5 هدفون رپو برای خرید در سال 2023

بهترین هدفون های رپو کدامند؟

کمپانی چینی رپو، که در سال 2002 تاسیس شد، و فعالیت اصلی خود را از 2007 شروع کرد و یکی از برندهای موفق در داخل چین و بیرون از چین، یعنی در سطح بازارهای جهانی است. رپو، عمده‌ی تمرکز خود را بر روی ساخت وسایل و لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد، ماوس، موبایل، هدفون، وسائل خانگی هوشمند، شارژرهای بی‌سیم و لوازم گیمینگ می‌گذارد. نکته‌ی قابل توجه در مورد برند رپو این است که محصولات این برند عموما بر روی بی‌سیم بودن تمرکز دارند و یکی از برندهای موفق در این زمینه محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های این برند چینی، ارزان بودن محصولاتشان است، بطوری‌که برای همه قابل دسترس است و با پایین‌ترین قیمت‌ها تجربه‌ی خوبی را به کاربر می‌دهند. با اون یا این باشید تا نگاهی به بهترین هدفون های رپو بندازیم.

هدفون رپو VH610

از هدفون‌های برتر رپو، مدل VH610 می‌باشد. این مدل که از هدفون گیمینگ این برند محسوب می‌شود، نسبت به دیگر هدفون‌های گیمینگ و رقبای خود از قیمت پایین‌تری برخوردار است. این هدفون از نوع اتصال با سیم استفاده می‌کند و طول کابل آن تقریبا 2 متر است. نسبت به دیگر هدفون‌ها، این مدل وزن و سایز معقولی دارد و وزن آن تقریبا 420 گرم و سایز آن 216.90×219.15×99.75 mm می‌باشد. کیفیت صدای این هدفون به صورت 7.1 کاناله و مجازی به گوش‌هایتان خواهد رسید که بسیار پیشرفته است و مخصوصا برای گیمینگ حرفه‌ای طراحی شده تا بتوانید صدای پای دشمن را در بازی‌های آنلاین مثل پابجی، خیلی راحت و خوب بگیرید. طراحی over-ear هدفون را برطرف کردن نویزهای محیط همراه است و توانایی خوبی در دادن صدای ambient دارد. میکروفون‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردارند تا بتوانید به راحتی با هم‌تیمی‌هایتان صحبت کنید. میکروفون نیز در این مدل قابلیت نویز کنسلینگ را داراست و هیچ نویزی را به خود وارد نمی‌کند.

هدفون های رپو؛ مدل VH610 کیفیت بالایی دارد!

رپو برای این مدل، رنگ‌های RGB LED نیز افزوده تا حس واقعی‌تری از یک هدفون گیمینگ به کاربر بدهد و طراحی مدرن آن را زیباتر نیز بکند. اگر در محیط گرم بازی می‌کنید، نگران نباشید. چون این هدفون در برابر عرق و حتی رطوبت می‌تواند مقاومت کند و از جنس بدنه‌ی متناسبی ساخته شده است. رپو برای این هدفون نرم افزار مخصوص خود را نیز ارائه می‌دهد تا دستتان را باز بگذارد و بتوانید آن‌را بیشتر شخصی‌سازی کنید.


هدفون رپو VH500

از دیگر هدفون‌های گیمینگ و ارزان رپو، مدل VH500 می‌باشد. این مدل که از سال ساخت آن کمی می‌گذرد، از طراحی قدیمی‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها برخوردار است. اما با اینحال ویژگی‌های خوبی را نسبت به قیمتش داراست. مدل VH500، از کیفیت صدای 7.1 کاناله بهره می‌برد و تمامی گوش‌ها را پوشش می‌دهد تا علی‌رغم نبود نویز کنسلینگ فعال، بتوانید نویز کم‌تری را از محیط اطراف خود دریافت کنید. جنس بدنه‌ی این هدفون از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده و اصلا سنگین نیست و وزنی حدود 400 گرم دارد که با اتصال سیمی به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود می‌توانید از آن استفاده کنید. میکروفون این هدفون، قابلیت ENC را داراست و نویز را تا حدودی می‌گیرد و می‌توانید بدون نگرانی از آن در بازی‌های مختلف استفاده کنید و با هم‌تیمی‌های خود حرف بزنید و مکالمه‌هایی شفاف داشته باشید.

هدفون های رپو؛ این مدل، طراحی زیبایی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این هدفون، داشتن Led backlit است، که زیبایی بصری جالب و جذابی به هدفون می‌دهد و حتی با نرم افزار رپو می‌توانید آن را شخصی سازی نیز بکنید. کیفیت کلی صدا در این هدفون بسیار قابل قبول و متوسط است و حتی برای گیمینگ معمولی هم می‌توان استفاده کرد. نکته‌ی قابل توجه در این مدل از برند رپو، این است که قابلیت 7.1 کاناله بصورت پیش‌فرض فعال نیست و حتما باید از طریق نرم افزار رپو این ویژگی را فعال کنید تا بتوانید درون بازی‌ها از آن استفاده کنید.

هدفون رپو VH200

مدل VH200 از دیگر مدل‌های معروف برند رپو است. اگر تازه وارد دنیای گیمینگ شده‌اید و بودجه‌ی کمی دارید، هدفون VH200 یک انتخاب بسیار بصرفه است. مدل VH200، با طراحی ساده‌ای که دارد، انتخاب بسیاری از کاربران است. جنس بدنه‌ی این هدفون، از پلاستیک با روکش فلزی ساخته شده و دارای هدبندهای قابل تنظیم است. طراحی کلی هدفون کمی بزرگ و عظیم است و وزنی حدود 430 گرم را دارد، که زیاد متناسب حمل و نقل و جابجایی نیست، و بیشتر مناسب گیمینگ است. این هدفون از استفاده از LED های رنگی است که می‌توانید با آن شکل جذاب‌تری به هدفون‌هایتان بدهید، گرچه برای این امر، نرم افزاری از سوی رپو ساخته نشده و رپو ترجیح داده که صرفا برای آن یک دکمه‌ی تنظیم تعبیه کند.

هدفون های رپو؛ یک هدفون مناسب و مقرون به صرفه!

کیفیت صدا در این هدفون به طرز عجیبی خوب و بالاست و توجه زیادی به BASS هدفون شده است که برای گیمینگ، تماشای فیلم و سریال، و موسیقی، آن‌را متناسب می‌کند. اما این نکته را توجه داشته باشید که اگر صدا را بسیار بالا ببرید، ممکن است دیستورشن ایجاد کند و براحتی قابل شنیدن نباشد. همچنین کیفیت میکروفون‌ در این هدفون نیز قابل قبول است و تا حد زیادی می‌تواند نویزها را برطرف کند و صدایی شفاف را خروجی بدهد، اما قطعا کیفیت آن عالی نیست.

هدفون VH200 گرچه یک هدفون فوق‌العاده نیست، اما می‌تواند نیازهایتان را با قیمتی کم‌تر برطرف کند و تجربه‌ی کاربری خوبی به شما بدهد.


هدفون رپو VH520

از دیگر هدفون‌های پرطرفدار رپو، مدل VH520 است که از لاین آپ هدفون‌های گیمینگ رپو به حساب می‌آید. مدل VH520 یک هدفون باسیم، با طراحی Over Ear است. بدین معنا که سراسر گوش‌هایتان را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود صدای محیط کمتر وارد گوش‌هایتان شود و از هدفون‌ها صدای بهتری بگیرید. طول کابل این هدفون 2.2 متر است و نوع USB آن، تایپ A می‌باشد. این هدفون وزن نسبتا سنگینی را داراست. حتی نسبت به دیگر مدل‌های رپو نیز از وزن بیشتری برخوردار است و وزنی حدودا 470 گرمی دارد. مدل VH520 بطور کلی طراحی شیک و بزرگی را دارد و اگر مشکلی با هدفون‌های بزرگ ندارید، هدفون خوبی‌ست.

هدفون های رپو؛ هدفون VH520 دارای RGB می‌باشد.

رپو، برای ظاهر جذاب‌تر و گیمرانه‌تر در این هدفون نیز از RGB استفاده کرده که بوسیله‌ی اپلیکیشن اختصاصی رپو که هم برای تنظیم صدا نیز بکار می‌رود، می‌توانید رنگ‌هارا نیز شخصی‌سازی کنید. کیفیت صدای در این هدفون، بسیار خوب است و از فناوری صدای 7.1 کاناله‌ی مجازی استفاده می‌کند که بیشتر برای گیمینگ بکار می‌رود. در بخش میکروفون، این مدل از یک میکروفون جمع‌شونده استفاده می‌کند که در رسایی و شفاف بودن صدا بسیار خوب عمل می‌کند و تا حد زیادی نویزهای اطراف را می‌گیرد.

شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

هدفون RAPOO H3050

هدفون H3050 یک هدفون خوب و ساده برای انجام کارهای معمولی مانند موسیقی گوش دادن درون خانه است. این مدل از برند رپو بسیار معمولی و سبک ساخته شده و حتی برای وزن کمتر کاپ‌های کوچک‌تری نیز دارد. جنس بدنه‌ی این هدفون از پلاستیک است و کیفیت آن قابل قبول است. طراحی کلی بسیار ساده بوده و چیز خاصی برای ارائه ندارد. با این‌حال، یک نشانگر LED در ان تعبیه شده تا هنگام شارژ کم یا در حال شارژ با چراغک زدن وضعیتش را نشان دهد. میکروفون و نشانگر LED هردو در کاپ چپ قرار دارند.

هدفون های رپو
این هدفون اقتصادی است

کیفیت صدا گرچه فوق‌العاده نیست، اما قابل قبول است. این هدفون، نسبت به دیگر رقبای خود از BASS ضعیف‌تری برخوردار است اما حجم صدای زیاد تا حدود آن را جبران می‌کند. میکروفون نیز توانایی خوبی در واضح رساندن صدا دارد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کنفرانس‌های تصویری و صوتی و یا تماس‌های صوتی باشد. باتری این مدل با دو ساعت شارژ، می‌تواند تا 6 ساعت استفاده شود. اگر بدنبال یک هدفون ساده و خوب و سبک هستید، مدل H3050 یک مدل بصرفه است.

سخن آخر

برند رپو، با کالاهای مقرون به صرفه و ارزان‌قیمت خود توانسته در میان هدفون‌های دیگر به خوبی رقابت کند. اما این ارزان بودن دلیل نمی‌شود که هدفون‌های خوبی نسازد و در این چند سال خودش را واقعا میان کاربران تکنولوژی ثابت کرده است. هدفون، فقط یک دسته‌ از محصولات این برند است. چرا که رپو، دیگر وسائل جانبی و لوازم کامپیوتری مانند کیبورد و ماوس و… نیز می‌سازد.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

1 نظر در “5 هدفون رپو برای خرید در سال 2023”

  1. دوست عزیز شما بنز رو با پراید مقایسه کردید ، بیشتر تحقیق کنید درباره اسکال کندی !!

دیدگاهتان را بنویسید