بهترین فیلم های 2021 که قرار است اکران شوند

بهترین فیلم های 2021

هیچکس فکرش را نمی‌کرد که سال 2020 با یکی از بزرگترین پاندمی‌های جهان مواجه شویم و چرخ همه‌ چیز، از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ گرفته تا دورهمی‌های کوچک خانوادگی متوقف شود. اما اگر از مردم بپرسید که در دوران قرنطینه چه کاری انجام می‌دادند مطمئنا اکثرا به تماشای فیلم اشاره می‌کردند. تنها چرخی که هیچ‌وقت متوقف نشد صنعت نمایش خانگی بود. حالا بعد از این دوران، سینما مخاطبین بیشتری را دوباره به سمت خود جذب کرده و همه پیشاپیش منتظر آثار مهمِ سال پیش‌رو هستند. با اون یا این همراه باشید تا نگاهی به مورد انتظارترین فیلم های 2021 داشته باشیم.

A Quiet Place II

قسمت اول فیلم ترسناک “یک مکان ساکت” که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و فروش موفقیت‌آمیزی در گیشه‌ها داشت، قرار است در مارچ 2021 برای قسمت دوم بازگردد. این‌بار، علاوه بر بازیگران اصلی فیلم، کیلین مورفی ستاره¬ی سریال پیکی بلایندرز هم قرار است اضافه شود.

بهترین فیلم های 2021
مکان ساکت 2 می‌تواند جزو بهترین فیلم های 2021 باشد

در قسمت دوم شاهد به بیرون رفتن خانواده‌ی ساکت و مبارز‌ه‌ی آن‌ها با موجودات فیلم خواهیم بود. کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی جان کرازینسکی که بیشتر با بازی در سریال The Office Us معروف است؛ خواهد بود. این فیلم که چندین بار اکرانش تاخیر خورد بالاخره در سال 2021 اکران می‌شود.
تاریخ انتشار: Sep 17, 2021

Fast & Furious 9

از دیگر فیلم های 2021 برای عاشقان ماشین و اکشن و ماجراجویی‌، نهمین قسمت از فرنچایز سریع و خشن خواهد بود. این مجموعه فیلم که از دیرباز جای به خصوصی بین ما ایرانی‌ها داشته است در اول آپریل به روی پرده‌‌ها خواهد رفت.

بهترین فیلم های 2021
طرفداران این سری فیلم هیجان زده خواهند شد

فیلم دوباره داستان دومینیک تورتو (ون دیزل) و گروه و خانواده‌اش را دنبال می‌کند که این‌بار با مستعدترین آدم‌کش دنیا و یکی از بهترین راننده‌ها؛ یعنی برادر بیگانه‌اش جیکوب با بازیگری جان سینا روبه‌رو می‌شوند.
تاریخ انتشار: April 1, 2021

The French Dispatch

از دیگر فیلم‌های 2021 یعنی تازه‌ترین فیلم وس اندرسون، کارگردان خوش‌ آب و رنگ سینماست؛کارگردان فیلم محبوب The Grand Budapest Hotel، این‌بار هم مجموعه‌ای از بهترین بازیگران را به فیلم دعوت کرده‌ است. از قدیمی‌ترین‌ها هم چون بیل موری، ویلم دافو، کریستوف والتز، فرنسس مک دورمند، تا جدیدترین بازیگران بااستعداد همچون سارشا رونان، تیموتی چلمت و… داستان فیلم در یک شهر خیالی در فرانسه، درون دفتر یک مجله‌ی آمریکایی روایت می‌شود.

بهترین فیلم های 2021
آیا این فیلم موفقیت فیلم‌های قبلی وس اندرسون را تکرار می‌کند؟

برخی به این فیلم لقب “نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگارها” داده‌اند و احتمالا خط داستانی فیلم، روایت‌گر سه داستان مختلف خواهد بود.
تاریخ انتشار: January 28, 2021

Jungle Cruise

امیلی بلانت باز هم در یک فیلم ماجراجویانه! این‌ بار به همراهی دواین جانسون!
امیلی بلانت ستاره‌ی فیلم‌های Sicario, A Quiet Place به همراه دواین جانسون، بازیگر فیلم‌های Jumanji, Fast and Furios در این فیلم هم‌بازی می‌شوند. این فیلم در مورد یک دانشمند و برادرش است که با یک کشتی به دنبال درخت زندگی می‌گردند که به صورت اتفاقی و عجیبی سر از یک جنگل مرموز و غیرطبیعی در می‌آورند.
تاریخ انتشار: July 28, 2021

مطلب 10 فیلم عاشقانه غمگین را هم بخوانید.

The Suicide Squad 2

جوخه انتحار از دیگر فیلم‌های مورد انتظار 2021 به کارگردانی جیمز گان است که قصه‌های هارلی کوئین دوست‌داشتنی و گروه شرورانه‌اش را دنبال می‌کند. در این قسمت از فیلم جیمز گان قصد دارد داستانی متفاوت را روایت کند. از جمله بازیگران معروف این فیلم می‌توان به مارگوت رابی ، سیلوستر استالون و ادریس البا و تایکا وایتیتی اشاره کرد.
تاریخ انتشار: August 4, 2021

بهترین فیلم های 2021
آیا بامزه‌ترین فیلم سونی از فیلم های 2021 خواهد بود؟

Venom: Let there be carnage

“تام هاردی” که او را با فیلم‌های Mad Max, Legend و شخصیت Bane در سه گانه بتمن و فیلم های نولان می‌شناسیم این‌بار هم قرار است با نقش دوست داشتنی “ونوم”، دشمن همیشگی و فراموش نشدنیِ مرد عنبکوتی برگردد.
در قسمت دوم ونوم با قاتل فراانسانی “کارنیج” مقابله خواهد شد که نقش آن را وودی هرلسون، بازیگر نام آشنای هالیوود و فیلم‌هایی همچون Zombieland, Now You See ME بر عهده دارد. باید دید ونوم می‌تواند جلوی شرارت‌های کارنیج را در این فیلم بگیرد یا خیر؟
تاریخ انتشار: June 24, 2021


Dune

جدیدترین اثر فانتزی و علمی‌تخیلی دنیس ویلنوو، کارگردان “بلید رانر” روایت‌گر داستان مرد جوانی است که سفری به سیاره‌ی متخاصم dune را آغاز می‌کند. سیاره‌ای که جایگاه با ارزش‌ترین ما‌ده‌های کهکشان است تا در صدد گرفتن انتقام دشمنان خانواده‌‌اش باشد. تیموتی چلمت ستاره‌ی فیلم Call me by your name بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود. تماشای این فیلم مورد انتظار سال 2021 برای هر کسی که به فیلم و سینما علاقه دارد پیشنهاد می‌شود.
تاریخ انتشار: 1 October

Spider-Man: No way home

سومین قسمت از مجموعه‌ی مرد عنکبوتی که طرفداران زیادی پیدا کرده از دیگر مهم ترین فیلم های 2021 و همچنین بزرگترین فیلم‌های mcu خواهد بود. برخی از شایعات می‌گویند که احتمالا ویلن‌های قدیمی از فیلم‌های قبلی اسپایدرمن همچون جیمی فاکس در این فیلم حضور خواهند داشت!

بهترین فیلم های 2021
شایعاتی در پیوستن دردویل به این فیلم وجود دارد

چندی پیش نام این فیلم نیز انتخاب شد که بسیار عجیب است. نام فیلم سوم مرد عنکبوتی No way home است و باید دید مارول چه نقشه‌ای برای این قسمت دارد. برخی حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، مرد عنکبوتی‌های قبلی را در این فیلم تایید کردند. تریلر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست را اینجا ببینید.
تاریخ انتشار: December 17, 2021


Mission Impossible 7

“ایتان هاوک” دوباره برای نجات دنیا می‌آید!
تام کروز بار دیگر در ماموریت غیر ممکن! ستاره‌ی قدیمی هالیوود باز هم در یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2021 نقش ایتان هاوک را ایفا خواهد کرد.
چیز زیادی درمورد داستان فیلم منتشر نشده ولی تام کروز اخیرا عکسی از فیلم را منتشر کرد که خبر از انتشار این فیلم در امسال را می‌داد. این فیلم به دلایل متعددی از جمله ویروس کرونا در تاریخ پخش تاخیر خورده بود.
تاریخ انتشار: November 19, 2021

نامزدهای اسکار 2021 را در اینجا بخوانید.

The Matrix 4

سه‌گانه‌ی ماتریکس که یکی از پرطرفدارترین و خاطره‌انگیزترین مجموعه فیلم‌هاست به کارگردانی لنا واچوفسکی منتشر خواهد شد. بی‌شک، همه، منتظر درخشش دوباره‌ی کیانو ریوز بازیگر مهربان و آدم‌کش فیلم‌های جان ویک در چهارمین قسمت از این فرنچایز خواهند بود. همچنین کری آن ماس نیز برای ایفاگری نقش ترینیتی دوباره به ماتریکس 4 آمده تا تمامی نوستالژی‌های این فیلم تکرار شود.
تاریخ انتشار: December 22, 2021

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021 بیوه سیاه

Black Widow

بیوه سیاه از جدیدترین و متفاوت‌ترین آثار مارول و دنیای MCU که قرار است ماجرای “ناتاشا رومانوف” به بازیگریِ اسکارلت جوهانسون را روایت کند. اسکارلت جوهانسون نقش پررنگی در دنیای سینمایی مارول داشته و بالاخره شخصیت او فیلم اختصاصی خودش را خواهد داشت.
داستان فیلم درباره‌ی اتفاقاتِ بعد از فیلم ” Captain America: Civil Wars 2016″ خواهد بود و جدال مامور رومانوف با گذشته‌ی خود به عنوان جاسوس و قاتل را به تصویر خواهد کشید.
تاریخ انتشار: April 29, 2021

The King’s Man

انگار بریتانیایی‌ها راز یک کمدی اکشن جذاب را خوب فهمیده‌اند. امسال هم یک فیلم دیگر از فرنچایز کینگزمن با کمدی خاص بریتانیایی و جاسوس‌بازی‌های انگلیسی‌اش قرار است به سینماها برود. قسمت قبلی فیلم یعنی “کینگزمن: حلقه‌ی طلایی” نتوانست طرفدارانش را راضی کند. باید دید Matthew Vaughn تهیه‌کننده‌ی این مجموعه این‌بار چه چیزی برای طرفدارانش خواهد داشت!
تاریخ انتشار: August 20, 2021

No Time to Die

پنجمین و آخرین بازیگری دنیل کریگ در نقش جیمز باند!
بعد از استعفای دنی بویل کارگردان اولیه‌ی فیلم و صدمات وارد شده به دنیل کریگ در حین فیلمبرداری و به تاخیر افتادن اکران به دلیل ویروس همه‌گیر کرونا؛ حالا Cary Joi Fukunaga جیمز باندی متفاوت را ارائه خواهد داد. از کارهای این کارگردان می‌توان به فصل اول سریال کاراگاهان حقیقی اشاره کرد. در کنار دنیل کریگ، رامی مالک به عنوان ویلن فیلم، آنا د آرماس و لیا سیدو نیز هستند تا فیلم آخر دنیل کریگ در نقش جیمز باند دیدنی‌تر از گذشته شود.
تاریخ انتشار: September 30, 2021

بهترین فیلم های 2021
آهنگ تیتراژ این فیلم را بیلی ایلیش خوانده است

Godzilla Vs. The Kong

پس از مدت‌ها رویارویی دوتا از بزرگترین غول‌های سینما، و مبارزه‌ی آن‌ها تا سرحد مرگ! درحالی که سرنوشت انسان‌های کوچک و بشریت در دستان این دو موجود ترسناک و غول‌پیکر در خطر و در حال تهدید است! این فیلم کراس‌اور بین فیلم‌های Kong: The Skull Island و Godzilla: King of the Monsters خواهد بود و به همین خاطر، طرفداران دو فیلم بیش از پیش برای آن هیجان دارند.
تاریخ انتشار: March 25, 2021

Tom and Jerry

در آخر لایو اکشن تام و جری، دوست و انیمیشن موردعلاقه‌ی بچگی‌های ما که قرار است امسال به روی پرده برود. کارگردانی این لایواکشن به عهده‌ی “تیم استوری” است که از دیگر آثار او می‌توان Shaft را نام برد. هرچند که دنیای سینما ارتباط خوبی با لایواکشن ها ندارد و اکثرا ضعیف پرداخته شده‌اند. اما شاید این یکی جالب و سرگرم‌کننده باشد! کلویی گریس مورتز که علاقه بیش از حدی به تام و جری دارد در این لایواکشن ایفای نقش خواهد کرد.

بهتر است مطلب 10 فیلم برتر imdb را بخوانید.

در پایان

سال 2020، سال بدی برای گیشه و سینما بود و بسیاری از فیلم‌ها به تاخیر افتادند. اما امسال قرار است با آثار مهمی مواجه شویم. بسیاری از فیلم‌های خوبی که قرار بود سال قبل پخش شوند و نشدند امسال اکران می‌شوند تا این انتظار طولانی طرفداران برای دیدن فیلم‌ها به پایان برسد. همچنین با تولید واکسن کرونا و تزریق آن به عموم به زودی سالن‌های سینما باز خواهند شد. پس قرار است امسال سال سنگین و پرمشغله‌ای برای دنیای سینما باشد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، مطلب پرفروش ترین فیلم جهان را بخوانید.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید