بهترین گوشی موبایل تا ۵ میلیون تومان

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون

خرید گوشی موبایل یک دغدغه‌ی بزرگ برای خریداران است. چرا؟ چون هم مدل‌های مختلف در بازار زیاده و هم قیمت‌ها لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کنه. البته، باید گوشی‌ای بخریم که نیازهای ما از یک گوشی هوشمند را برآورده کنه. با اون یا این همراه باشید تا با بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون آشنا شوید و انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.

توجه: ممکن است برخی از گوشی‌های معرفی شده به مرور زمان با نوسان دلار و متغیر بودن موجودی آن در بازار دچار تغییرات قیمت یا ناموجودی باشند.

گوشی پوکو X3

گوشی پوکو را می‌توان بیشتر از گذشته در دستان مردم دید. چرا که در بین گزینه‌های خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان، از به صرفه ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. گوشی پوکو X3 با صفحه نمایش LCD و نرخ تازه سازی 120 هرتزی عملکرد خوبی را در طول استفاده نشان می‌دهد و می‌تواند روشنایی بالایی را زیر نور خورشید نیز داشته باشد.

از نکات جالب راجع به گوشی پوکو X3 این است که درون این گوشی یک سیستم خنک کننده‌ی مایع برای کاهش دمای گوشی و کارکرد بهینه‌تر پردازنده در آن استفاده گردیده که می‌تواند عملکرد کلی پردازنده را بهبود ببخشد و مناسب برای بازی کردن باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون پوکو
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون پوکو X3

پردازنده‌ی استفاده شده در این گوشی اسنپ دراگون 732G می‌باشد که با لیتوگرافی هشت نانومتری و هشت هسته‌ای توانسته بهترین گزینه در خرید موبایل تا 5 میلیون باشد. گوشی پوکو X3 از گواهی IP53 نیز برخوردار است که نشان دهنده‌ی مقاوم بودن گوشی در برابر پاشش آب بر روی صفحه نمایش و بدنه‌ی آن است.

این گوشی در دو نسخه‌ی 64 گیگابایت با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت با 8 گیگ رم و رنگ‌های آبی و خاکستری در بازار موجود می‌باشد. همچنین برای استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی، اسلات مخصوصی تعبیه نشده و تنها می‌توانید از شیار خالی سیم کارتِ دوم بعنوان اسلات کارت حافظه‌ی میکرو اس دی استفاده کنید. این گوشی می‌تواند جزو بهترین گوشی گیمینگ باشد.


گوشی سامسونگ A21s

برندِ معروف سامسونگ گوشی‌های زیادی را در رده‌ی میان‌رده و گوشی‌های به صرفه‌ی زیادی روانه‌ی بازار کرده است. گوشی A21s از دیگر گزینه‌های مناسب خرید گوشی تا 5 میلیون تومان است که می‌توان آن را برای خرید در نظر گرفت.

گوشی A21s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل TFT است که از رزولوشن 1600 در 720 بهره می‌برد. گوشی A21s از باتری 5000 میلی‌آمپری با توان شارژ 15 واتی استفاده می‌کند که با رزولوشن کمترِ صفحه نمایش حتی می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری را نیز از آن استفاده کنید.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون سامسونگ
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون سامسونگ A21S

وزن گوشی A21s چندان زیاد نیست و با وجود باتری بزرگ 5000 میلی آمپری‌اش، تنها 190 گرم وزن دارد. حسگر اثر انگشت نیز در این مدل، به پشت گوشی منتقل شده که کاربران و عملکرد آن نیز بهبود یافته تا کاربران دسترسی سریع‌تری به گوشی خود داشته باشند.

گوشی A21s به صورت پیش‌فرض با اندروید 10 و رابط کاربری سامسونگ One Ui 2.0 عرضه می‌شود که می‌توانید آن‌را به نسخه‌های بالاتر یعنی اندروید 11 نیز بروزرسانی کنید. این گوشی سامسونگ در رنگ‌های مختلف و در نسخه‌های مختلف 32، 64، 128 و با رم‌های 2، 3، 4، 6 گیگابایتی در بازار موجود است.


گوشی Redmi Note 9

گوشی شیائومی سری ردمی نوت 9 از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی است که مدل‌های مختلفی را نیز دلرد. گوشی ردمی نوت 9 یکی دیگر از گوشی‌های به صرفه در لیست راهنمای خرید گوشی تا 5 میلیون می‌باشد که مشخصات خوبی را با قیمت کم ارائه می‌دهد.

این گوشی از یک صفحه نمایش LCD با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ در رزولوشن 2340×1080 ساخته شده که ابعاد 6.53 اینچی را دارد. وزن این گوشی تنها 198 گرم است و از ‌طراحی جدیدتری نسبت به سری هشتم ردمی بهره می‌برد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون ردمی
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون ردمی نوت 9

در این مدل دوربین سلفی به گوشه‌ی بالایی گوشی منتقل شده و به صورت حفره‌ای قرار دارد تا نسبت بیشتری از نمایشگر به بدنه را برای کاربر فراهم کند.

گوشی ردمی نوت 9 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری با توان شارژ سریع 18 واتی نیز می‌باشد که می‌تواند گوشی را سریع‌تر شارژ کند. حسگر اثر انگشت نیز به پشت گوشی منتقل شده تا کاربر دسترسی بهتری به آن داشته باشد. این گوشی در رنگ‌های مختلف بنفش، تیره، سبز، سفید در بازار موجود است.


بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون هواوی Y8P

اگر طرفدار گوشی هواوی و اکوسیستم خاص چینی آن هستید و دنبال خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون می‌باشید، قطعا گوشی هواوی Y8P مناسب شماست. گوشی هواوی Y8P، یک گوشی جمع‌و‌جور با اندازه‌ای 6.3 اینچی‌ست که برای اولین بار در 15 ژوئن 2020 عرضه گردید.

این گوشی از یک صفحه نمایش Oled با رزولوشن بالا بهره می‌برد که کیفیت بهتری را نسبت به دیگر گوشی‌ها تا 5 میلیون تومان دارد. این گوشی بسیار سبک نیز هست و وزنی معادل 163 گرم دارد و با ابعاد کوچکش به راحتی در جیب‌های کوتاه جا می‌گیرد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون هواوی
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون هواوی Y8P

هواوی برای این گوشی از پردازنده‌ی اختصاصی خود یعنی Kirin 710F استفاده کرده که عملکرد خوبی را نیز به نمایش می‌گذارد.

علی‌رغم این که گوشی هواوی Y8p با اندروید 10 عرضه گردیده اما متاسفانه فاقد سرویس‌های گوگل است و به جای آن، هواوی سرویس‌های مشابه و کاربردی خود را با سرویس‌های گوگل جایگزین کرده است. این گوشی در سه رنگ آبی، آبی روشن و مشکی موجود می‌باشد.


گوشی نوکیا 5.4

از دیگر برندهای قدیمی دنیای موبایل‌ها، برند نوکیاست. گوشی نوکیا 5.4 از جدیدترین محصولات این برند نام‌آشنا می‌باشد که در سال 2020 تولید شد و می‌توان برای خرید موبایل تا 5 میلیون، آن را جزو کاندیداهای خرید در نظر گرفت.

گوشی نوکیا 5.4 با پردازنده‌ی اسنپ دراگون 662 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610 با اندروید 10 به بازار عرضه می‌شود. این گوش ابعاد کوچکی دارد و از نوع پنل LCD استفاده می‌کند که در رزولوشن 1560×720 می‌باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون نوکیا
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون نوکیا

دوربین اصلی گوشی نوکیا 5.4 یک دوربین 48 مگاپیکسلی‌ست که از فیلمبرداری در رزولوشن‌های 1080 و 4k پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی گوشی نوکیا 5.4، یک سنسور 16 مگاپیکسلی‌ست که عکس‌های سلفی را با کیفیتی متوسط برای شما به ثبت می‌رساند.

یک باتری 4000 میلی‌آمپری نیز برای این گوشی قرار داده شده، اما متاسفانه فقط از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند که مدت زمان بیشتری را برای کامل شارژ شدن می‌گیرد. گوشی نوکیا 5.4 در رنگ‌های آبی، تیره و بنفش تیره با حافظه‌های داخلی 64 و 128 به فروش می‌رسد. گوشی نوکیا خوش ساخت است.


گوشی موتو E6 Plus

بخش کوچکی از بازار اسمارت فون‌هارا شرکت‌های گمنام‌تری تشکیل می‌دهند که روزگاری اسم و رسمی برای خود داشتند. گوشی‌های موتورولا یکی از همین برندهاست که امروزه در بازار اسمارت‌فون‌ها نیز فعال است.

گوشی موتو E6 پلاس یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت آن‌هاست که می‌توان در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون آن را در نظر گرفت.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون موتورولا
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون موتورولا

گوشی موتو E6 پلاس از صفحه‌ نمایشی 6.1 اینچی تشکیل شده که با بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم در برابر پاشش آب طراحی گردیده است. این گوشی از رزولوشن 1560×720 بهره می‌برد و برای پنل این نمایشگر از پنب IPS LCD استفاده شده است.

باتری موتورولا E6 پلاس، یک باتری 3000 میلی آمپری‌ست که بدلیل کوچک بودن ابعاد صفحه نمایش و پایین‌تر بودن رزولوشن آن کاملا متناسب با گوشی‌ست و می‌تواند مدت زمان بالایی را مورد استفاده قرار بگیرد. گوشی موتو E6 پلاس در سال 2019 معرفی شده و در 32 و 64 موجود می‌باشد.


بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان انر 9x

برند آنر که زیرمجموعه‌ی شرکت بزرگ هواوی به حساب می‌آید، گوشی انر یکی دیگر از تولیدکنندگان عمده‌ی گوشی‌های هوشمند می‌باشد که گوشی‌های خوبی را نیز تولید می‌کند. گوشی آنر 9X یکی از محصولات پر فروش برند آنر است که توانست در ایران نیز فروش خوبی را تجربه کند.

گوشی آنر 9X با 4 و 6 گیگابایت رم در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که قابلیت استفاده‌ از کارت میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت را نیز دارد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون Honor
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون انر

گوشی آنر 9X از پردازنده‌ی خوب هواوی یعنی Kirin 710F استفاده می‌کند و حتی برای گیمینگ نیز مناسب است و می‌توان بازی‌های کال آف دیوتی و پابجی را به خوبی بر روی آن اجرا کرد. این گوشی در سال 2019 به بازار معرفی شد و به صورت پیش‌فرض اندروید 9 بر روی آن نصب گردیده و از سرویس‌های گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین آنر برای این گوشی آپدیت اندروید 10 را نیز ور بروزرسانی‌های سیستمی برای کاربر فراهم کرده تا طعم اندروید 10 را نیز بچشید. گوشی آنر 9x یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها از برند آنر برای خرید گوشی تا 5 میلیون تومان است.


سامسونگ A30S

از قدیم الایام سری A سامسونگ از بهترین‌ها در بازار بوده است. عرضه‌ی سری A از سال 2015 آغاز شد و سامسونگ همیشه به عنوان یک میان رده، نگاه ویژه‌ای به سری A خود داشته است. گوشی موبایل سامسونگ A30S یک میان رده‌ی خوش دست و زیباست که برای کارهای روزمره‌ی شما، عالی عمل می‌کند.

این گوشی موبایل دارای صفحه Super AMOLED شش و چهار 6.4 اینچی HD است. رم 4 گیگش تمام برنامه‌ها را با قدرت اجرا می‌کند و حافظه‌ی 64 یا 128 گیگ سامسونگ A30S خیال شما را از بابت پر نشدن زود به زود گوشی راحت می‌کند.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون سامسونگ a30S
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون | گوشی سامسونگ A30S

دوربین 3 گانه 25 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی موبایل را برای عکاسی مناسب کرده است. اگر می‌خواهید بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان انتخاب کنید سامسونگ A30S می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید موبایل باشد.


بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون Redmi Note 8

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 از آن گوشی‌های ارزان و با صرفه است که می‌توانید تا 5 میلیون تومان آن را بخرید. این گوشی در پشت خود دوربین 4 گانه 48 مگاپیکسلی دارد که تمام نیازهای شما را برای عکاسی و فیلمبرداری برطرف می‌کند.

شیائومی ردمی نوت 8 از پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل است. شاید در خرید گوشی‌های برند شیائومی شک داشته باشید اما باید بگوییم گوشی‌های این شرکت به خوبی توانسته‌اند رضایت خریداران را جلب کنند و گاهی در چین گوی سبقت را از برند اپل دزدیده است.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون شیائومی رد می نوت 8
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون| گوشی شیائومی ردمی نوت 8

موبایل شیائومی Redmi Note 8 پردازنده‌ی Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 دارد که خود یک برتری بزرگ نسبت به رقبایش است.باطری 4000 میلی آمپری، شارژ سریع، اندروید 9، محافظ گوریلا گلس 5 و داشتن یک قاب ژله‌ای مقاوم در جعبه از خصوصیات بارز این گوشی موبایل است.

شما می‌توانید گوشی ردمی نوت 8 را در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی سفارش دهید. معمولا رنگ‌های آبی و سفید این گوشی از پرفروش‌ترین‌هاست. به مطلب بهترین گوشی 5G در سال 2021 هم سر بزنید.


گوشی ردمی نوت 8 پرو

از گوشی‌های پرطرفدار در لیست قیمت گوشی تا 5 میلیون، گوشی ردمی نوت 8 پرو می‌باشد که به آن لقب ارزان‌ترین گوشی گیمینگ را نیز می‌دهند. گوشی ردمی نوت 8 پرو با اندازه‌ی 6.53 اینچی و ابعاد 161.3 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر یک گوشی جمع‌وجور محسوب می‌شود.

این گوشی، از نوع پنل IPS LCD در رزولوشن 2340×1080 ساخته شده که روشنایی بالایی را دارد. این صفحه نمایش باکیفیت، با یک لایه شیشه از گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود تا در برابر هر گونه خط و خش و ضربه مقاوم باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون شیائومی
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون شیائومی

دوربین سلفی در این دوربین به صورت قطره‌ای در بالای صفحه نمایش طراحی شده و یک سنسور 20 مگاپیکسلی‌ست که تصاویر را با کیفیتی متوسط ثبت می‌کند. دوربین اصلی نیز یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که عملکرد بسیار خوبی را در ثبت تصاویر با کیفیت به همراه دارد.

از آنجایی که گوشی ردمی نوت 8 پرو مناسب برای بازی کردن است، جک 3.5 میلی‌متری نیز از آن حذف نشده و به راحتی می‌توانید هدفون گیمینگ خود را به آن وصل کنید. اگرچه باتری 4500 میلی‌آمپری برای یک گوشی گیمینگ چندان زیاد نیست، اما با شارژ سریع 18 واتی، می‌توان این گوشی را در مدت زمان کمتری شارژ نموده و از آن استفاده کرد. گوشی ردمی نوت 8 پرو انتخاب مناسبی برای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان می‌باشد.


هوآوی Y9 PRIME 2019

از نکات جالب گوشی مدل Y9 Prime 2019 ساخت شرکت هوآوی این است که به صورت تمام صفحه وارد بازار شده است، به صورتی که دوربین سلفی این گوشی به محض اراده‌ی شما برای گرفتن سلفی توسط موتور کوچکی از بالای گوشی موبایل بیرون می‌آید و بعد از گرفتن سلفی و بستن دوربین به سر جای قبلی خود باز می‌گردد.

از این حرکت جالب هوآوی که بگذریم، این شرکت موبایل Y9 PRIME 2019 خود را به پردازنده 8 هسته‌ای  Kirin 710F، رم 4 گیگ و حافظه دخلی 128 گیگ مجهز کرده است.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون گوشی هواوی y9
گوشی هوآوی Y9 PRIME 2019

اگر این گوشی را دستتان گرفته باشید شاید بدنه پلاستیکی آن دل شما را زده باشد ولی ظاهر زیبا وبراق آن همه چیز را جبران کرده است. رنگ‌های سبز، آبی و مشکی این گوشی در بازار موجود است و می‌توانید آن را با قیمتی تا 5 میلیون بخرید. قطعا این کوشی در لیست بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون قرار می‌گیرد.


بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون پوکو M3

یکی از گزینه‌های خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون، گوشی پوکو M3 می‌باشد. گوشی پوکو M3 از به صرفه‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که مشخصات خوبی دارد.

گوشی پوکو M3 از یک باتری 6000 میلی آمپری بهره مند است که می‌تواند تا دو روز زیر استفاده‌ی مداوم دوام بیاورد و سرپا بماند. این باتری بزرگ، از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت زمان کمتری باتری را تغذیه کند.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون پوکو m3
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون پوکو m3

در داخل گوشی پوکو M3 تراشه‌ی سری 6 اسنپ‌دراگون استفاده شده که تراشه‌ی متوسطی محسوب می‌شود و می‌تواند به راحتی از پس بسیاری از کارهای عادی و روزمره، همانند وبگردی و گشت‌و‌گذار در فضای مجازی بربیاید و حتی قادر به اجرای بسیاری از بازی‌های روزمره مانند پابجی و کال آف دیوتی نیز باشد.

در بخش دوربین، گوشی پوکو M3 یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را داراست که برای عکاسی کیفیت متوسط و قابل قبولی را دارند. دو دوربین دیگر نیز در پشت این گوشی وجود دارد که یکی از آن‌ها برای تشخیص عمق بکار می‌رود و دیگری نیز بعنوان لنز ماکرو کاربرد دارد.

گوشی پوکو M3 در سال 2020 عرضه شده و می‌توان آن را از مناسب‌ترین گزینه‌ها در راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون دانست.


آنر HONOR 10 LITE

چند وقتی است HONOR خودش را از شرکت هوآوی جدا کرده و شروع به ساخت گوشی‌های فوق‌العاده با قیمت مناسب کرده است. خرید گوشی‌های آنر به مانند خرید گوشی شیائومی مقرون به صرفه است، چون با پول کم از بهترین امکانات برخوردار خواهید شد.

گوشی آنر 10 LITE از میان‌رده‌های چغر و بدبدن است که تا به حال فروش خوبی داشته و رضایت خریداران را جلب کرده است.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون

این گوشی حافظه 64 گیگابایتی، رم 3 گیگ و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشت همراه با صفحه نمتیش 6.21 اینچی دارد تا با محصولی عالی و خوش قیمت طرف باشیم. شاید بزرگترین نقطه‌ی ضعف آنر 10 LITE نداشتن پورت USB Type C باشد که این ضعف آنر 10 lite را از رقبایش عقب میاندازد.

این گوشی با قیمتی حدود زیر 4 میلیون تومان می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند هزینه‌ی کمتری برای گوشی‌های هوشمند کنند، بسیار مناسب باشد. ظاهر شیک آنر 10 لایت بیشتر برای بانوان جذاب است و می‌تواند یک هدیه‌ی خوب برای روز زن یا تولد همسرتان باشد. این گوشی از بهترین

این گوشی با قیمتی حدود زیر 4 میلیون تومان می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند هزینه‌ی کمتری برای گوشی‌های هوشمند کنند، بسیار مناسب باشد. ظاهر شیک آنر 10 لایت بیشتر برای بانوان جذاب است و می‌تواند یک هدیه‌ی خوب برای روز زن یا تولد همسرتان باشد. این گوشی از بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان است.


گوشی سامسونگ A31

گوشی سامسونگ A31 از دیگر گزینه‌های موجود برای خرید گوشی تا 5 میلیون است که ادامه‌دهنده‌ی نسلِ گوشی پرفروش A30 می‌باشد که در سال 2019 عرضه شد. گوشی A31 در سال 2020 به بازار آمد و نسخه‌ی ارتقا داده شده‌ی گوشی A30 بود.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش Super Amoled در رزولوشن 2400 در 1080 با محافظِ شیشه‌ایِ گوریلا گلس 3 در ابعاد 6.4 اینچی‌ست که تنها 185 گرم وزن دارد و گوشی‌ سبکی به حساب می‌آید.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون a31
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون a31

سامسونگ برای این مدل به سراغ پردازنده‌های مدیاتک رفته و پردازنده‌‌ای به اسم Helio P65 را جایگزین کرده است که عملکرد خوب و متوسطی را در برنامه‌ها و بازی‌های مختلف به همراه دارد.

برای قسمتِ دوربینِ گوشی A31 چهار لنز بکار رفته است که لنز اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای عکاسی‌ست که قابلیت فیلمبرداری را نیز دارد و می‌تواند در رزولوشن 1080 فیلم‌برداری کند. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی تعبیه شده که کیفیت خوبی را برای عکس‌های پرتره به نمایش می‌گذارد.

گوشی A31 فقط در نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی با رم‌های 4 و 6 گیگابایتی موجود می‌باشد که با اندروید 10 به بازار عرضه می‌شوند و سامسونگ نیز قول سه سال پشتیبانی را برای این گوشی‌ها به کاربر می‌دهد.


بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون نوکیا G10

از دیگر محصولات جدید برند نوکیا، گوشی نوکیا G10 است که به تازگی منتشر شده. گوشی نوکیا G10 جزو گوشی‌های مقرون به صرفه‌ایست که در خرید موبایل تا 5 میلیون می‌توان به آن توجه کرد. گوشی نوکیا G10 از صفحه‌ نمایش LCD با رزولوشن 1600×720 استفاده می‌کند و 81 درصد این صفحه نمایش، قابل استفاده می‌باشد.

بدنه‌ی گوشی نوکیا G10 تماماً از پلاستیک ساخته شده و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم طراحی گردیده است. نوکیا برای عملکرد متوسط این گوشی، درون این مدل یک تراشه‌ی مدیاتک Helio G25 قرار داده که به راحتی از پس کارهای عادی و روزمره بر می‌آید.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون نوکیا
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون نوکیا

برای باتری این گوشی نیز، یک باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپری تعبیه گردیده که متاسفانه فقط شارژ 10 واتی را پشتیبانی می‌کند و ممکن است در برابر استفاده‌ی طولانی‌ مدت، کمی دیرتر شارژ شود.

گوشی نوکیا G10 حسگر اثر انگشت نیز دارد که در کنار دستگاه طراحی گردیده. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 بر روی رابط کاربری نوکیا عرضه می‌شود و در دو رنگ جذابِ بنفش و آبی در بازار موجود می‌باشد.


جمع بندی

گوشی‌های خوب دیگری در لیست بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون وجود دارد. مانند سامسونگ A10S، نوکیا 2.2، گلکسی A01، شیائومی ردمی 8 و گوشی ال جی … وجود دارند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیاندازید اما اگر بخواهید بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان را انتخاب کنید نگاهی به گوشی‌های معرفی شده در همین مطلب بیاندازید. امیدواریم بهترین انتخاب را برای خرید گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان داشته باشید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، شاید مطلب گرانترین گوشی های موبایل را هم دوست داشته باشید.

درباره امیرحسین سربیشه

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند.

1 نظر در “بهترین گوشی موبایل تا ۵ میلیون تومان”

دیدگاهتان را بنویسید