در مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتظر چه باشیم؟

تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

تریلر فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بالاخره منتشر شد و طرفدارانش را سورپرایز کرد. در گذشته شایعاتی وجود داشت که ویلن‌های قبلی مرد عنکبوتی قرار است در فیلم جدید حضور داشته باشند، اما با آمدن تریلر این شایعات رنگ حقیقت گرفتند. در این مطلب به بررسی تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست (Spider-Man No Way Home) پرداختیم تا ببینیم در این فیلم با بازی تام هالند و زندایا منتظر چه چیزی باشیم؟ پس با اون یا این همراه باشید تا رازها را برملا کنیم.

تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بسیار دیر منتشر شد و حتی منتشر شدن آن نیز با دردسرهای زیادی همراه بود. درست روز قبل از انتشار، تریلر به صورت پرده‌ای لو رفت و در سراسر اینترنت قرار گرفت، اما درست 1 ساعت بعد از این انتشار کوین فایگی در یک حرکت انقلابی جلوی این آبروریزی را گرفت، تا همچنان طرفداران را برای این تیزر تریلر انگشت به دهان بگذارد.

دانلود ویدیو از آپارات | Spider-Man No Way Home

در این تریلر تقریبا هر شایعه‌ای که قبلا وجود داشت، تایید شد، اما هنوز دو سوال اصلی و مهم برای این فیلم پاسخ داده نشده است. آیا توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در این فیلم حضور خواهند داشت؟ ایا شاهد حضور مت مرداک یا همان دردویل خواهیم بود؟ ششمین ویلن این فیلم که خواهد بود؟ این‌ها سوالاتی است که در ادامه بررسی فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، خواهیم پرداخت.

داستان مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

داستان فیلم جدید مرد عنکبوتی درباره افشای هویت پیتر پارکر بعد از مرگ میستریو است. او از انتقامجویان کمک می‌خواهد تا مردم هویت او را فراموش کنند، اما این کار منجر به دستکاری در زمان و مکان می‌شود. به همین دلیل گروهی از ویلن‌ها با نام Sinister Six سعی در خرابکاری دارند.

دانلود مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
آلفرد مولینا نقش مهمی را در فیلم ایفا خواهد کرد

مرد عنکبوتی، هویتی که دیگر مخفی نیست!

راز اصلی مرد عنکبوتی همیشه هویت اصلی او بوده است. در گذشته ویلن‌ها به هویت او پی می‌بردند و به دوستان و خانواده او حمله می‌کردند، به همین دلیل پیتر پارکر هیچوقت هویت خود را برای مردم عادی برملا نمی‌کرد. اما به لطف میستریو با بازی جیک جیلنهال دیگر این هویت مخفی نیست.

در فیلم جدید یعنی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست 3 زندگی پیتر (تام هالند) بعد از افشای هویتش به هم می‌ریزد، به همین دلیل به سراغ شخصی می‌رود که می‌تواند این هدیت را از ذهن مردم پاک کند، و آن کسی نیست جز دکتر استرنج!

پیشنهاد مطالعه: سریال جدید مارول 2022

دکتر استرنج، نجات دهنده یا خرابکار!

در این تریلر دیدیم که دکتر استرنج قصد کمک به پیتر پارکر را داشت، اما حرف‌های پیتر باعث می‌شود حواسش پرت شود و دریچه‌ای به مولتی‌ورس باز کند. در سریال لوکی و سریال واندا ویژن دیده بودیم که سیلوی و واندا خط زمانی را به هم ریختند، به همین دلیل فکر می‌کردند دکتر استرنج کسی است که می‌تواند این مشکل را درست کند.

دکتر استرنج استایل بهتری نسبت به قبل دارد

اما در این تریلر دیدیم که خود دکتر استرنج نیز باعث خرابی بیشتری در زمان و مکان می‌شود. در این حین ویلن‌هایی چون دکتر اختاپوس، گرین گابلین، الترو، مرد شنی و لیزارد پایشان به دنیای پیتر پارکر تام هالند باز می‌شود و این تازه آغاز ماجراست.

پیشنهاد مطالعه: نقد سریال بازی مرکب

شش خبیث (Sinister Six) بر می‌خیزند

حضور شش خبیث یا همان Sinister Six در این تریلر تایید شد اما گمانه زنی‌هایی در اینباره وجود دارد که به آن می‌پردازیم. تا اینجا حضور آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس، ویل دفو در نقش گرین گابلین و جیمی فاکس در نقش الکترو تایید شده است. در تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نیز می‌توانیم بگوییم حضور لیزارد و مرد شنی نیز قطعی است.

اما نفر ششم در این لیست چه کسی می‌تواند باشد؟ اگر بخواهیم از فیلم‌های قدیمی مرد عنکبوتی ویلنی را به این جمع اضافه کنیم به راینو و ونوم برخواهیم خورد! ادوارد براک یا همان ونوم بسیار بعید است که در این فیلم حضور داشته باشد، چون باید شاهد هنرنمایی تام هاردی در این نقش باشیم.

دکتر اختاپوس قوی‌تر از همیشه خواهد بود

پس از فیلم‌های گذشته تنها راینو و هری آزبورن می‌ماند، از آنجا که حضور ویلم دفو را قطعی می‌دانیم، پس هزی آزبورن نیز از لیست حذف خواهد شد. اگر از ویلن‌های جدید بخواهیم انتخاب کنیم Volture قطعی‌ترین گزینه به حساب خواهد آمد. همانطور که می‌دانید این فیلم جزو فاز چهار مارول است.

حضور دردویل در مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

پیتر پارکر در قسمتی از تریلر مورد بازجویی قرار می‌گیرد. افسری که او را مورد بازجویی قرار می‌دهد بر روی کتش DODC نوشت شده است که مخفف Department of Damage Control است. این واحد که قبلا در شیلد بود و امروزه به صنایع استارک و دولت آمریکا معلق است، در واقع مسئولیت از بین بردن خرابکاری‌های ابرقهرمانان را دارد.

حضور مت مرداک قطعی نیست

از طرفی شخص دیگر جلوی پیتر پرونده‌های بسیاری را به زمین می‌کوبد، از لباس او حدس می‌زنیم که او مت مورداک یا همان دردویل خودمان باشد، چون در دادگاه پیتر به یک وکیل حرفه‌ای نیاز دارد، پس چه کسی بهتر از مت مورداک! اینکه آیا او را در لباس دردویل در حال کمک به پیتر پارکر خواهیم دید، هنوز معلوم نیست!

حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در ابهام!

درست است شابعات تایید شدند و همه چیز هیجان انگیز است، اما سوال اصلی همه این است شاهد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد خواهیم بود؟ در این تیزر تریلر هیچ چیزی تایید نشد، اما طرفداران حدس می‌زنند دکتر اختاپوس به پیتر پارکر توبی مگوایر در سلام می‌دهد، چون کت شلواری که تام هالند در صحنه‌ی بعدی پوشیده است، بسیار به کت شلواری شبیه است که توبی در فیلم‌های قبلی می‌پوشید. همچنین مارول معمولا در تریلرهایش با هواداران صادق نیست.

حضور این 3 شخصیت هیجان انگیز است

چندین نشان از حضور این دو بازیگر در این فیلم وجود دارد. اولین آن عکس لو رفته از صحنه فیلمبرداری است که به نظر می‌رسد اندرو گارفیلد کنار تام هالند در لباس مرد عنکبوتی حضور دارد.

سمت دیگر دیده شدن کریستن دانست و دبورا آن‌‍ول در نزدیکی محل فیلمبرداری است، هر چند کریستن دانست گفته است آن شخص همراه من دوست صمیمی من است و دبورا آن‌وول بازیگر نقش کارن پیج در سریال ابر قهرمانی دردویل نیست. باید دید در تریلر بعدی حضور توبی و اندرو تایید می‌شود یا خیر؟

تاریخ اکران مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

طبق تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست و اعلام از قبل این فیلم قرار است در 17 دسامبر 2021 در سینماها و دیزنی پلاس به نمایش درآید. هر چند سونی اصرار دارد این فیلم تنها در سینما اکران شود و بعد از مدتی در شبکه‌های آنلاین قرار گیرد.

بازیگران مرد عنکبوتی 3 تام هالند

مارول برای انتخاب بازیگران سنگ تمام گذاشته است و تمامی بازیگران قدیمی را دور هم جمع کرده است. بازیگران تایید شده این فیلم عبارتند از تام هالند (مرد عنکبوتی)، زندایا (ام جی)، جی کی سیمونر (جی جانا جیمسون)، آلفرد مولینا (دکتر اختاپوس)، بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج)، ویلم دفو (گرین گابلین)، ماریسا تومی (عمه می)، بندیکت وانگ (وانگ).

تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

برخی بازیگران تایید نشده نیز شامل چارلی کاکس (دردویل)، کریستن دانست (مری جین)، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد (مرد عنکبوتی)، توماس هادن (مرد شنی)، پل چیماتی (رینو)، دنی دویتو (وولچر) می‌شوند. حضور دبورا آن‌وول نیز در هاله‌ای از ابهام است.

جمع بندی

اگر شاهد حضور توبی مگوایر در این فیلم باشیم، می‌توان انتظار این را داشت که فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بتواند از پرفروش‌ترین فسلم‌های حال حاضر جهان شود و حتی رکورد آواتار و انتقامجویان پایان بازی را بشکند. در حال حاضر با بیرون آمدن تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست طرفداران مارول دست از پا نمی‌شناسند.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

2 نظر در “در مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست منتظر چه باشیم؟”

  1. درسته. اینم خودش یه تئوری دیگس. حتی برخی میگن دکتر استرنج، دکتر استرنج واقعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید