون‌های گیمینگ بشود.

این مدل یک هدفون گیمینگ خاص است!

این هدفون با رابط USB به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و طول کابل آن برابر با 1.7 متر می‌باشد. همچنین شما همراه با این هدفون، یک کابل افزایش طول USB به طول 1.2 متر نیز دریافت می‌کنید تا نگرانی‌ای بابت کوتاه بودن کابل نداشته باشید. کیفیت صدا در این هدفون، هم در حالت استریو و هم در حالت 7.1 کاناله بسیار خوب است و قادر است اتمسفری جالب درون گوش‌هایتان بسازد و فضا را برایتان زنده کند. همچنین میکروفون نیز دارای قابلیت نویز کنسلینگ است تا صدای شما را به هم‌تیمی‌هایتان درون بازی بدون هیچ نویزی و بطور شفاف و صاف به آن‌ها برساند. کیفیت کلی میکروفون و صدا همان چیزی‌ست که همیشه از سنهایزر انتظار می‌رود؛ یک تجربه‌ی شنیداریِ عالی! پس اگر بدنبال یک هدفون گیمینگ خوب با قیمت نه چندان بالا هستید، مدل GSP 350 را در نظر بگیرید.


هدفون سنهایزر CX 350

سنهایزر از رقیب‌های اصلی هدفون‌های بیتز محسوب می‌شود؛ بیتز در زمینه‌ی ویژگی‌های ANC کیفیت خاصی را دارد، اما بحث کیفیت کلی صوتی که می‌شود، سنهایزر بسیار جلوتر است. هندزفری بی‌سیم CX 350 که با بلوتوث کار می‌کند یکی از هدفون‌های برتر سنهایزر در زمینه‌ی کیفیت صدا می‌باشد. طراحی این مدل، بسیار ساده و دوست‌داشتنی می‌باشد و با رنگ مشکی‌ای که دارد جذابیت خاصی را نیز داراست.

یک هدفون با کیفیت و جذاب.

این هدفون گرچه دارای نویز کنسلینگ نیست، اما همانطور که گفتیم کیفیت صدای این هدفون بقدری خوب است که احتمالا فکر می‌کنید در حال زندگی کردن درون آهنگ‌ها هستید. میکروفون‌های این هدفون نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شما می‌توانید با کیفیتی خوب تماس‌هایتان را از طریق این هدفون برقرار کنید. همچنین این مدل، در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است و می‌تواند از پس خیس شدن نیز بر بیاید. از دیگر نکات مثبت این هدفون استفاده از رابط تایپ C در آن است که نسبتا جدید می‌باشد و سرعت شارژ شدن را بسیار کم‌تر و سریع‌تر به انجام می‌رساند. این مدل، می‌تواند تا 10 ساعت استفاده‌ی مداوم دوام بیاورد و کار کند. اگر بدنبال یک هندزفری با کیفیت و جذاب هستید، این مدل حتما ارزش بازبینی را دارد.


شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

جمع‌بندی

برند سنهایزر، با مهندسان آلمانی‌اش یکی از پیشتازان صنعت صوتی مدرن است و کیفیت بسیار خوبی را در ساخت وسائل صوتی‌اش ارائه می‌دهد. هدفون‌های سنهایزر یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار هستند که می‌توانند طعمی متفاوت از مهندسی آلمانی‌ این برند بدهند. برند سنهایزر بعد از بیشتریت فروش در آلمان، در آمریکا و دیگر مارکت‌ها اروپا نیز طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است و مطمئنا همه‌ی این‌ها بدلیل کیفیت خوب آن است.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید