بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری در سال 1400

سرمایه گذاری رمزارز

رمزارزها بسیار بیشتر از قبل در میان مردم جا افتاده‌ند و امروز هرکسی بخشی از سرمایه‌اش را روی این ارزهای دیجیتالی می‌گذارد تا پس‌اندازی با سود را برای خود جمع کند. دنیای رمزارزها بسیار گسترده و پیچیده‌ نیز شده و ممکن است اگر شناخت کافی نداشته باشیم، بسیار به ضررمان تمام شود. اما نمی‌توان انکار کرد که قطار رمزارز به سرعت در حال حرکت است. ولی سوال اصلی این است که روی چه رمزارزهایی سرمایه گذاری کنیم تا حداقل کمی از سرمایه گذاری رمزارز مطمئن‌تر باشیم؟ با اون یا این همراه باشید تا نگاهی به لیست رمزارزهای آینده دار بیاندازیم.

در نظر داشته باشید که این لیست، پیشنهاد سرمایه گذاری رمزارز نیست و صرفا هدف از این مطلب، معرفی رمزارزهای خوب و آینده دار می‌باشد.

رمزارز بیت کوین

احتمالا نام بیت کوین را در سراسر رسانه‌ها و فضای مجازی و حتی تیتر اخبار نیز شنیده‌اید. یحتمل، بیت کوین معروف‌ترین رمزارز در این لیست است. بیت کوین یک واحد پولی دیجیتالی‌ست که به صورت نامتمرکز می‌باشد و از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند. این رمزارز که در سال 2008 ساخته و استخراج شد، ایمن‌ترین رمزارز برای سرمایه‌گذاری‌ست. از نکات جالب راجع به بیت کوین این است که سازنده‌ی آن هنوز هم مشخص نشده و ظاهرا یک فرد، با استفاده از نام مستعار ساتوشی ناکاماتو آن را درست کرده است.

سرمایه گذاری رمزارز | بیت کوین قیمت بالایی دارد.

پس از ساخت بیت کوین، انقلاب بزرگی در دنیای رمزارزها پدید آمد و بسیاری از شرکت‌ها نیز این واحد پولی دیجیتالی را بعنوان روش پرداخت برای شرکت‌های خود قبول کردند تا ضمانت بیشتری به آن داده شود. گرچه تعداد بیت کوین محدود است، اما در صرافی‌های مختلف قابل دسترسی و خرید می‌باشد و بدلیل نوسانات زیادی که دارد می‌تواند شما را به سود خوبی برساند یا به شما ضرر بزرگی بزند. پس مراقب باشید.

فورث Ampleforth

امپل فورث یکی دیگر از توکن‌ها و رمزارزهاست که زمان زیادی از توسعه‌ی آن نمی‌گذرد. این رمرزارز که شباهت زیادی به تومو دارد توکن خود یعنی فورث را تغذیه می‌کند. خود امپل فورث یک پروتکل خودکار است که بر اساس عرضه و تقاضا توکن‌های خود را گسترش می‌دهد. این یعنی اینکه، اگر قیمت این توکن بالای یک دلار باشد، این رمزارز بطور خودکار در کیف پولتان افزایش می‌یابد. اگر هم قیمت این توکن، زیر یک دلار باشد، حجم آن بصورت خودکار در کیف پول شما کاهش می‌یابد. این رمزارز نیز مانند بیت کوین نامتمرکز و غیرقابل کنترل است و و از الگوریتم خاصی استفاده می‌کند.

سرمایه گذاری رمزارز | امپل فورث یک توکن با قابلیت بالاست

این توکن، در صرافی‌های محدودی تبادل می‌شود و به خرید و فروش می‌رسد و حجم معاملات آن نیز مانند دیگر رمزارزها نیست. اما تیم پشتیبانی قوی‌ای را دارد و احتمالا در سال‌های آینده شاهد رشد بیشتری از آن باشیم.

تومو Tomo chain

رمزارز تومو، از دیگر رمزارز های جدید و کمترشناخته شده‌ است که با توموچین قدرت می‌دهد. توموچین نوعی راه‌حل نوآورانه و پیشرفته می‌باشد که با هدف بهبود و برطرف تکنولوژی بلاک‌چین توسعه یافت. تومو توکن‌ که رمزارزِ توموچین است بدلیل جدید بودن فعلا نوسانات زیادی را دارد اما تیم برنامه‌نویسی آن تمام تلاش‌های خود را برای پابرجا نگه‌داشتن آن می‌کنند؛ چرا که تکنولوژی آن می‌تواند برای بلاک‌چین بسیار موثر واقع شود. چند روز پیش نیز مدیر عامل این پلتفرم، راجع به آسان‌تر کردن ماین و استخراج این توکن و توسعه‌ یافتن فارم‌های این رمرزارز داد که مزیت بزرگی برای این پلتفرم محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری رمزارز اتریوم

اتریوم که لقب ملکه‌ی رمزارزها را دارد یک پلفترم اوپن سورس، بر اساس بلاکچین و نامتمرکز می‌باشد که پلتفرمی فراتر از تنها یک رمزارز را دارد. این پلتفرم در سال 2015 ساخته شد و به توسعه رسید. رمزارز این پلتفرم، اتر نام دارد که برای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته‌ی اختصاصی بکار می‌رود تا بدون هیچ تعویق و کلاهبرداری و کنترل شدن یا دخالت از طرف سازمان‌های سوم شخص استفاده شود.

سرمایه گذاری رمزارز | اتریوم بسیار پرطرفدار می‌باشد.

اتریوم تنها یک پلتفرم نیست و بیشتر یک زبان برنامه‌نویسی اختصاصی‌ست که بر روی بلاکچین کار می‌کند تا به برنامه‌نویسان اجازه‌ی انتشار برنامه‌های اختصاصی را بدهد. اتریوم گرچه به محبوبیت بیت کوین نیست، اما یکی از پرطرفدارترین رمزارزهای جایگزین بیت کوین است که پتانسیل زیادی نیز برای رشد دارد. این رمزارز نیز توسط شرکت‌های زیادی مورد قبول واقع شده و بعنوان روش پرداخت استفاده می‌شود که نشان از ضمانت آن دارد.

سلر Celer

شبکه‌ی سلر، یکی از پلتفرم‌های سریع و ایمن برای نقل و انتقالات مالی است که رمزارز خود را نیز داراست. این شبکه، بر روی یک بلاک‌چینِ کم‌هزینه و بصرفه‌تر فعالیت دارد که بر روی برنامه‌های هوشمند اتریوم کار می‌کند. اگر بدنبال پول مجازی‌ای هستید که ضمانت خوبی داشته باشد، سلر یک گزینه‌ی معقول و سودمند خواهد بود. در نظر داشته باشید که این سود در طولانی‌مدت به نتیجه خواهد رسید. توکن این شبکه، بر روی اتریوم برنامه‌ریزی شده که می‌تواند تضمین خوبی باشد. مجموعه توکن‌های سلر چیزی حدود ده میلیارد تخمین زده شده است که حدود 6 درصد آن برای خرید و فروش در دسترس می‌باشد.

هارمونی وان Harmony one

از دیگر پلتفرم‌هایی که ارزش آن در مارکت حس نمی‌شود و به اندازه‌ی دیگر شبکه‌های رمزارزی پرطرفدار نیست، هارمونی وان است. یک پلفترم سریع و ایمن که بر اساس نامتمرکز بودن و تعادل‌سازی ارزی طراحی شده است.

سرمایه گذاری رمزارز | هارمونی وان یک پلتفرم خلاقانه است!

این پلتفرم در سال 2018 بعنوان استارتاپ شکل گرفت و در 2019 با جذب سرمایه، پرقدرت کار خود را شروع کرد. با اینحال، این رمزارز نسبت به دیگر رمزارزها معروف نیست و به گفته‌ی خیلی از افراد ارزش واقعی آن بیشتر از قیمت فعلی است که پیش‌بینی می‌کنند در سال 2021 قیمت آن افزایش یابد. بعبارت دیگر پلتفرم هارمونی، یک پلتفرم نوآورانه، با ایده‌های جدید است که بر پایه‌ی بلاک‌چین، فعالیت خوبی را از خود نشان داده است. این پلتفرم می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های ارزان و طولانی‌مدت باشد.

فانتوم

فانتوم، یک پلتفرم پرسرعت و ایمن است که می‌تواند برای قراردادهای هوشمند بکار برود. سرعت بالا و کارمزدهای کمِ فانتوم، آن‌را یک روش پرداخت عالی و ایده‌آل برای دنیای واقعی کرده است. این پلتفرم، ویژگی‌های دیگری مثل استفاده برای قراردادهای هوشمند و همچنین برنامه‌های DeFi را نیز داراست. توکن این پلتفرم غیرقابل استخراج است، اما تعداد آن محدود نیست و بدلیل قیمت و نوسانات خوبی که دارد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاریِ بلندمدت باشد. رمزارز فنتوم یکی از سریع‌ترین رمزارزهای برپایه‌ی بلا‌ک‌چین است.


شاید دوست داشته باشید این مطالب را هم بخوانید:

جمع‌بندی

سال 2021، می‌تواند سال بزرگ و پرخبری برای رمزارزها و بازار ارزهای دیجیتال باشد، رمزارزهای معرفی شده، فقط مواردی از رمزارزهای قابل اعتماد بودند که نوسانات خوبی را داشته‌اند و ایمن بود‌ه‌اند. البته در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است تغییر کنند و هدف از این مطلب، اصلا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نمی‌باشد.

درباره امید کوچکی

از وقتی که یادم میاد با کلمات درگیر بودم و نوشتن را دوست داشتم. همیشه تکنولوژی و فیلم و سریال رو دوست داشتم. اینطوری می‌تونستم از دنیای واقعی دور بشم و علاقه‌هامو دنبال کنم.
با این اوصاف همیشه سعی می‌‌کردم و می‌کنم که قدم در راه علاقه‌هام بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید