بهترین هدفون های بیتس (Beats) کدامند؟

بهترین هدفون های بیتس

مطمئنا وقتی به هدفون‌های معروف و خیلی خوب فکر می‌کنیم، برند بیتس (Beats) قطعا یکی از برندهایی‌ست که سریعا به ذهنمان می‌آید. تاثیر داکتر دری و بیتس بر صنعت هدفون‌ها و تجهیزات صوتی کم نبوده و نیست. و با توجه به بازاریابی هوشمندانه‌ای که در سال‌های اولیه میان سلبریتی‌های مختلف، از جاستین بیبر گرفته تا امینم و بازیگرهای معروف داشته؛ توانست برای خود اسم و رسم بزرگی کسب کند. این محبوبیت بیتس بی‌دلیل نبود و واقعا هدفون‌های بسیار خوبی را نیز تولید می‌کرد. و در آخر، این معروفیت بین همه‌ی مردم و انتقال تجربه‌ی متفاوتی از شنیدن آهنگ، باعث شد تا اپل در سال 2014 این شرکت را بخرد و بطور اختصاصی روی کیفیت صدای آیفون‌های خود هزینه کند. اما بیتس فراتر از فقط یک برند بود و با توجه به هدفون‌های خوبی که تولید می‌کرد توانست میان مردم نیز مثل هدفون های اسکال کندی یا هدفون سنهایزر راهش را پیدا کند. با اون یا این همراه باشید تا بهترین هدفون های بیتس را بررسی کنیم.

بهترین هدفون های بیتس Studio 3

مدل بیتس Studio 3 از جدیدترین مدل‌های خط تولید Studio می‌باشد. این هدفون بی‌سیم که در اطراف و روی گوش قرار می‌گیرد، مناسب استفاده‌های خانگی و استودیویی است. این مدل تقریبا از بهترین هدفون های بیتس موجود در بازار است که نویز کنسلینگ بسیار خوبی دارد. پس اصلا نباید نگران وارد شدن و ایجاد مزاحمت از سوی صداهای اطراف را داشته باشید و با خیال راحت می‌توانید موسیقی را مستقل‌تر و عمیق‌تر گوش بدهید. باتری در این هدفون‌ها ارتقای بزرگی داشته و می‌توانید تا 22 ساعت از آن‌ها استفاده کنید و اگر قابلیت نویز کنسلینگ را خاموش کنید مدت زمان استفاده از این هدفون به 40 ساعت هم می‌رسد.

مدل studio 3 جنس خوبی دارد.

مدل بیتس Studio 3 هدفون‌ بی‌سیم بسیار خوبی‌ست و طراحی مدرنی را داراست. با توجه به اینکه دیگر شاهد حذف شدن جک 3.5 میلیمتری از گوشی‌ها نیز هستیم، براحتی می‌توانید با تکنولوژی بلوتوث به این هدفون‌ها متصل شوید؛ و فرقی نمی‌کند که آی‌او‌اس یا اندروید داشته باشید.

این هدفون در رنگ‌های مختفلی مثل قرمز، مشکی مات، سفید، رزگلد، آبی و نو‌ک‌مدادی موجود است. همچنین این هدفون به چیپست W1 اپل نیز مجهز است که بخش اصلی خوب بودن کیفیت صدا را برعهده دارد. جنس بدنه‌ی هدفون اگرچه پلاستیک است، اما کیفیت آن بد نیست و شاید کمی ضخیم‌تر بنظر برسد؛ اما وزن آن زیاد نیست.


هدفون بیتس Solo Pro

هدفون بی‌سیم Solo Pro از دیگر مدل‌های گران اما بسیار خوب از برند بیتس است و در شش رنگ سفید، آبی تیره، آبی روشن، مشکی، خاکستری، قرمز عرضه می‌شود. این هدفون بسیار سبک برای سر است و اصلا وزن سنگینی ندارد. کیفیت صدای هدفون، برای کارهای مختلف مثل گیمینگ، ورزش کردن و پیاده‌روی بسیار متناسب است. اگرچه این هدفون مجهز به NFC نیست، اما جای نگرانی نیست. چرا که استفاده از NFC هنوز در ایران جا نیفتاده است. مدل بی‌سیم Solo Pro به بلوتوث 4.2 مجهز است و با هردستگاهی که بلوتوث دارد می‌توانید به آن وصل شوید. یکی دیگر از مزایای این هدفون مقاومت آن در برابر آب، رطوبت و عرق می‌باشد که برای ساعات طولانی ورزش آن‌را بسیار مناسب کرده است.

یک هدفون پرچمدار، با قابلیت‌های مختلف!

مدل Solo Pro به دو چیپست W1 و H1 اپل مجهز است و قابلیت‌هایی همچون Transparency و نویز کنسلینگ را نیز دارد. قابلیت Transparency به شما اجازه می‌دهد که کمی از صداهای محیط را بتوانید بشنوید و  از این جهت برای محیط‌های اداری یا فرودگاه بسیار کارآمد است.

باتری‌های این هدفون تا 22 ساعت با نویز کنسلینگ فعال و در حالت معمولی تا 40 ساعت می‌تواند دوام بیاورد. همچنین یک قابلیت دیگر نیز دارد که می‌توانید با ده دقیقه شارژ کردن، تا سه ساعت از آن‌ استفاده کنید.


بهترین هدفون های بیتس Solo 3

هدفون بی‌سیم Solo 3، از دیگر مدل‌های محبوب و پر‌طرفدار بیتس است که در سال 2018 روانه‌ی بازار گردید. این مدل که طراحی آن on-ear می‌باشد بسیار خوش دست و سبک ساخته شده و قابل حمل است. هدفون‌های رو گوشی یا on-ear، هدفون‌هایی هستند که دارای پدهای بزرگی‌اند که کل گوش را فرا می‌گیرد و گوشتان احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

مدل solo 3 کیفیت صدای خوبی دارد.

مدل Solo 3، قابلیت‌هایی همچون Transparency، نویز کنسلینگ و NFC را ندارد. اما بخاطر پدهایی نرم و بزرگی که دارد؛ برای گوش دادن به موسیقی در محیط‌های شلوغ و یا هنگام پیاده‌روی به مشکلی برنخواهید خورد. بدلیل نبود قابلیت‌های اضافه، باتری این هدفون می‌تواند تا 45 ساعت دوام بیاورد و تنها یک ساعت زمان می‌برد که کامل شارژ شود. و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز دارد که می‌توانید در صورت تمام شدن باتری با سیم رابط از آن استفاده کنید.

این هدفون در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود اما متاسفانه علی‌رغم کیفیت خوب بدنه و رنگ‌های جذاب آن، هیچ‌گونه مقاومتی در برابر آب ندارد و تنها کارت برنده‌ی این مدل، کیفیت بسیار مطلوب صدا و باتری بادوام در آن است.

بیتس Powerbeats Pro

مدل Powerbeats Pro که در سال 2019 تولید شد، بسیار متفاوت‌تر از دیگر بهترین هدفون های بیتس بود. این مدل برای داخل گوش طراحی شده بود که در چهار رنگ آبی‌ِ تیره، مشکی، سبز سدری، و سفید عرضه گردید و حتی با قیمتی گران‌تر از ایرپادهای اپل به فروش می‌رسید این مدل طراحی ارگونومیک و خاص خودش را دارد. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک و سیلیکون با کیفیت است. این هدفون بسیار سبک می‌باشد و وزنی حدودا 22 گرمی دارد.

این هدفون رنگ‌های متنوعی دارد.

اما از ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم، متناسب بودن برای ورزش‌هایی‌ست که تحرک بدنی زیادی دارد، چرا که با طراحی ارگونومیک و بدون سیم خود اصلا از گوش‌های شما جدا نمی‌شود و در همین حین کیفیت خوبی از موسیقی را نیز به آن‌ها تقدیم می‌کند.

اگر این مطلب را دوست داشتید، مطلب بهترین هدفون کیو کی زد را بخوانید.

اگرچه این مدل نویز کنسلینگ ندارد، اما توانایی خوبی در جدا کردن صداهای محیط و داخل هدفون دارد. کیفیت صدا در این هدفون برای آهنگ‌های پرانرژی و مخصوصا باشگاه فوق‌العاده است و از bass خوبی برخوردار است. اما متاسفانه خبری از مقاومت نسبت به آب نیست و فقط در برابر رطوبت کم و عرق مقاوم است. پس هنگام دویدن زیر باران باید مو‌اظب باشید. چیپ H1 اپل در این هدفون نیز بکار رفته و چند سنسور حرکتی، گفتاری (برای دستیار صوتی اپل) و اپتیکال نیز در آن تعبیه شده است.

پاوربیتس مخصوص ورزش است

باتری هدفون‌ها تا 9 ساعت می‌تواند هدفون را روشن نگه دارد. همچنین با کیس شارژ کننده‌ی آن می‌توانید این مدت زمان را تا 24 ساعت نیز برسانید. قابلیت شارژ سریع نیز در این مدل وجود دارد که می‌توانید با پنج دقیقه شارژ، تا ۹۰ دقیقه از آن استفاده کنید.


بیتس MIXR Limited Edition

این مدل، که قیمت نسبتا ارزانتری نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده دارد، داستان جالبی دارد. دیوید گاتا، دی‌جی معروف، داکتر دری و بیتس را به چالش کشید و از آن‌ها خواست که هدفونی مخصوص برای خودش بسازند. و این هدفون شخصا برای دیوید گاتا طراحی شد و میان مخاطب‌ها و طرفداران بیتس هم توانست فروش فوق‌العاده‌ای را کسب کند. هدفون MIXR Limited Edition با سیم است و طراحی ارگونومیک و خیلی خوبی را دارد.

یک هدفون ارزان و کاربردی از بیتس!

کیفیت عمومی صدا‌ در این مدل، خصوصا bass و heavy بسیار مطلوب و متعادل شده و همچنین جنس بدنه‌ و پدهای گوشی آن در برابر رطوبت و عرق بسیار مقاوم است. وزن این هدفون چیزی حدود 210 گرم است، پس زیاد سنگین نیست و به همراه کیف مخصوص حمل و نقل خود می‌توانید براحتی آن را جابجا کنید. هرچند قابلیت نویز کنسلینگ در این هدفون نسبت به دیگر مدل‌ها، کیفیت متوسطی دارد اما تا حدود زیادی کارش را خوب انجام می‌دهد. این هدفون به یک نشانگر LED نیز مجهز است.


در نهایت

هدفون های بیتس، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای میان هدفون‌های پرچمدار باز کنند و امروزه بسیاری از برندهای رقیب، برند بیتس و کیفیت صدای آن‌را الگوی خود قرار می‌دهند. موفقیت برند بیتس بعد از پیوستن به اپل حتی چندین برابر هم شد و دیگر لقب یک برند هدفون عادی دیگر را نداشت و میان اپل و آیفون‌بازها هم طرفداران بیشتری را به سمت برند خود کشاند. اگر بدنبال هدفون‌های با کیفیت و معروفِ خیلی خوبی هستید و می‌خواهید که یک هدفون خاص داشته باشید، بهترین هدفون های بیتس را از دست ندهید. اگر این مطلب را دوست داشتید، بهتر است مطلب بهترین هدفون اونیکوما را هم بخوانید. شاید مطلب بهترین هدفون رپو هم بخوانید بد نباشد.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید