بهترین هدفون اسکال کندی موجود در بازار ایران

خرید هدفون اسکال کندی

شاید تا به حال اسم کمپانی اسکال کندی را نشنیده باشید. این کمپانی گمنام آمریکایی با اسم جالب و لوگوی بامزه‌ی خود، تولید کننده‌ی هدفون‌ها، هندزفری‌ها، MP3 پلیر و دیگر محصولات صوتی است. اگر چه اسکال‌ کندی مثل دیگر شرکت‌ها معروف نیست و در بازار هدفون‌های رده‌بالا رقابتی ندارد اما با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ی خود و طراحی‌های مدرن‌تر و رنگ‌های جذاب‌تر همراه با ارائه‌ی کیفیت صدایی متوسط و خوب؛ توانسته رنج عظیمی از جوانان و نوجوانان را طرفدار خود کند مانند هدفون کیو کی زد. این برند، محصولات بسیار زیادی دارد اما در ادامه با اون یا این همراه باشید، تا نگاهی به چند هدفون مهم‌تر و پر‌فروش‌تر آن‌ها داشته باشیم تا بتوانید خرید هدفون اسکال کندی را با آرامش انجام دهید.

هدفون SkullCandy Hesh 3

با حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار و حتی میان‌رده، دیگر استفاده از هدفون بی‌سیم غیرمعقول نیست. اسکال کندی Hesh 3 یک طراحی مینیمال، ساده، و در عین حال مدرن دارد. بیشتر بخش هدفون با پلاستیکی مخصوص ساخته شده که در برابر اثر انگشت مقاوم است و وزن سبکی دارد. این هدفون در چهار رنگِ مشکی، آبی، قرمز و ‌طوسی در بازار به فروش می‌رسد.
پدهای سر و گوش از چرم مصنوعی ساخته شده که اگر عینک نمی‌زنید احساس خوب و راحتی خواهید داشت. گرچه پدهای گوشی هدفون انعطاف‌پذیرند اما محکم و سخت هستند که در طولانی‌مدت برای افراد عینکی اذیت‌کننده خواهد بود. ولی پدهای گوشی‌، علی‌رغم اینکه قابلیت نویز کنسلینگ فعال ندارند، خیلی خوب می‌توانند صداها و نویزهای اطراف را برطرف کنند.

خرید هدفون اسکال کندی هش 3
خرید هدفون اسکال کندی | مدل Hesh 3

دکمه‌های کنترل هدفون نیز در گوشی سمت راست جاسازی شده که برای کنترل صدا، پخش‌، و روشن خاموش کردن است. شارژ این هدفون توسط کابل Microusb خواهد بود که البته با ده دقیقه شارژ کردن می‌تواند تا 4 ساعت کار کند. همچنین در صورت عدم دسترسی به شارژ کردن هدفون، یک جک 3.5 میلی‌متری هم در همان گوشی راست تعبیه شده که برای استفاده‌ از هدفون در صورت نداشتن شارژ است. اما طبق ادعای سازندگان هدفون، این مدل می‌تواند تا 22 ساعت دوام بیاورد.
همانطور که می‌دانید، امضای اسکال کندی برای هدفون‌هایش متناسب بودن برای bass-heavy است، پس اسکال کندی Hesh 3 هم یک هدفون مخصوص برای طرفداران bass-heavy است، اما به گونه‌ای نیست که غیرقابل تحمل باشد چون تعادل را حفط کرده است. اگرچه این هدفون از قابلیت‌هایی مثل پخش و توقف خودکار، کیف مخصوص، و noise cancelling برخوردار نیست اما با این قیمت کیفیت صدای خوبی دارد.


خرید هدفون اسکال کندی SkullCandy Venue

مدل اسکال کندی ونیو یک هدفون متوسط و خوب برای کارهای روزمره است و کیفیت صدای بهبودیافته‌تری نسبت به مدل قبل یعنی Hesh 3 دارد. این هدفون نسبتا انعطاف‌پذیر و راحت برای استفاده‌های طولانی مدت است که از باتری بادوامی هم بهره می‌برد. ویژگی جدید این هدفون‌ داشتن قابلیت Noise Cancelling است که گرچه بهترین نیست؛ اما براحتی می‌تواند صدا و نویزهای اطراف را جدا کند. قابلیت دیگری که در این مدل وجود دارد، ویژگی tile integration است. این یعنی این‌که اگر شما هدفون خود را در کافی‌شاپ، یا هر مکانی جا گذاشتید، می‌تواند یک هشدار به موبایل شما بفرستد و شما را مطلع کند. اگر وسائل‌تان را زیاد جا می‌گذارید این ویژگی بسیار کاربردی است. طراحی کلی هدفون ساده و جذاب است‌، اما جنس بدنه که از پلاستیک می‌باشد، از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیست و زیاد کاربر را ترغیب به استفاده‌ی روزمره از آن نمی‌کند.

اگراین مدل فدفون را دوست دارید، بهتر است سری به هدفون های بیتس بزنید.

با 10 دقیقه شارژ، 5 ساعت به موسیقی گوش کنید

پدهای سر و گوش هم، گرچه خوب طراحی شده اما محکم و تنگ‌اند و به راحتی نمی‌توان آن را روی سر تنظیم کرد که این از بزرگترین معایب این مدل است؛ دکمه‌ها در هردو گوشی هدفون قرار دارند و دکمه ANC هم در گوشی سمت چپ تعبیه شده که با زدن آن می‌توانید صدای موزیک و اطراف را جدا کنید تا اگر در فرودگاه یا یک محل مهم باشید، بتوانید راحت جواب بدهید. پایین گوشی سمت راست هم پورت شارژر microusb و جک 3.5 میلی‌متری برای مواقعی که باتری‌ تمام کردید قرار داده شده. همچنین باتری این هدفون دو ساعت زمان می‌برد تا شارژ شود، اما سپس تا 24 ساعت دوام خواهد آورد. همچنین همانند مدل‌های دیگر یک ویژگی شارژ سریع هم دارد که با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا 5 ساعت کار کند.

خرید هدفون اسکال کندی
قیمت هدفون اسکال کندی ارزان است

کیفیت صدا در این مدل نسبتا Balanced شده و bass heavy که امضای این کمپانی برای هدفون‌هایش است هم ظاهرا کم‌رنگ تر شده. تجربه صوتی کلی هدفون چندان بد نیست و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های معمولی باشد.
فقط، از دیگر معایب این هدفون که می‌توان اشاره کرد: عملکرد ضعیف ANC و شنیده شدن صدایی عجیب در این بخش است که ظاهرا فقط وقتی موزیک با صدای کم پخش باشد این اتفاق میفتد.


هدفون SkullCandy Uproar

مدل uproar، یک گزینه‌‌ی مقرون‌به‌صرفه برای کسانی‌ست که ترجیح می‌دهند موسیقی خود را با bass بیشتر بشنوند. این هدفون با طراحی و رنگ‌های جوانانه‌پسند در سترس است. با جنس بدنه‌ی پلاستیکی و مات، هدفون‌ها جذاب بنظر می‌رسند. اما نمی‌توان به آنها لاکچری یا مدرن گفت. پدهای گوشی از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند ولی پد سر کمی محکم و سفت است.

خرید هدفون اسکال کندی
این مدل بسیار پرفروش است

هدفون وزن سبکی دارد، ولی چندان شل نیست که براحتی از روی سرتان بیفتد. باتری این هدفون حدودا تا 10 ساعت دوام می‌آورد. گرچه دیگر هدفون‌های این رنج قیمتی دارای جک 3.5 میلی‌متری هستند؛ در این مدل خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست.
کیفیت کلی صدا خوب و مطلوب است. و مطمئنا اگر طرفدار bass بیشتر هستید، این مدل انتخاب خوبی است.
از دیگر نکته‌های کلیدی این هدفون می‌توان به حذف دیستورشن آهنگ‌ها نیز اشاره کرد.


SkullCandy Riff mic

همانطور که در همه‌ی مدل‌های هدفون برند اسکال کندی شاهد تمرکز بیشتر روی bass هستیم، هدفون Riff هم از این قاعده مستثنی نیست. این هدفون در رنگ‌های مشکی/طوسی/سفید عرضه می‌شود. با یک طراحی تقریبا ضخیم و تقریبا قدیمی و مات. گوشی‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند و بسیار احساس راحتی خواهند داد. اما پد سر خیلی محکم و آزاردهنده‌ است. چون که جنس بدنه از پلاستیک است قاعدتا هدفون هم وزن سبکی دارد و برای استفاده‌های روزمره‌ی بیرون از خانه بسیار مناسب است. پد گوشی سمت راست جایگاه دکمه‌هاست. نقطه‌ی قوت این هدفون میکروفون آن است. میکروفون استفاده شده در این مدل از بسیاری از مدل‌های هم قیمت خود کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد، که در هدفون‌های بلوتوثی واقعا ویژگی‌ای نادر است.

خرید هدفون اسکال کندی
خرید هدفون اسکال کندی | مدل ریف

پورت microusb هم در گوشی سمت راست قرار گرفته و این‌بار ظاهرا خبری از جک 3.5 میلی‌متری برای استفاده‌ی باسیم در زمان نداشتن شارژ نیست. اما در این رنج قیمت که اقتصادی محسوب می‌شود منطقی است. باتری این هدفون تا 12 ساعت دوام می‌آورد، و این مدل هم از قابلیت شارژ سریع 10 دقیقه‌ای برخوردار است که می‌تواند تا دو ساعت کار کند.
کیفیت کلی صدای هدفون خوب است‌، مخصوصا اگر به bass شدن علاقه‌مند باشید. اما در برخی سبک‌های موسیقی شاهد زیاد bass شدن آهنگ‌ها و فاصله گرفتن از ورژن اصلی می‌شویم. اما به طور عمومی، خصوصا آهنگ‌های باکلام تجربه‌ی بهتری در این‌ مدل و این‌گونه هدفون‌ها خواهند داشت؛ ولی شارژ کامل آن دو ساعت زمان خواهد برد.
اما اگر برای گیمینگ و باشگاه‌های ورزشی می‌خواهید بخرید، پیشنهاد ما به شما دیگر مدل‌های معرفی شده هست چرا که علی‌رغم ارائه‌ی میکروفون و bass خوب، بسیاری از ویژگی‌های دیگر را از دست می‌دهید. اگر از هدفون‌های ارزان و با کیفیت استقبال می‌کنید، خرید هدفون رپو را فراموش نکنید.


خرید هدفون اسکال کندی SkullCandy Grind

خوش‌ساخت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون اسکا‌ل کندی به عقیده‌ی طرفداران این برند، همین است.
اسکال کندی Grind در شش رنگ مختلف و حتی با طرح‌های مختلف‌، همراه با گوشی‌هایی از جنس پلاستیک و پدِ سرِ فلزی عرضه می‌شود. این مدل، یک هدفون بسیار سبک است که طراحی زیبا و خوش‌ساختی دارد. جداسازی نویز و صداهای محیط در این هدفون، بسیار بهبودیافته‌تر از دیگر مدل‌هاست.

خرید هدفون اسکال کندی
خرید هدفون اسکال کندی | مدل گریند

پدِ سر که ترکیبی از چرم مصنوعی و چندلایه‌‌ی فوم و یک لایه‌ی هواگیر است احساس خوبی به سرتان هنگام استفاده خواهد داد. همراه با بکار بردن یک میکروفون باکیفیت، شاهد جک 3.5 میلی‌متری هم هستیم. البته تنها چیزی که می‌توان ایراد گرفت، باتری آن است که تا 12 ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد. اما این مدل هم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدای ارائه شده در این مدل، نسبتا خوب و متوسط است. در آهنگ‌هایی که بیشتر بر روی bass تمرکز شده‌اند اصلا کم نمی‌آورد و در دیگر سبک‌ها هم پاسخگوی نیازهایتان است.
در کل، با این هدفون تجربه‌ی خوبی با سبک‌های مختلف موسیقی خواهید داشت، اما برای گیمینگ و دیگر کارها آن‌را پیشنهاد نمی‌کنیم. به همین دلیل مطلب بهترین هدفون گیمینگ را بخوانید.


اگرچه اسکال کندی یک کمپانی معروف نیست، و در مقابل دیگر‌ غول‌های این مارکت کم می‌آورد، اما این برند آمریکایی، توانسته بازار هدفش را خوب بشناسد. بازاری که معیار آن تولید هدفون‌های خوب با قیمتی پایین‌تر از معمول است که براستی در آن موفق هم شده چون خرید هدفون اسکال کندی در میان مردم رواج یافته است. همچنین باید در آینده، منتظر محصولات با کیفیت‌تری از این کمپانی باشیم.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب بهترین هدفون اونیکوما بزنید یا به مطلب هدفون سنهایزر بروید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

1 نظر در “بهترین هدفون اسکال کندی موجود در بازار ایران”

  1. دست کم اسکال کندی رو با ادیو تکنیکا یا سنهایزر مقایسه می‌کردید ! این رپو آشغال چینی که وارد کننده فقط به سود هنگفت خودش فکر می‌کنه تبلیغ داره آخه ؟ شما یه سرچ ساده بکن و نظر کاربران آمریکا رو درباره اسکال کندی زیر هر مدل از اون در سایت رسمی ببینید حتما

دیدگاهتان را بنویسید