ارزانترین گوشی های لمسی در بازار ایران

ارزانترین گوشی هوشمند

بسیاری از گوشی های هوشمند در بازار بسیار گران قیمت هستند و ممکن است با بودجه بسیاری از افراد تفاوت بسیاری داشته باشد. اما نگران نباشید در این مطلب ارزانترین گوشی های لمسی هوشمند در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. گوشی های ارزان قیمت که کارایی و امکانات بالایی دارند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ارزان قیمت خوب هستید این مطلب را از دست ندهید و تا آخر با اون یا این همراه باشید.

توجه: ممکن است برخی از محصولات معرفی شده به مرور زمان با نوسان دلار و متغیر بودن موجودی آن در بازار دچار تغییرات قیمت یا ناموجودی باشند.

ارزانترین گوشی لمسی تکنو F2

گوشی تکنو F2 از ارزانترین گوشی لمسی و ارزانترین گوشی هوشمند است که کارایی خوبی دارد. شاید برند این محصول معروف و مطرح نباشد اما نمی‌توان از عملکرد خوب گوشی تکنو F2 گذشت. این گوشی دو سیم کارت سایز میکرو می‌خورد و جنس آن از پلاستیک مقاوم است.

این محصول حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایت و رم 1 گیگابایت دارد و پردازنده‌ی آن 4 هسته‌ای است. این مقدار حافظه ممکن است برای افرادی که فایل ویدیویی و صوتی زیادی می‌خواهند ذخیره کنند زیاد مناسب نباشد اما برای ذخیره کارها و فایل‎‌های متوسط مناسب است.

ارزانترین گوشی لمسی تکنو
از ارزانترین گوشی لمسی موجود در بازار ایران

ابعاد گوشی تکنو 145 * 74.2 میلی‌متر و وزن آن 151.6 است. صفحه نمایش این دستگاه 5.0 اینچ و رزولوشن آن 854 * 480 است و در هر اینچ صفحه 191 پیکسل دارد که وضوح تصویر خوبی را نشان می‌دهد. گوشی تکنو از شبکه‌های ارتباطی 2G و 3G‌ و فن‌آوری‌های ارتباطی Wifi، GPRS، رادیو و… پشتیبانی می‌کند.

در قست جلو و پشت این گوشی دو سنسور وجود دارد که امکان تشخیص چهره و موقعیت را به شما می‌دهد. این گوشی باتری 2000 میلی‌آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یونی دارد. این محصول نسخه بلوتوث 4.0 را ساپورت می‌کند. دوربین اصلی تکنو 5.0 مگاپیکسل که برای عکاسی معمولی مناسب است اما اگر برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای این گوشی را می‌خواهید باید به دنبال گوشی دیگری بروید و دوربین سلفی آن 2.0 مگاپیکسل است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین گوشی سامسونگ که می‌توان خرید!

سامسونگ مدل Galaxy A01 Core

شرکت سامسونگ که برند شناخته شده‌‍‌ای درصنعت دیجیتال محسوب می‌شود با تولید Galaxy A01 core، یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب به بازار عرضه کرد. این گوشی از ارزانترین گوشی سامسونگ است که صفحه نمایش 5.3 اینچ و رزولوشن آن 1480 * 720 پیکسل و در هر اینچ 311 پیکسل دارد.

فریم این گوشی از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و وزن آن 150 گرم است. Galaxy A01 core به زیبایی طراحی شده و ابعاد آن 141.7 * 67.5 میلی‌متر است. این محصول دو سیم کارت سایز نانو می‌خورد و برای افرادی که با دو خط کار می‌کنند بسیار مناسب است.

ارزانترین گوشی لمسی سامسونگ
ارزانترین گوشی سامسونگ که می‌توان خرید

حافظه‌ی داخلی 16 و 32 گیگابایت و رم آن 1 گیگابایت است. این مقدار حافظه برای ذخیره کافی ویدیوها و فایل‌های صوتی مناسب است و تراشه گرافیکی که برای A01 در نظر گرفته شده برای پخش بازی و ویدیوها خوب به نظر می‌رسد. البته شما با خرید یک کارت حافظه داخلی می‌توانید آن‌را افزایش دهید.

این گوشی سامسونگ از نسخه بلوتوث 5.0 و شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G پشتیبانی می‌کند. دوربین پشت این محصول 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. حسگرهای این گوشی ثبت موقعیت جغرافیایی، قابلیت فوکوس، تشخیص چهره و شتاب سنج است.


نوکیا C1

برند نوکیا، گوشی نوکیا C1 ‌دو سیم کارت را اخیرا به بازار عرضه کرده است که کارایی نسبتا خوبی دارد. صفحه نمایش این گوشی 5.45 اینچ و وضوح تصویر آن 960 * 480 پیکسل است و در هر اینچ 197 پیکسل دارد که تصویر خوبی را به نمایش می‌گذارد.

این گوشی دوربین اصلی و سلفی آن 5.0 مگاپیکسل است. اگر نوکیا C1 را برای عکاسی می‌خواهید گزینه‌ی مناسبی به نظر نمی‌آید اما نوکیا C1 نسبت به قیمت آن حافظه داخلی خوبی دارد و می‌توانید ویدیو و فایل‌های کم حجم خود را در آن ذخیره کنید. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایتی را در خود جای داده است. گوشی نوکیا در چند سال اخیر در تولید گوشی هوشمند رشد داشته است.

ارزانترین گوشی لمسی نوکیا
نوکیا گوشی ارزان قیمت خوبی تولید می‌کند

بدنه‌ی C1 از جنس پلاستیک ساخته شده است اما مقاومت آن در برابر ضربه مناسب است. ابعاد این محصول 147.6 * 71.4 میلی‌متر و وزن آن 155 گرم است. گوشی نوکیا C1 از نسخه 4.2 بلوتوث و شبکه‌های ارتباطی2G, 3G را پشتیبانی می‌کند.

باتری این محصول با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت و از نوع لیتیوم پلیمری است که این نوع باتری عمر بیشتر و تحمل گرما و حرارت بالاتری نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی دارد. از حسگرهای موجود در نوکیا C1 می‌توان به شتاب‌سنج و مجاورت اشاره نمود. به همراه این گوشی دفترچه راهنما، شارژر و هندزفری قرار دارد.


ارزانترین گوشی لمسی جی پلاس T10

برند جی پلاس یک برند تازه نفس است که به سرعت با محصولات با کیفیت جای خود را در بازار محکم کرده است. این شرکت جی پلاس T10 دو سیم کارت، ارزان قیمت و کاربردی را به بازار عرضه کرده است که نسبت به هم ردیف‌های خود عملکرد بالاتری دارد. گوشی موبایل T10 صفحه نمایش 5.5 اینچ و با رزولوشن 1440 * 720 پیکسل را به تصویر می‌کشد و در هر اینچ آن 295 پیکسل دارد.

از قابلیت‌های خوب این گوشی حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت است که با خرید یک کارت حافظه تا 128 گیگابایت می‌توانید آن‌را ارتقا دهید و فایل‌های ویدیویی و صوتی خود را در آن ذخیره کنید. ابعاد آن نیز 147.9 * 71.4 میلی‌متر و وزن آن 150 گرم است.

ارزانترین گوشی هوشمند
ارزانترین گوشی لمسی جی پلاس T10

در قسمت پشت گوشی جی پلاس مدل T10 دو ماژول دوربین به چشم می‌خورد که کیفیت آن 13 و 2 مگاپیکسل است که قابلیت فوکوس، پانوراما و… را دارد. دوربین سلفی T10‌ نیز 5 مگاپیکسل است.

نسخه بلوتوث این محصول 4.2 است و از شبکه‌های ارتباطی 2G, 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. حسگرهای موجود در T10‌ می‌توان به شتاب سنج، مجاورت و از همه مهم‌تر حسگر اثر انگشت اشاره نمود. باتری این گوشی 3000 میلی‌‌آمپر ساعت است که با آن به راحتی یک روز کاری یا حتی برای بازی را پشت سر بگذارید و نگران خاموش شدن گوشی خود نباشید.


گوشی آنر 7S

گوشی انر که با کیفیت بالای محصولات خود جزو مدعی‌ها در عرضه کالا دیجیتال به حساب می‌آید. آنر گوشی مدل 7S با دو سیم کارت را به بازار عرضه کرده است. صفحه نمایش این گوشی 5.45 اینچ و وضوح تصویر آن 1440 * 720 پیکسل است که در هر اینچ آن 295 پیکسل دارد. ابعاد آنر 7S، 146.5 * 70.9 میلی‌متر و وزن آن 142 گرم است.

جنس قاب این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده اما مقاوم است. گوشی موبایل آنر 7S حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایت دارد که حافظه‌ی آن تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست که با خرید یک کارت حافظه رفع خواهد شد و تمامی فایل‌های خود را ائم از ویدیویی، صوتی، عکس و… را می‌توان در آن ذخیره نمود.

ارزانترین گوشی لمسی انر
ارزانترین گوشی لمسی انر 7S

این گوشی از بلوتوث با نسخه 4.2 و شبکه‌های ارتباطی 2G, 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی آنر 7S یک ماژول دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل و در قسمت جلو دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل دارد که برای عکاسی مناسب است اما برای کارهای حرفه‌ای باید سراغ گوشی‌های دیگر بروید. حسگرهای موجود در آنر شتاب‌سنج و مجاورت است. باتری به کار رفته در 7S، 3020 میلی‌‌آمپر ساعت است که تا یک روز کامل با استفاده زیاد شما را همراهی می‌کند. اگر به دنبال ارزانترین گوشی های لمسی هستید این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.


جمع بندی

در این مطلب ارزانترین گوشی های لمسی بازار ایران را بررسی کردیم. گوشی‌هایی که با قیمت مناسب عملکرد و کارایی مناسبی دارند اگر تجربه‌ی استفاده از هر یک از گوشی‌های معرفی شده دارید لطفا با ما در میان بگذارید. اگر به گوشی 5G علاقه دارید مطلب معرفی بهترین گوشی 5G در سال 2021 را بخوانید یا به مطلب بهترین گوشی ساده و ارزان سری بزنید.

درباره تیم محتوا اون یا این

تیم محتوا اون یا این جمعی از تولیدکنندگان محتوا حرفه‌ای هستند که امیدواریم از نوشته‌های آن‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید